Vraag

Vragen / problemen Samsung Pixon M8800


Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
Wie is het al gelukt om op de t-mobile pixon extra wdget te installeren?

This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 2
Wat een rot telefoon!! Ik heb hem vorig jaar opgestuurd, problemen die hierboven allemaal al bekend zijn gemaakt! Is een tijd goed gegaan, wel soms uitvallen maar verder geen problemen, nu sinds vorige week werkt mijn touch screen weer niet goed meer.
Opnieuw aangezet nog moeilijk doen maar daarna (met veel pijn en moeite) deed hij het weer, sinds vandaag weer hetzelfde probleem, kan de 1,4 en 7 niet meer intoetsen. 3x opnieuw aangezet en niet meer aan de praat kunnen krijgen.
Ik vind het echt belachelijk dat zon telefoon met ZOVEEL problemen gewoon niet vervangen mag worden voor een nieuwe. Ik heb hem nu sinds mei vorig jaar en het is alleen nog maar problemen geweest, en blijkbaar ben ik niet de enigste!
Het rotte is dus dat mijn garantie verlopen is, maar wat kan ik hier aandoen?
Ik vind het echt belachelijk om zelf voor de kosten op te gaan draaien, terwijl ik en iedereen hier er alleen maar problemen mee heeft, toch?

So what to do??
Reputatie 2
ook ik heb dit toestel bijna een jaar in bezit en gebruik hem ook regelmatig. Wat ik het fijne vind aan dit toestel is dat het een mooi groot scherm heeft en de letters kan je zelf in grootte aanpassen. Alleen het knopje van de toetsenblok zit inderdaad op de verkeerde plek. Aangezien ik het toestel altijd in mijn binnenzak van mijn jas heb en dus op de zijkant ligt gaat vrij vaak de vergrendeling er af. Gelukkig heb ik een goed gehoor en hoor ik de piepjes van de telefoon door de jas heen.
Reputatie 2
hoi chantal, ik heb dit toestel bijna 1 jaar in bezit, het qwerty toetsenbord vind ik heel handig, alleen het schermvergrendel knopje zit op de verkeerde plaats. Dit heb ik opgelost door de foon in een ruim hoesje te doen, de stylos kan dan in het voorvakje. T-mobile had dit hoesje niet, dus ik heb hem bij Dixons gehaald.Foon met hoesje berg ik dan op in de binnenzak van mijn vissers-vest die ik altijd aan heb. Nu heb ik er geen probleem meer mee dat door bewegingen het toetsenbord actief wordt De camera vind ik geweldig. alleen de bijgeleverde gebruiksaanwijzing vind ik niet volledig, mooi dat er bij mij een T-mobile shop in de buurt zit, en zij leggen het me daar dan uit,groeten Hans
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb deze telefoon nu sinds een paar maanden. Ik vind m makkelijk en overzichtelijk in gebruik!
Heb er geen problemen mee!

Succes
Reputatie 2
Hallo

Ik krijg de Samsung m8800 als toestel.
Ik zou graag willen weten wat de gebruikservaringen van degene die hem ook hebben zijn???

Groetjes Chantal
Reputatie 2
ik had ook het probleem met de touchscreen, dus via de T-mobile shop opgestuurd.Na 1 week had ik hem weer terug, ze hebben de touchscreen vervangen en een software update uitgevoerd. Het viel allemaal onder de garantie. In de tijd dat ik hem kwijt was, heb ik een leentoestel gekregen, een simpele Nokia.
Reputatie 2
Hallo ik heb ook het probleem gehad met het scherm die van mij was uit de garantie toch een nieuw tuch scerm erop laten zetten toch weer 35 euro
Reputatie 2
hoi, ik heb dat probleem sinds vorige week, reageert helemaal niet meer. Kan geen menu meer openen. Telefoon uitgezet, weer aangezet, toen deed die het weer. Een paar uur later, ff telefoon checken....touchscreen deed dus niet meer. Naar de t-mobile
shop gebracht. De verkoper checkt de foon...doet dus inderdaad niets. En na 20 minuten deed die het weer wel. Dat werkt dus niet. Hij heeft de foon opgestuurd, en heb een leentoestel, simpele Nokia. binnen 3 weken moet hij weer terug zijn. Ben benieuwd.....Gezien dit forum hebben er meer mensen last van.
Reputatie 2
zo herkenbaar,

mijn toestel is al 3 keer ter reperatie gestuurd.

