Vraag

Vragen / problemen Samsung Pixon M8800

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 5
Wij verwachten niet dat er op korte termijn een software update beschikbaar komt voor de M8800.

Het probleem is te verhelpen door het toestel ter reparatie aan te bieden bij een T-Mobile Shop. Er wordt dan een aanpassing gemaakt waardoor het probleem wordt opgelost. Als je het toestel ter reparatie aan wilt bieden bij een T-Mobile Shop dien je de bon/garantiebewijs mee te nemen.

Het is erg vervelend, maar er is helaas geen andere manier om het probleem te verhelpen.
Reputatie 2
Ik heb het zelf al opgelost.

Je kan wel hotmail op je mobiel instellen als smtp. hierbij kan je alleen je mail ontvangen maar nog niet versturen.

Wat wel kan op je mobiel is Gmail.
Dit kan op de volgende 2 manieren:

1. via je mobiel het java programmatje downloaden voor op je mobiel.
hierdoor krijg je een programma waarbij je een soord van mailbox hebt.

2. bij e-mail instellen (onder sms) met de volgende instellingen.

accountnaam: Gmail
SMTP server: smtp.googlemail.com
SMTP poort: 993
Veilige verbinding: SSL
Type inkomende server: IMAP4
IMAP4-server: imap.gmail.com
IMAP4-poort: 993
APOP-aanmelding: (niet aanvinken)
Veilige verbinding: SSL
Downloadlimiet: (zelf weten, heb 'm zelf op 100 staan)
Inkomende IMAP4-e-mail: Nieuw (anders pakt ie al je mail vanaf het jaar nul!)
Ophaalopties: Alleen onderwerp (Hoofdtekst kan ook)
Op server laten staan: (aanvinken, tenzij je het bericht uit je mail wil laten verwijderen
Mijn adres: gebruikersnaam@gmail.com
Gebruikersnaam: gebruikersnaam (dus hetzelfde maar dan zonder @gmail.com
Wachtwoord: ******** (spreekt voor zich)
POP voor SMTP (geen idee, heb 'm niet aangevinkt)
SMPT-verificatie: (aanvinken)
Identiek aan POP3/IMAP4 (aanvinken)

Als je dit hebt gedaan moet je even terug naar het kopje E-mail, daar open je; Verzendopties en vervolgens
-Van: vul je eigen naam daar in (of hetgeen je mailontvangers bovenaan de mail te zien moeten krijgen)
-Account afzender: even Gmail aanvinken
de rest is optioneel en spreekt voor zich

Dan ga je weer even terug om de ontvangstopties in te stellen:
Downloadlimiet: wat jij wil, ik heb 'm op 300kb staan
Autopolling: aan (als je wil dat ie een keer in de zoveel tijd je mail binnen trekt)
uit (als je handmatig je mail wil binnen trekken)
Autopolling aan? dan nog even instellen of je het per half uur wil of per dag (of ergens hier tussenin)

Maar nu hebben we nog geen hotmail op onze mobiel.

Geen probleem. als je naar hotmail zelf gaat kan je hier naar opties -> meer opties gaan.
hier kan je dan je mail laten forwarden. als je dit dan laat forwarden naar je gmail krijg je daar dus de mailtje die naar je hotmail worden gestuurd.

Als je dan je e-mail (gmail) op je mobiel ophaald krijg je je hotmail er ook bij. (in mijn geval alleen hotmail omdat ik hier een apparte gmail voor aan gemaakt heb)

En zo heb je hebt hotmail op je mobiel!

Groetjes,
Xquese
Reputatie 2
Hoewel er op de Pixon geen chat inbegrepen zit zoals msn kan dit alsnog.

gewoon op je web 'n walk naar www.msn.nl gaan en op het messenger knopje klikken. hier kan je dan inloggen (eventueel aanvinken dat de telefoon het moet onthouden) en je kan voortaan meteen op je msn vanaf je mobiel!!!

btw m.ebuddy.com werkt ook maar lang niet zo goed als de echte msn
Reputatie 2
Hallo, heb nog GEEN internet op me mobiel, hoe kun je deze instellen op je mobiel heb zelf ook de phixon samsung 8800 en kom er niet goed mee uit. Of bestanden van mobiel verzenden naar me emailacount op me pc met het draadje lukt het me niet zo.

