Vraag

Vragen / problemen Samsung Pixon M8800

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 2
hoi, ik heb dat probleem sinds vorige week, reageert helemaal niet meer. Kan geen menu meer openen. Telefoon uitgezet, weer aangezet, toen deed die het weer. Een paar uur later, ff telefoon checken....touchscreen deed dus niet meer. Naar de t-mobile
shop gebracht. De verkoper checkt de foon...doet dus inderdaad niets. En na 20 minuten deed die het weer wel. Dat werkt dus niet. Hij heeft de foon opgestuurd, en heb een leentoestel, simpele Nokia. binnen 3 weken moet hij weer terug zijn. Ben benieuwd.....Gezien dit forum hebben er meer mensen last van.
Reputatie 2
Hallo ik heb ook het probleem gehad met het scherm die van mij was uit de garantie toch een nieuw tuch scerm erop laten zetten toch weer 35 euro
Reputatie 2
ik had ook het probleem met de touchscreen, dus via de T-mobile shop opgestuurd.Na 1 week had ik hem weer terug, ze hebben de touchscreen vervangen en een software update uitgevoerd. Het viel allemaal onder de garantie. In de tijd dat ik hem kwijt was, heb ik een leentoestel gekregen, een simpele Nokia.
Reputatie 2
Hallo

Ik krijg de Samsung m8800 als toestel.
Ik zou graag willen weten wat de gebruikservaringen van degene die hem ook hebben zijn???

Groetjes Chantal
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb deze telefoon nu sinds een paar maanden. Ik vind m makkelijk en overzichtelijk in gebruik!
Heb er geen problemen mee!

Succes
Reputatie 2
hoi chantal, ik heb dit toestel bijna 1 jaar in bezit, het qwerty toetsenbord vind ik heel handig, alleen het schermvergrendel knopje zit op de verkeerde plaats. Dit heb ik opgelost door de foon in een ruim hoesje te doen, de stylos kan dan in het voorvakje. T-mobile had dit hoesje niet, dus ik heb hem bij Dixons gehaald.Foon met hoesje berg ik dan op in de binnenzak van mijn vissers-vest die ik altijd aan heb. Nu heb ik er geen probleem meer mee dat door bewegingen het toetsenbord actief wordt De camera vind ik geweldig. alleen de bijgeleverde gebruiksaanwijzing vind ik niet volledig, mooi dat er bij mij een T-mobile shop in de buurt zit, en zij leggen het me daar dan uit,groeten Hans
Reputatie 2
ook ik heb dit toestel bijna een jaar in bezit en gebruik hem ook regelmatig. Wat ik het fijne vind aan dit toestel is dat het een mooi groot scherm heeft en de letters kan je zelf in grootte aanpassen. Alleen het knopje van de toetsenblok zit inderdaad op de verkeerde plek. Aangezien ik het toestel altijd in mijn binnenzak van mijn jas heb en dus op de zijkant ligt gaat vrij vaak de vergrendeling er af. Gelukkig heb ik een goed gehoor en hoor ik de piepjes van de telefoon door de jas heen.
Reputatie 2
Wat een rot telefoon!! Ik heb hem vorig jaar opgestuurd, problemen die hierboven allemaal al bekend zijn gemaakt! Is een tijd goed gegaan, wel soms uitvallen maar verder geen problemen, nu sinds vorige week werkt mijn touch screen weer niet goed meer.
Opnieuw aangezet nog moeilijk doen maar daarna (met veel pijn en moeite) deed hij het weer, sinds vandaag weer hetzelfde probleem, kan de 1,4 en 7 niet meer intoetsen. 3x opnieuw aangezet en niet meer aan de praat kunnen krijgen.
Ik vind het echt belachelijk dat zon telefoon met ZOVEEL problemen gewoon niet vervangen mag worden voor een nieuwe. Ik heb hem nu sinds mei vorig jaar en het is alleen nog maar problemen geweest, en blijkbaar ben ik niet de enigste!
Het rotte is dus dat mijn garantie verlopen is, maar wat kan ik hier aandoen?
Ik vind het echt belachelijk om zelf voor de kosten op te gaan draaien, terwijl ik en iedereen hier er alleen maar problemen mee heeft, toch?

So what to do??