En bij alle 3 de gevallen deed de touchscreen het niet. Je reageerde totaal niet meer op een aanraking....
Ben zwaar teleurgesteld in deze telefoon.. continu problemen.. En het volgende probleem wat zich voordoet is dat de batterij binnen een halve etmaal leeg is.... Zonder gebruik van internet,bluetooth etc.
Gek word ik er van!
Reputatie 2
Super, tis gelukt!! Erg bedankt!
Reputatie 3
@Love, dit zijn de instellingen voor MMS op de Samsung Pixon M8800:

Kies voor Menu.
Kies voor Instellingen.
Kies voor Netwerkinstellingen.
Kies voor Verbindingen.
Kies voor Maak.
Vul in bij Naam instellen: T-Mobile MMS
Vul in bij Toegangsnaam: mms
Controleer bij Aut.Type: Normaal
Vul in bij User-ID: tmobilemms
Vul in bij Wachtwoord: tmobilemms
Controleer bij protocol: http
Vul in bij Adresstartpagina: http://t-mobilemms
Vul in bij Proxyadres: 10.10.10.11:8080
Kies voor Opslaan.
Kies twee maal voor Terug (de ronde knop op de telefoon)
Kies voor Instellingentoepassing.
Kies voor Bericht.
Kies voor MMS-berichten.
Kies voor Profielen.
Selecteer T-MobileMMS

Schakel je telefoon uit na deze handeling en verstuur een MMS naar je eigen telefoonnummer.
Reputatie 2
Ik heb al meerdere keren de instellingen aangevraagd voor de MMS op mjin telefoon. Die komen niet binnen, zelfs geen smsje dat het niet mogelijk is voor mijn telefoon. En als ik 1300 sms dan krijg ik wel een smsje dat het niet mogelijk is. Heeft iemand hier ook problemen mee of weet iemand wat ik kan doen? Geen zin om de klantenservice te bellen!
Reputatie 2
heeeey heb precies dezelfde problemen! Had mijn toestel nog geen half jaar toen hij ineens begon uit te vallen als hij op de toetsvergrendeling gezet werd. En een maand later deed de touchscreen het niet meer of was het flink ontregeld.

Heb hem ter reparatie aangeboden en hopelijk krijg ik gewoon een nieuwe.
Wat een rottoestel. Heb bij t-mobile gewerkt en toen daar gepresenteerd werd, was ik echt enthousiast!
Reputatie 5
@jacs, ik zie dat je het toestel nog niet ter reparatie hebt aangeboden. Het probleem dat je omschrijft lijkt binnen de garantie te vallen. Als je je toestel aanbiedt bij
Reputatie 2
Zo te zien ben ik niet bepaald de enige die problemen heeft met dit toestel! Heb al twee keer telefonisch maar ook per mail contact gezocht met de klantenservice en na gesprekken van 30 min nog geen stap verder. heb begin dit jaar mijn contract laten verlengen met dit toestel erbij en zou er een geheugenkaartje 8gb bij krijgen. zou een of ander formulier bij het toestel hebben gezeten om dit kaartje aan te vragen, zat er niet bij! krijg m nu dus ook niet meer. Daarbij blijft mijn toestel constant hangen in het menu, valt zomaar uit, blijft hangen bij opnieuw opstarten, valt uit tijdens telefoongesprekken soms wel 20 keer op n dag, kortom om gek van te worden! kan m opsturen met het risico de rep zelf te moeten vergoeden en m lange tijd kwijt te zijn, zonder een leentoestel? Kreeg dit bij andere providers ook als het nodig was.

Iemand al een reparatie laten uitvoeren en zoja wat was t resultaat? Ben hier nl echt neit blij mee. Gr
Reputatie 2
Mijn touchscreen werkte ook niet ik heb hem ter reparatie gebracht had nog garantie. alles werkt nu prima alleen nog steeds geen afzender bij sms.
.
Reputatie 2
Ik had hetzelfde probleem, eerst reageert de telefoon bijna niet meer en na een tijdje reageert het toestel op de verkeerde toetsen (bijv 2 wordt 5). Mocht de telefoon toch nog even werken zorg er dan voor dat je een back up maak van al je gegevens. ( bijv via samsung pc studio) Mijn toestel is in eerste instantie voorzien van nieuwe software wat niet bleek te werken. Uiteindelijk is er een nieuwe touchscreen in gegaan en nu werkt alles weer zoals het moet.
Reputatie 2
werkt als een trein !

