Vragen/problemen Samsung Wave S8500

Toon eerste reactie

130 reacties

Reputatie 2
@anne Marie

Ik zag dat U 2000 punten heeft toegevoegd aan het tegoed van Michelvdh1.
Nu heb ik exact hetzelfde probleem, en heb ik hier al erg/te vaak voor naar T-mobile klantenservice moeten bellen om het te laten oplossen. Aangezien ik het kaartje nog steeds niet heb ontvangen, en daarmee het probleem ook nog steeds niet is opgelost, zou ik graag snel geholpen worden. En nu ik zag dat U 2000 punten voor een nieuw sd kaartje heeft toegevoegd aan iemand met hetzelfde probleem, is het natuurlijk niet meer dan logisch dat ik op dezelfde manier van mijn probleem/klacht kan afkomen.

Ik zou een spoedig antwoord op prijs stellen.

Mvg, G. Jansema
Reputatie 2
Vandaag ontving ik mijn samsung wave in goede orde, loop alleen geheugenkaart mis van 4gb, daar ze bij samsung nu een actie hebben als je een abo bij vodafone hebt afgesloten(discriminatie omdat ik bij t-mobile zit), en de 16 gb loop ik ook al mis omdat deze actie ook maar was als je je abo afsloot voor 1 juni jl. Balen.
Reputatie 2
Wat is precies je doel van dit topic?
Reputatie 4
ja soms zit t ff niet mee.

ik ken n verhaal v iemand die had de postcode loterij opgezegd en een maand later viel de hoofdprijs in haar straat....

😃
Reputatie 4
@Darsie
Als je dit alleen in de Samsung wave ervaart, dan moet het aan het toestel liggen. Test je simkaart voor de zekerheid opnieuw in een ander toestel. Je kunt hiervoor ook terecht in een lokale T-Mobile shop.
Reputatie 2
Yor1 schreef:

Wat is precies je doel van dit topic?

ff afreageren en misschien krijg ik alsnog een andere geheugenkaart.

gr
Reputatie 2
Je kan er bij mij 1 kopen, heb er nog 2GB en 1 van 8GB. Laat maar weten.
Reputatie 2
hoi van 2 gb heb ik er zelf 2, wat vraag je voor de 8gb en wat is je woonplaats.

gr merijn
Reputatie 2
Merijn50 schreef:

hoi van 2 gb heb ik er zelf 2, wat vraag je voor de 8gb en wat is je woonplaats.

gr merijn

Voor 15 euro is ie van jou, ik heb inmiddels de 16GB vandaar dat ik deze niet meer nodig heb. Woonplaats Lisserbroek 😉 Denk dat opsturen makkelijker is voor je.
Reputatie 2
Hallo ik zou graag geholpen willen worden.
Ik wacht al een hele lange tijd op een reactie, maar ik wordt niet geholpen over de telefoon, en nu dus ook niet over het internet.
Ik ga binnekort op vakantie, en zou dan graag mijn sd kaartje hebben.

Het is belachelijk dat ik zo lang moet wachten, ik betaal immers veel geld voor m'n abonnemt, en verwacht ook een redelijke service.
Reputatie 2
Wat voor SD kaartje? Kan je toch gewoon in de winkel kopen, kosten niet echt veel.
Reputatie 2
Hallo,

Vandaag de toppie samsung wave ontvangen, helemaal geweldig en een nieuwe ontdekkingstocht voor mij, nu zit ik met twee dingen;
1. de koptelefoon (linkerkant) is kapot, heel sneu en vraag me af waar ik moet zijn voor een goed werkende.
2. in de doos zit ook een microSD kaart en weet ik niet waar ik die moet plaatsen ( die kleine van 2 gig zat er al in) een aanwijzing in de juiste richting zou ik zeer op prijs stellen.

alvast bedankt
Reputatie 2
1 + 2 opgelost
Reputatie 5
@blablajansema, ik heb voor jou ook 2000 T-Mobile Extra-credits toegevoegd aan je account waarmee je zelf een geheugenkaart kunt aanschaffen in de T-Mobile Shop.

@Merijn50, ik moet je teleurstellen, je hebt het toestel pas aangeschaft nadat de actie bij T-Mobile al ruimschoots was verlopen.

