Vragen/problemen Samsung Wave S8500

Reputatie 2
ik heb zondag via tmobile.nl een samsung wave besteld ik koos voor deze site omdat er bij stond dat je er een 16gb kaartje bijkreeg maar deze zit er dus niet bij bij samsung had ik m voor 1 juni moeten registreren dus pech geen kaartje volgende keer weer gewoon bij gsmweb is veel goedkoper

130 reacties

Reputatie 2
Tja dat is altijd zo vervelend, kleine lettertjes.
Ik zelf heb daar ook inderdaad een schurft aan.

Toch moet daar een wet tegen gaan komen meer duidelijkheid met die "Gratis dingen!"
Reputatie 2
nou idd als ik m bij gsmweb had besteld scheelde me dat bijna 3 tientjes weer een wijze les voor volgende keer
Reputatie 5
@michelvdh1, ik heb 2000 credits aan je T-Mobile Extra-saldo toegevoegd. Met deze credits kun je een geheugenkaart aanschaffen in
Reputatie 2
Ik heb een samsung wave maar kan de instellingen voor het internet niet vinden.
Wanneer komen deze beschikbaar? Of zijn de instellingen er al??

Alvast bedankt
Reputatie 2
Ikl heb mijn samsung wave besteld in de periode dat je er een gratis 16gb kaartje bij zou krijgen. Deze heb ik echter niet gekregen. Hoe kan ik mijn kaartje krijgen??

Alvast bedankt
Reputatie 6
Je kunt de instellingen ook gratis opvragen via samsungmobile.nl.
Reputatie 5
@blablajansma, deze actie loopt via Samsung. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de helpdesk van samsung via nummer: 0900 - 202 0088.
Reputatie 2
Nog erger; ik heb een Samsung Wave, maar IMAP, POP3 en Exchange doen het niet. Is ook een ander menu dan in de handleiding staat. Zo is de Wave dus mooi geen smartphone, maar een featurephone met wat extra's. De 3G verbinding van T-mobile is momenteel trouwens een ramp. Kan eigenlijk alleen via WiFi werken. 3G ligt meer plat dan dat het werkt. Overigens was de klantenservice van T-mobile super. Dit in tegenstelling tot Samsung. Samsung zei letterlijk 'Ja, en? Wat moet ik daarmee?'. T-Mobile gaat mij maandag terugbellen. Ben benieuwd. Ik heb dit toestel bewust aangeschaft omdat er Exchange support op zit. Ik heb nu geen agenda, geen contacten en geen email. Heel vervelend... Firmware update? (op internet heb ik tientallen verschillende versies voorbij zien komen)
Reputatie 2
Ook ik ben in het bezit van een Samsug Wave, helaas kan ik voor dit toestel nergens de instellingen voor oa internet vinden, ik kom dit toestel
Reputatie 4
@DeMeule
Heb je al op de supportwebsite van Samsung gekeken? http://www.samsungmobile.nl/support/configure-mobile-phones.do.
Reputatie 2
Ook ik heb deze toestel besteld. Heb alleen een vraagje omtrent nummerbehoud. Hoe lang duurt het voordat de nummerbehoud is geinstalleerd op deze Samsung Wave?
Ik had deze aangekruist op het contract, moet ik nog iets anders doen?
Ik heb ze nl. afgelopen maandag (14 juni jl.) gekregen. Ik ben nl. van Prepaid naar abonnement gegaan.
Reputatie 2
iK HEB HET SOFTWARE PROGRAMMA kies GEDOWNLOAD VIA SAMSUNG.NL EN DE FIRE WALL UITGESCHAKELT MAAR TOCH KAN HET PROGRAMMA NIET DE SAMSUNG WAVE HERKENNEN, MN PC GEEFT ALLEEN AAN NIEUWE HARDWARE GEVONDEN, MTD , DAN VRAAGT OM DE PC OPNIEUW OP TE STARTEN OM VERVOLGENS VERDER TE KUNNEN, EN ZO GAAT HET IEDERE KEER DOOR. WEET IEMAND HOE JE HET PROGRAMMA KIES JUIST KAN INSTALLEREN EN WELKE INSTELLING IK OP MN WAVE MOET KIESEN.
Reputatie 2
IK heb t al voor elkaar mn instelling tel was niet goed.
Reputatie 4
@MammaMel
Dit is niet het nummerbehoud topic. Graag in het juiste topic je vraag stellen.
Reputatie 4
@richgis
Fijn, maar wil je voortaan geen hoofdletters gebruiken? Alvast bedankt!
Reputatie 2
oke, sorry hoor, harvey, is dat dan zo'n probleem
Reputatie 4
@richgis
Het leest voor een ieder namelijk erg onprettig.
Reputatie 2
@Harvey