Bedankt
Reputatie 1
Deze instructie kan je gebruiken om de Samsung Pixon M8800 handmatig in te stellen.
Je kunt de instellingen ook opvragen via de website.
Mocht je hierna nog problemen ondervinden bij het instellen van internet op de Samsung Pixon, dan adviseer ik je contact op nemen met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.

  • Kies voor Menu.
  • Kies voor Instellingen.
  • Kies voor Netwerkinstellingen.
  • Kies voor Verbindingen.
  • Kies voor Maak.
  • Vul in bij Naam instellen: T-Mobile Internet
  • Vul in bij Toegangsnaam: internet
  • Controleer bij Aut.Type: Normaal
  • Vul in bij User-ID: tmobile
  • Vul in bij Wachtwoord: tmobile
  • Controleer bij Protocol: http
  • Vul in bij Adres startpagina: http://pda.t-mobile.nl
  • Kies voor Opslaan.
  • Kies twee maal voor Terug (de ronde knop op de telefoon)
  • Kies voor Instellingentoepassing
  • Kies voor Browserprofielen
  • Selecteer: T-Mobile Internet
  • Zet het toestel uit en aan en controleer de internetverbinding.
Reputatie 2
Wil heel graag de internet instellingen ontvagen voor mijn samsung m8800 pixon.
alles geprobeerd : gebeld , gemaild, opgevraagd op internet en via sms, maar niks werkt en er komt niks binnen ... iemand ?
Reputatie 2
mijn advies, laat een software update doen bij samsung, dan ben je van al het gezeur af.
Ik heb namelijk dat oook gedaan en alles werkt weer perfect !
Reputatie 2
Heb hetzelfde probleem met de Jet, gebeurt zo ong 3 keer per dag, voornamelijk als de telefoon een sms, belletje binnenkrijgt, alarm/wekker afgaat of gewoon zomaar. En omdat hij in het beginscherm eindigt (zonder schermbeveiliging) heb ik nog een keer de pech dat hij vanzelf gaat bellen of internetten...
Inmiddels voor de 3e keer opgestuurd. Software update helpt niet (nieuwste versie aanwezig). Bij de 2e keer heeft samsung service centrum gezegd dat ze geen fout konden vaststellen, maar hoe ze m getest hebben konden ze me weer niet vertellen. Thuis bleek het probleem dus nog steeds aanwezig, dus maar weer mee terug. T-mobile is het met me eens, maar Samsung werkt nog niet mee. Hoop dat er iets van een oplossing komt.
Reputatie 2
Ik heb dit ook. Ik baal echt van deze telefoon. En dit is niet het enige probleem wat ik met die telefoon heb gehad. Beetje jammer dat me abo nog tot januari 2011 loopt.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb ook de samsung m8800 maar die reageert wel gewoon
Ik weet misschien wel hoe het komt dat die van jullie niet meer reageert.!

Ik had namelijk een ds met het zelfde probleem a was b en b was c enz.
erg vervelend..
volgens de verkopen zitten er allemaal kleine draadjes door het scherm om het zo maar te noemen.

als die kapot gaan krijg je z'n probleem als dat jullie hebben..;)

ik zou gewoon even terug gaan naar de winkel!!

groetjes
Reputatie 2
Bedankt voor jullie reacties !

Ik had het ook, hij viel vaak uit en sprong dan ineens weer aan.
Ook had ik als ik een sms kreeg dat er geen naam bij stond,
ook al had ik het nummer wel in mijn telefoonboek!
Ik heb enkele keren geprobeerd om mijn nummers van mijn telefoon naar mijn sim te zetten en andersom,
dan zag je enkele minuten wel de naam er bij staan, maar daarna kwamen de nummers weer in beeld.

Ik heb woensdag een envelop opgehaald,
en nu opsturen, en hopen dat ie gemaakt kan worden of dat ik een nieuwe krijg!