Vraag

Vragen/problemen Samsung Star (alle...

Reputatie 2
Hallo,

Vroeg me af wanneer de Star (GT-)S5230 wordt ingepast in de lijst zodat je die kan kiezen als toestel die je bezit. Enig idee of dat gaat gebeuren?

Groet,

Mauppie

This topic has been closed for comments

129 reacties

Reputatie 2
Dat probleem heb ik nou ook!!
Weet iemand het??
Ik heb me samsung star net dus ik wil me toestel veranderen maar hij staat er niet tussen.

Twanniee94
Reputatie 2
Hallo,

is de samsung star te koop in t-mobile prepaid?
Reputatie 2
Ook ik zou de Star graag in de lijst zien staan, zodat ik mijn gegevens kan updaten.
Ik heb nu nog steeds mijn SE T303 staan, welke jammerlijk is verdronken in het toilet...

Graag een update van de telefoonlijst dus!
Reputatie 2
Nee, volgens mij is ie er nog niet in T-Mobile Prepaid.
Daarom heb ik een simlockvrij toestel gekocht.

(Als prepaid is ie er wel van KPN heb ik gehoord.)

Is er eigenlijk iemand van T-Mobile die kan vertellen of de telefoon nog in de toestellenlijst wordt gezet? Ik vind het erg vervelend dat ik niet het juiste toestel kan instellen (en hierdoor dus ook vrij weinig met My T-Mobile doe).
Reputatie 2
De lijst met toestellen wordt regelmatig bijgewerkt. Ook de Samsung Star zal ongetwijfeld binnenkort in de lijst staan. Overigens heeft het wel of niet instellen van het juiste toestel geen gevolgen voor het gebruik van My T-Mobile.
Reputatie 2
Waare kan ik de instellingen voor wap en mms vinden voor de samsung star??
Reputatie 2
Als wij de instellingen nog niet gereed hebben voor een Samsung, dan kun je deze via Samsung opvragen.
Reputatie 4
Ik heb web 'n walk sinds kort bij mn abonnement, nu wil ik natuurlijk gebruik maken van email. Maar hoe moet ik dit in vredesnaam instellen? Heb al vanalles geprobeerd, maar krijg steeds de melding "DNS mislukt".
Ik moet de inkomende- en uitgaande mail server instellen, is dit bij iemand al gelukt met Gmail? Ik vind het echt heel vreemd dat het niet lukt, kan aardig goed met deze dingetjes overweg, maar dat dit mij niet lukt.....

Oja, ik weet dat ik via mn browser gewoon naar m.gmail.com kan gaan en daar mn mail ook kan bekijken, maar ik heb het nu over Email bij mn Postvak In.
Reputatie 2
Je moet de tss (beveiligings) poorten instellen.

995 voor de inkomende en 465 voor de uitgaande poort.

Dan werkt het absoluut.

Guido
Reputatie 2
@PasQ88
De melding "dns mislukt" is een melding die je krijgt als je niet de goede e-mailinstelligen hebt. Alle instellingen vind je op My T-Mobile.
Reputatie 6
Helaas zijn de instellingen voor de Samsung Star nog niet beschikbaar. Aan bovenstaand advies heb je dus niets. Je kunt de email instellingen makkelijk op de website van Samsung invoeren en naar je toe laten sturen per sms (gratis).
Reputatie 2
@PasQ88
Alle instellingen vind je op My T-Mobile. Indien de instellingen voor je toestel niet per sms-bericht naar je toestel kunt laten sturen. Kun je de algemene instellingen handmatig in het toestel zetten.
Reputatie 2
Ik heb 2 vragen zoals jullie al wisten.

- Ik heb nu al een paar maanden last van dat ik mijn status niet kan zien van mijn abonnement, ik dacht dat dit een storing of iets zou zijn, maar anderen hebben er volgens mij geen last van.. best irritant want nu weet ik nooit wanneer ik over me abbo zit of hoeveel ik nog heb.
Weet iemand hier meer over?

- Ik ben van plan een Samsung Star S5230 aan te schaffen, aangezien mijn vorige mobiel verdronken is tijdens het zwemmen.. (vergeten uit broek te halen) en daarna wel weer tot leven is gekomen maar rode horentje werkt niet meer, dus kan niet aan of uit.. dus wanneer die nu uitvalt kan die niet meer aan.