Ik heb via de Samsung site de instellingen naar mijn toestel verzonden maar kan nog steeds geen foto versturen en niet op internet. Ik heb van de week ook al met de klanenservice gesproken maar die kunnen mij ook geen instellingen voor dit toestel vinden. Wat zij wel zeggen is: probeer maandag eens, (zie een aantal berichten hiervoor).
Ik vind het bijzonder vreemd dat deze toestellen wel worden verkoch (icm abonnement) maar dat je er alleen maar mee kan bellen en sms'n. Ook dat ik bij het instellen van mijn profiel dit toestel niet kan vinden vind ik bijzonder vreemd! Alsof dit toestel niet bestaat!
Ben benieuwd.
Reputatie 2
Ja dat vind ik heel raar dat je bij je My Tmobile niet je samsung wave kan selecteren, ik vind dat ze geen goede actie hebben ondernomen om dit product naar behoren te laten werken naar de tevreden heid van de klant.
Maar goed ik kan nu alles met mn wave,en zal dus maar niet te veel klagen, verder vindt ik wel jammer dat je niet je telefoon kan selecteren op my tmobile!
Reputatie 2
Ik had wel op tijd geregistreerd, ik ben al bekend met de acties van Samsung dus het is mogelijk dat je 3 maanden op je kaartje wacht, (kleine lettertjes) zoals ik vorige actie had mee gemaakt.
Vandaag was ik in een T-mobile shop, om de instellingen enzo goed te doen. Ik kan niet eens wappen!? of verbinding krijgen op het 2G netwerk, laat staan het 3G netwerk.

Ik zou graag dit jaar nog mijn nieuw toestel willen gebruiken. Zijn ze nou echt bezig met masten te plaatsten?
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde met mijn samsung wave. kan mijn email niet instellen. Heb de instellingen opgevraagd via samsung.nl. Dan krijg,je een sms om die dan te instalerem en dan geeft hij aan toestel niet herkend. Verder heb ik nu wel 10 profielen door dat willen installeren van mijn email, die niets toevoegen, maar die ik niet kan verwijderen. Weet iemand misschien hoe dat moet? Via t-mobile kunnen ze me ook niet helpen, moest ALL naar 1300 sms-en, ook daar gaf hij aan toestel niet herkend, toen hebben ze mij naar de winkel gestuurd omdat die meer ervaringen met het toestel zouden hebben, maar daar was het ook niet anders. Ik dacht de telefeoon te hebben aangeschaf1 Misschien dat het allemaal is opgelost als je je telefoon bij t-mobile kunt registreren, die staat nog steeds niet in het rijtje......... heel vreemd!
Reputatie 4
@richgis
We hebben hier een [thread=100374]topic[/thread] voor.

@Darsie
Heb/had je dit probleem ook in een ander toestel?

@DeMeule
Ik adviseer je om langs een T-Mobile shop te gaan, ze kunnen daar een andere Samsung toestel bij de hand nemen en de T-Mobile instellingen (menustructuur) vergelijken met die van de Samsung wave. Je kunt ook (hoogtswaarschijnlijk) terecht bij andere telecomwinkels.

@feyberg
Jij bent al in een winkel geweest, vraag ze of ze een andere Samsung toestel erbij willen pakken en kijken of er een verschil is bij het handmatig instellen.
Reputatie 2
@Darsie
Heb/had je dit probleem ook in een ander toestel?

Nee dit probleem had ik niet met de samsung S8300, ook niet met mijn andere 4 samsung toestellen.

Ik blijf ' Interne serverfout' melding krijgen.

Ligt het aan het netwerk of telefoon?
Reputatie 2
ik heb gister de samsung wave gekocht maar deze valt steeds uit en start dan weer opnieuw op en moet ik de pincode opnieuw invoeren. Ligt dit aan de instellingen of zit er een fout in de software..?
Reputatie 2
Ik heb nu met de klantenservice gebeld van t-mobile en ik word hier nog over terug gebeld. Ik hoop dat ik nu eindelijk mijn 16gb kaartje ontvang, want ik heb onderhand al meer geld verbeld met t-mobile dan dat zo'n kaartje waart is denk ik. Daarnaast komt ook nog eens dat dit ongeveer de 7e keer is dat ik problemen heb met t-mobile. Ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost.

Reageer