Weet iemand hoe en wat ik nog moet gaan doen om dit te hebben bij me mobiel en foto's verzenden van mobiel naar de pc??
Reputatie 2
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Samsung M8800 pixon. alle contact opnieuw ingesteld. Nu valt mijn toestel uit en krijg hem niet meer opgestaart. Hij blijft maar proberen om aan te gaan, maar valt daarna gelijk weer uit. Ik kan er dus ook niet meer inkomen. Al mijn telefoonnummers staan in de telefoon en ook daar kom ik niet meer bij.Heeft iemand dit al eens meegemaakt en wat is daar evt. de oplossing voor ? Alvast bedankt.
Reputatie 4
Valt je mobiel ook uit, wanneer je hem in de lader hebt zitten en d
Reputatie 2
Je kan foto's op je mobiel krijgen door een kabel aan je PC te sluiten in combinatie met de juiste software. je kan ook je geheugenkaart die in je telefoon zit ( krijge je standaard 1G bij je pixon) in de grotere geheugenkaart die erbij zit te doen en deze in een cardreader te doen. dan werkt deze net als een externe harde schijf en kan je hier je bestanden opzetten.

Via My T-mobile kan je je gegevens van je internet opvragen via de link. deze link krijg je als je je telefoon type hebt ingevoerd op je homepage. hier vul je dan je nummer in en dan worden de gegevens voor internet automatisch en gratis naar je telefoon gestuurd. mocht dit niet werken kan je altijd nog even naar de winkel gaan en daar kunnen ze dit ook voor je instellen.
Reputatie 2
Hoe kan ik tijdens een gesprek een keuzemenu intoetsen op mijn pixxon?
Reputatie 2
als je aan het bellen bent druk je op de blokkerings toets.
dan krijg je een menu waar je ook je toetsenbordje te zien krijgt
Reputatie 2
waar kan je die instelling van die 3G vinden, en hoe zet je die uit?
alvast bedankt.
Reputatie 2
Batterij van Samsun PIXON M880 ZEER SLECHT ELKE DAG MOET JE HEM OPLADEN AL BEL JE NIET ZO VAAK.BEN ZEER ONTEVREDEN HEB HET NET EEN WEEK KAN IK HET NOG RUILEN>>>????
Reputatie 2
Ongeveer een maand geleden kreeg ik een mail van T-mobile, een mand gratis mobiel internet proberen. Ik dacht leuk, gelijk aanvragen! Ik zou nog een bevestiging ontvangen en dan zou de periode ingaan. Ik vond het al zo lang duren maar ik dacht er zijn vast meer mensen die het willen. Krijg ik vorige week een mail hoe de proefperiode bevalt? Uhm was ie al ingegaan dan, ja dus. Nou leuk hoor! Naja nu weet ik dus dat het is ingegaan, wil ik op internet, is het toegangspunt niet beschiktbaar. Elke site die ik probeer doet het niet. Heb al tig keer de internet instellingen opgevraagd maar die ontvang ik niet, lekker dan! Iemand hier ook problemen mee?
Reputatie 2
@Pixon
Je kunt het beste contact opnemen met T-Mobile After Sales via T-Mobile Klantenservice op het gratis nummer 0800 - 7111 of naar een T-Mobile Shop gaan.
Reputatie 2
Als ik tijdens het bellen de blokeringstoets indruk krijg ik inderdaad een menu te zien maar daar staat het toetsenbord niet bij.
Reputatie 2
@Catharina46: Het icoon van het toetsenbord staat linksonder in het scherm. Hier kun je dan iets intoetsen als je een keuzemenu krijgt.
Reputatie 2
@Love: Hier volgen de instellingen voor internet. Ik hoop dat je dan wel toegang tot internet hebt.