Nu heb ik bij een of andere mobieltjes-zaak te horen gekregen dat als je een Prepaid Samsung Star S5230 pakt, je deze niet simlock vrij kan laten maken, of tenminste er in een simlockvrij gemaakte vodafone Samsung Star S5230 geen abbonoment van tmobile ik kan ofzoiets?
iemand die hier meer van weet? of ik deze mobiel gewoon kopen en simlockvrij laten maken?

Alvast bedankt!

Groetjes Bifty.
Reputatie 4
Hoi ff antwoord op je vragen.

T klopt inderdaad dat de belstatus niet beschikbaar is. Dit doordat er inderdaad een storing is aan de interne systemen van t mobile. Hiervan staat ook een melding bovenaan de begin pagina van deze site.

Als je een samsung star van voda zou nemen kan er inderdaad geen t mobile simkaartje in omdat ie dan vodafone gesimlockt is. Je kan natuurlijk altijd een prepaid toestel kopen. Je kan deze eventueel wel bij t mobile unlocken maar dan kost het je 120 euro volgens mij. Ik hoop je vragen beantwoord te hebben.

Groetjes
Reputatie 2
Op Bol.com kun je de star voor 170,- kopen, in het zwart en wit, weet iemand of deze simlockvrij is?

Brunette90, bedankt voor je antwoord, weet ik ook weer dat het een storing is : )
verder wist ik niet dat simlockvrij maken van dat ding zo duur was..

Bedankt
Reputatie 2
Zijn de instellingen voor wap / mms en email al beschikbaar voor dit toestel bij T mobile.
Reputatie 2
Hallo ik heb sinds kort de samsung star maar telkens als ik een sms verstuur krijg ik een bericht terug met de mededeling bericht opslaan en het IMEI nummer. Hoe krijg ik dit er weer uit?
En weet iemand of je een andere smstoon in kunt stellen en hoe?

Alvast bedankt
Reputatie 2
@johndeb
Je vindt de instellingen voor e-mail, mms en WAP op de website van Samsung
Reputatie 2
Hoi,

ik heb zelf ook een samsung star en kwam er na lang zoeken ook eindelijk achter hoe je je beltoon/smstoon kan veranderen. Nou hier komt'ie: de eerste manier is als je een liedje afspeelt kik je onder in beeld "instellen als" aan en dan op beltoon of zo, en de tweede manier is Menu, instellingen, telefoon, profielen, en dan op het pijltje achter normaal, hier scroll je een klein beetje naar beneden en dan zie je het.

groetjes joost
Reputatie 2
Wie weet hoe je de toetstonen van de Samsung Star kunt uitzetten, zonder dat je al het geluid uitschakelt?
Reputatie 2
Ik heb ook een Samsung geen star maar zit er aan de zijkant geen knopje wat je ingedrukt kan houden? Want ik kon het ook niet vinden eerst tot een vriendin van mij dat liet zien.
Reputatie 2
Heb je instellingen menu met tonen of iets dergelijks. Daar zou je de toetsen moeten uit kunnen schakelen.
Anders misschien even google-en op jou vraag.
Reputatie 6
Google gebruiken is altijd een goed advies. :)

Ik heb het volgende gevonden:
je gaat naar instellingen > telefoonprofielen > dan klik je op de pijltjes naast 'normaal' of welk profiel je gebruikt.. dan kies je bovenaan uit het drop-down menu 'telefoongeluiden' daar kan je kiezen of je de glossy toon wil of een pieptoon. Wil je helemaal geen toon moet je daar onderaan de slider op 0 zetten, en die geldt dus enkel voor de telefoongeluiden en niet voor het bel/sms signaal. bron

Ik hoop dat het zo lukt. Succes!
Reputatie 2
Ik heb mijn Samsung star via www.miky.nl/star besteld,
een abbonement Relax 150..
In het krantje waarin dit stond, zou ik er ook
Reputatie 2
Een Relax-tariefplan heeft belminuten. Hierbij kun je nimmer een tegoed in euro`s verkrijgen.

Door 1202 op je mobiele telefoon te bellen, kun je gratis de status van je resterende belminuten opvragen. Via internet kun je je Belstatus bekijken op My T-Mobile.