Vraag

Vragen / problemen Samsung Pixon M8800

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 2
dan moet je zorgen dat je telefoon aan blijft (bij mij is dat ook, maar ik zorg dat ik um optijd in oplader doe, en zet um nooit uit) zo blijven alle namen bij de smsberichten komen;)
dat is verlopig het enige en het beste wat werkt totdat er een oplossing is vanuit T-Mobile of Samsung Mobile.
Reputatie 2
Deze oplossing is al zo lang bekend!

Maar daar heb je niks aan want een telefoon staat dan wel 24/7 aan bij mij!

Maar je kan hem een keer vergeten op te laden, en dan kun je weer alle nummers gaan aanpassen!

Ik doe het meestal, door gewoon de mensen die ik veel sms een smsje te sturen! dan blijf die hem ook herkennen tot de telefoon uit is geweest!

En wat samsung betreft hebben ze gelijk, want de software (van samsung) is door T-MOBILE AANGEPAST!
Reputatie 2
soms is het onmogelijk om je telefoon aan te laten... bijvoorbeeld als je moet vliegen of een belangrijke bespreking hebt!

volgens mij ligt het wel echt aan samsung hoor... mensen die ik ken die geen t-mobile hebben hebben er ook last van
Reputatie 2
Het maakt me grofweg eingelijk niet zo veel uit aan wie het ligt!

Ik heb het toestel bij T-Mobile "gekockt" dan verwacht ik ook dat het goed is(A)

Maarja wanneer komt die update nou????:S:S

Grt. Dominique
Reputatie 2
Dit gaat wel heel makkelijk!

Toetstel is verkockt dus laat die klant het maar zelf uitzoeken!

Zo komt het over!
Reputatie 2
Heb het idee dat er helemaal geen update komt. Duurt mij allemaal iets te lang.

Misschien is het handig als hier eens een moderator reageert hoe het met de stand van zaken is!!! Krijg namelijk het idee dat hier helemaal niets mee wordt gedaan. Nou ja als ik dan m'n abbonnement moet verlengen kies ik wel een andere provider... dan is het bye bye T-mobile
Reputatie 2
Jenni schreef:

Heb het idee dat er helemaal geen update komt. Duurt mij allemaal iets te lang.

Misschien is het handig als hier eens een moderator reageert hoe het met de stand van zaken is!!! Krijg namelijk het idee dat hier helemaal niets mee wordt gedaan. Nou ja als ik dan m'n abbonnement moet verlengen kies ik wel een andere provider... dan is het bye bye T-mobile

ja gelijk heb je eerst mooi maken en aardig doen en nadat je handtekening er staat is het van ja dat is u probleem
Reputatie 2
Betreft een update voor Samsung toestellen is T-Mobile afhankelijk van Samsung zelf. Als Samsung dus met een nieuwe update komt zal T-Mobile jullie deze zeker niet onthouden en kun je deze downloaden via de site van Samsung of T-Mobile. Op dit moment heeft T-Mobile geen informatie wanneer deze update beschikbaar is. Hou hiervoor de website software (updates) in de gaten. Om het probleem op te lossen kun je ook zoals eerder al is aangegeven het toestel naar een T-Mobile Shop brengen. De T-Mobile Shop zal je toestel dan naar een reparatiecentrum sturen hiervoor.
Reputatie 2
Conny schreef:

Betreft een update voor Samsung toestellen is T-Mobile afhankelijk van Samsung zelf. Als Samsung dus met een nieuwe update komt zal T-Mobile jullie deze zeker niet onthouden en kun je deze downloaden via de site van Samsung of T-Mobile. Op dit moment heeft T-Mobile geen informatie wanneer deze update beschikbaar is. Hou hiervoor de website software (updates) in de gaten. Om het probleem op te lossen kun je ook zoals eerder al is aangegeven het toestel naar een T-Mobile Shop brengen. De T-Mobile Shop zal je toestel dan naar een reparatiecentrum sturen hiervoor.

Het opsturen is voor sommige geen mogelijkheid! zoals voor mij!!!!
Reputatie 2
ik heb er ook geen last van
Reputatie 2
Nou ik weet genoeg die update komt er helemaal niet!
Reputatie 2
Er is normaal een widget voor tussn je widgets die heet ook iets van "get more widgets" of zoiets! alleen t-mobile heeft die met de software aanpassing eruit gehaald!
Reputatie 2
Ik heb mn toestel naar de t-mobile shop gebracht en binnen 1 week had ik m al weer terug. Ze hebben daar software geupdate en het probleem is helemaal opgelost.
Reputatie 2
unxv schreef:

Ik heb mn toestel naar de t-mobile shop gebracht en binnen 1 week had ik m al weer terug. Ze hebben daar software geupdate en het probleem is helemaal opgelost.

Het moet zonder opsturen kunnen! toen ik het toestel aanschafte werd mij gezegdt dat die zelf updatebaar was!
Reputatie 2
nou jullie zien het dit topic is sinds 26 januari open en nog steeds geen software update!
Reputatie 2
bekijk dit maar eens nader ik ben ga daar binnenkort ook maar eens mee aan de slag

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=14618

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=14674

ik heb zojuist de nieuwste waar een link van was geinstaleerd en die telefoon werkt nu bloedsnel!!!! en geen problemen meer;)
Reputatie 2
Dominique93 schreef:

bekijk dit maar eens nader ik ben ga daar binnenkort ook maar eens mee aan de slag

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=14618

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=14674

ik heb zojuist de nieuwste waar een link van was geinstaleerd en die telefoon werkt nu bloedsnel!!!! en geen problemen meer;)

Als je dit hebt gedaan zal de GPS ook perfect werken i.c.m met Nav4All
Reputatie 2
hmm naja ik heb laatst een software update gedaan en nu is het wel wat langer:D maar het is gewoon een toestel dat veel stroom gebruikt dus dan moet je hem maar elke dag opladen;)
Reputatie 2
ik heb de widget weer terug:D moet lukken als je een software update doet:D
Reputatie 2
We vinden het erg vervelend voor alle gebruikers van de Pixon dat er problemen zijn met het gebruik van het toestel. Zoals jullie zullen begrijpen is het voor alle partijen prettig wanneer toestellen naar behoren werken. Binnen T-Mobile wordt er hard gewerkt om een update te kunnen aanbieden. Helaas zijn we hiervoor afhankelijk van derden. We kunnen daarom geen indicatie geven wanneer er een update beschikbaar zal zijn. We vragen jullie dan ook om geduld en begrip.
Reputatie 2
Diana schreef:

We vinden het erg vervelend voor alle gebruikers van de Pixon dat er problemen zijn met het gebruik van het toestel. Zoals jullie zullen begrijpen is het voor alle partijen prettig wanneer toestellen naar behoren werken. Binnen T-Mobile wordt er hard gewerkt om een update te kunnen aanbieden. Helaas zijn we hiervoor afhankelijk van derden. We kunnen daarom geen indicatie geven wanneer er een update beschikbaar zal zijn. We vragen jullie dan ook om geduld en begrip.

Die van mij is al geupdated(H)
Reputatie 2
ik heb ook het zelfde probleem,
word er gek van:@ waar blijft die update!?
laat samsung eens aanmaken!!!
Reputatie 2
weet iemand mischien al of er een update is voor pixon?!!!
Reputatie 2
Hoe stel je e-mail in op je M8800 pixon?
ik heb het al geprobeerd met smtp van zowel t-mobile als hotmail maar ik kom niet in mijn mailbox.
Reputatie 2
Hoe heb je die software update gedaan dan? Wil je dat uitleggen?