Kies voor Menu.
Kies voor Instellingen.
Kies voor Netwerkinstellingen.
Kies voor Verbindingen.
Kies voor Maak.
Vul in bij Naaminstellen: T-Mobile Internet
Vul in bij Toegangsnaam: internet
Controleer bij Aut.Type: Normaal
Vul in bij User-ID: tmobile
Vul in bij Wachtwoord: tmobile
Controleer bij Protocol: http
Vul in bij Adresstartpagina: http://pda.t-mobile.nl
Kies voor Opslaan.
Kies twee maal voor Terug (de ronde knop op de telefoon)
Kies voor Instellingentoepassing
Kies voor Browserprofielen
Selecteer: T-Mobile Internet
Zet het toestel uit en aan en controleer de internetverbinding.
Reputatie 2
tjaa dat had ik laatst ook.
pas nieuw gekocht, en ik was de hele dag liedjes erop aant afspele en ik moets m toen weer gaan oplade:D dusjaa;)

(L)XXX
Reputatie 2
Tipje voor degenen die als 'heavy user' aangemerkt kunnen worden: http://www.batteryupgrade.com/

Had in mijn Nokia N95, ook een zwaardere batterij gezet. Dit was met de avonddiensten, waarbij de GSM als mp3 speler gebruikt werd, een welkome oplossing. Er staan batterijen voor meerdere types en merken telefoons bij.
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal maanden de Samsung Pixon M8800. Ik merk echter de laatste weken dat hij uit zichzelf heel vaak opnieuw opstart. Iemand enig idee hoe dit komt?

Groetjes
Reputatie 2
Ik zit met hetzelfde probleem als velen anderen! Ik vroeg mij af of er inmiddels al een update beschikbaar is? Ik ben al enkele malen naar de winkel geweest, en ze zeggen mij telkens binnenkort komt er een update, maar deze is n og steeds niet verschenen! Moet ik hem maar ter reperatie laten opsturen???
Reputatie 5
Anne-Marie schreef:

Wij verwachten niet dat er op korte termijn een software update beschikbaar komt voor de M8800.

Het probleem is te verhelpen door het toestel ter reparatie aan te bieden bij een T-Mobile Shop. Er wordt dan een aanpassing gemaakt waardoor het probleem wordt opgelost. Als je het toestel ter reparatie aan wilt bieden bij een T-Mobile Shop dien je de bon/garantiebewijs mee te nemen.

Het is erg vervelend, maar er is helaas geen andere manier om het probleem te verhelpen.

@davy89, bovenstaand bericht geldt nog steeds, je kunt het toestel ter reparatie aanbieden bij de T-Mobile Shop.
Reputatie 2
Heey;)
ik heb het zelf ook zelfde probleem...
soms gaat die ook niet meer aan haha maar ik werk zelf in een telefoon zaak dus heb ik hem maar opgestuurd bleek alleen een software update nodig te hebben;)
haha gr Nick
Reputatie 2
Thanx Diana, het is inderdaad nu gelukt!
Reputatie 2
ik heb sinds mei de samsung pixon, heb al jaren samsung alleen ik heb steeds een terugkerend probleem, of eigenlijk problemen.
het begon 3 jaar geleden al met de ladyphone, dat tijdens het bellen de telefoon uit zichzelf ophing, heb hem toen laten repareren, maar na een jaar kwam het probleem weer terug, hetzelfde met de telefoon die ik daarna nam, maar daar was het altijd pas aan het einde als ik bijna weer een nieuwe telefoon uit mocht zoeken dat die pas uit ging vallen.

Maar nu heb ik dus sinds mei pas de pixon, en heb nu al het probleem wat ik trouwens al in berichten hier op het forum heb gelezen, uitgaat en vanzelf weer aanspringt, maar ook wel is dat ie gewoon uitblijft. en bijkomend dat de batterij echt gewoon slecht is, ik kan echt geen 2 dagen met de telefoon doen zonder hem op te laden.
begin het eigenlijk een beetje beu te raken.
Nou heb ik van de week al naar t-mobile gebeld maar toen lag het systeem eruit, heb vandaag terug gebeld maar moest het imei nummer hebben wat ik zo snel niet kon vinden dus moest ophangen en weer terugbellen maar dan krijg je dus weer niemand te pakken aan de klantenservice.
Ik vind het echt vervelend en ben helemaal niet tevreden eigenlijk over de pixon.
Reputatie 2
heb ik ook dat hij uitvalt is een bekend probleem

soms valt hij uit en gaat gelijk weer aan maar soms ook niet

en idd moet elke 2 dagen de baterij opladen maar dat komt door de display

heeft elke (smartphone) zoals htc samsung