@Yor1, dit forum is geen Marktplaats, het verzoek daarom om geen artikelen te koop of ruil aan te bieden.
Reputatie 2
hoi hoi,

Helaas door problemen en vele malen van het opsturen van mijn samsung jet krijg ik nu een andere toestel van samsung.mijn toestel was namelijk stuk en kon niet mee gerepareerd worden. Nu krijg ik de samsung wave.weet iemand of hier ook navigatie op zit van route 66?zijn alle problemen nu verholpen met de samsung wave en instellingen hiervan?
Reputatie 2
Hallo,
ik zie nog geen online optie om mijn Wave GT S8500 toe te voegen in het t-mobile profilel en om de instellingen er heen te sms-sen.
Wie weet de oplossing ?
Groeten, buggie
Reputatie 4
@buggie
Er is hier een aparte topic voor: Type toestel niet te selecteren.
Reputatie 2
Heel grappig:
Het lukt me niet om de e-mail op mijn nieuwe Samsung Wave ge
Reputatie 2
Hallo,

ik heb een samsung wave die ipv de beloofde 600uur stand-by slechts 24 stand by blijft. (geen blue tooth aan oid). Kan T-mobile deze klacht oplossen voor me? Ik heb de telefoon namelijk via hun gekocht .
Reputatie 2
Mijn batterij loopt zo snel leeg, moet mijn toestel om de dag op de oplader leggen, gebruik hem alleen voor bellen en dat doe ik niet veel.

groetjes merijn
Reputatie 2
Zojuist mijn Samsung Wave uitgepakt en enthousiast in gebruik genomen.
Overall ben ik erg tevreden over deze mooie en duidelijke telefoon.
Maar ik heb wel een vervelend probleem:
Volgens de handleiding zou ik via Exchange Activesync mijn zakelijke pushmail moeten kunnen configureren. Maar ik heb die mogelijkheid niet bij Email>>Nieuwe Account
De enige vergelijkbare optie is Email for Exchange, maar daar kun je met geen mogelijkheid SSL aanzetten en ook geen domeinnaam invullen, wat wel verplicht is voor een Exchange pushmail verbinding bij mijn bedrijf.

Kan iemand mij uitleggen waarom de inhoud van de handleiding niet overeenkomt met wat ik daadwerkelijk op de telefoon aantref, en nog belangrijker: hoe configureer ik nou mijn zakelijke pushmail?
Alvast enorm bedankt voor jullie reacties!

Groetjes, YottaZone
Reputatie 2
ik heb sinds kort een samsung wave maar het internet wil het maar niet doen terwijl de instellingen wel goed staan en ik met wifi wel op het net kan komen heb ook de simkaart in een andere tel. gedaan en alles deed het gewoon weet iemand een oplossing?
Reputatie 2
Elders ook al gepost maar het schijnt dat je Web en Walk moet hebben om zeker te zijn van internetten via T-Mobile.
Nou heb ik de Samsung Wave maar geen Web&Walk icoon om W&W mee te kunnen selecteren.
Enkel internet.
Maar ja, via welke richting komen dan de rekeningen binnen?
Heb je een abo met Relax25 en 2 jaar gratis internet (W&W), heb je dus geen gratis internet.
Graag zeer snel verhelpen want dit is niet waar ik om gevraagd heb.
Met toestelhulp gekeken of ik de instellingen kan aanpassen, ook hier W&W verwijzingen maar die staat niet op de telefoon dus.

Hoe nu????
Reputatie 2
Sinds kort dus de Wave in het bezit, vervanger van de G600.
PC Studio was het programma voor de G600, met de Wave heb je blijkbaar Kies nodig.
Maar echt lekker gaat dat eigenlijk niet.
Kon ik bij de G600 met PC Studio meerdere adresboeken vanuit MS Outlook importeren, met Kies en Wave lukt dat niet. Moderner toestel met restricties t.o.v. het ouwetje?
Tot nu toe maak ik vanuit Outlook dan maar eerst CSV bestanden van de adresmappen uit Outlook. Deze zend ik dan via een draadje naar de Wave, daar komen ze dan in Contactpersonen en van daar uit kan ik ze dan naar de zelf gemaakte groepen doen.
Maar om dit nou synchroniseren te noemen?
Contact hierover gezocht met Samsung maar alles wat ik bij Samsung aankaart krijgt
Reputatie 2
Dankzij de formidabele hulp (niet iedereen is gelijk thuis in de mobiele telefonie van tegenwoordig) vanmiddag maar even de stad in gegaan naar de T-Mobile shop.
Daar dan wel verder geholpen v.w.b. het Web & Walk verhaal.
Gewoon internet is ook best, alles loopt via T-Mobile.

Nu nog zien hoe het Kies verhaal van Samsung afloopt. Want als dat niet werkt zoals je eigenlijk zou verwachten (nieuwer toestel zou een verbetering moeten zijn, zeker met duurder abo) dan hou ik vanaf nu Samsung voor gezien.
Tja, de concurent wil ook wat h

Reageer