Vragen/problemen Samsung Wave S8500

Toon eerste reactie

130 reacties

Reputatie 2
Ik wacht nu al meerdere maanden (belachelijk) op mijn 16gb kaartje voor mijn samsung wave. Ik ben echter deels geholpen door een medewerker, die 2000 punten op mijn account heeft toegevoegd. Helaas kan ik met die punten geen 16gb kaartje krijgen, noch in de winkel, noch online.

Kan iemand mij verder helpen?

Mvg, G. Jansema
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een vraag:

Sinds enkele weken de Wave in bezit. Fantastisch toestel met, wat mij betreft, maar
Reputatie 2
Dikgedrukte tekst
feyberg schreef:

Ik heb precies hetzelfde met mijn samsung wave. kan mijn email niet instellen. Heb de instellingen opgevraagd via samsung.nl. Dan krijg,je een sms om die dan te instalerem en dan geeft hij aan toestel niet herkend. Verder heb ik nu wel 10 profielen door dat willen installeren van mijn email, die niets toevoegen, maar die ik niet kan verwijderen. Weet iemand misschien hoe dat moet? Via t-mobile kunnen ze me ook niet helpen, moest ALL naar 1300 sms-en, ook daar gaf hij aan toestel niet herkend, toen hebben ze mij naar de winkel gestuurd omdat die meer ervaringen met het toestel zouden hebben, maar daar was het ook niet anders. Ik dacht de telefeoon te hebben aangeschaf1 Misschien dat het allemaal is opgelost als je je telefoon bij t-mobile kunt registreren, die staat nog steeds niet in het rijtje......... heel vreemd!

Is het nu inmiddels wel opgelost??? Ik heb het met mijn wave ook maar zie mensen wel klagen maar niet dat iemand.het al voor elkaar heeft dat het internet werkt??

zou graag willen weten wat te doen!!!
heb ook al gebeled met de klantenservice en naar de shop geweest ( waar ik nooit meer komen ga wat een hersenloos personeel staat daar) nee ben zeer ontevreden over de hulp zit nu ook al 10 dagen te wachten op een telefoontje van de techinsche dienst o.i.d. die me gaan helpen???

graag op of aanmerkingen dus voor het internet op de WAVE.!!!! thanks alvast
Reputatie 2
Internet instellingen:
Menu -> Connectiviteit -> Netwerk -> Verbindingen
Dan moeten je instellingen als volgt staan:
Naam instellen: (kies maar, bij mij T-MobileInternet)
Toegangsnaam: internet
Verificatietype: Geen
Gebruikersnaam [leeg]
Wachtwoord [leeg]
Protocol: HTTP
URL Startpagina: http://pda.t-mobile.nl
Proxyadres: 0.0.0.0:80
Wachttijd: 300
Reputatie 2
maar even iets anders.
Ik wilde graag een smartphone.
Niet een gadgetphone.
Had voorheen een Nokia E75. Prachtig toestel, handig en kon alles wat een zakelijke gebruiker nodig had.
Ik wil mijn Samsung laten synchroniseren (dmv USB) met mijn Outlook.
Voornamelijk de agenda.

Gaat gewoon niet.
Ook de Agenda functie in KIES werkt niet.
"Ondersteuning voor deze telefoon volgt binnenkort".
Maar wanneer?

Het enige wat deze samsung heeft, wat een Nokia niet heeft,
is een afteltimer (handig om een eitje te koken, maar daar moet ik geen superamoled scherm voor...)
Reputatie 2
Ook de agenda synchroniseren met outlook is een ramp!
Reputatie 2
Op mijn Samsung Wave heb ik wel de buienradar volledig in beeld als ik via een WiFi verbinding de buienradar open maar niet als ik direct verbinding maak.
Volgens buienradar zelf is dit dan een kwestie van het activeren van Java op de Wave.
Zit me helemaal rot te zoeken maar vindt geen Java.
Iets activeren wat er niet op staat is dus een no go.
Kan iemand me aangeven of vertellen waar ik Java op de Samsung Wave kan activeren of waar ik de juiste Java zou kunnen downloaden en installeren?

Werkt overigens in het buitenland net zo, internet niet, via WiFi doet 'tie het wel.
Samsung en Buienradar geven te kennen dat juist voor de Samsung Wave veel 'onderhandelt' is om dit soort aplicaties goed te kunnen laten werken met het OS Bada.
Wil zo graag zonder WiFi zien waar de bui gaat vallen.....
Wie of wie?!
Reputatie 2
[QUOTE=ikke63;740349]Hallo,

Ik heb een vraag:

Sinds enkele weken de Wave in bezit. Fantastisch toestel met, wat mij betreft, maar
Reputatie 2
Maxximum schreef:

Internet instellingen:
Gebruikersnaam [leeg]
Wachtwoord [leeg]

Dit heb ik allemaal gedaan al meerdere malen, maar hij komt telkens met een interne serverfout!! plus dat ie zegt dat er bij aanvang van het internet zegt ie iets over de configuratie... kan wel op het internet met WIFI. maar als ik dan zeg nee geen wifi geeft ie wit beeld en verder niets meer????

gr
Reputatie 2
Wie heeft het gratis navigatie Search 'n' Drive voor de Samsung Wave al kunnen gebruiken?
Gisteren kwam ik de download via/via tegen op de startpagina van pda.t-mobile
Op een ander forum heb ik hiervoor een vraag gesteld en daarop is te zien dat ik niet de enige ben die met zijn T-mobile abonnement geen toegang heeft tot deze gratis applicatie die wordt aangeboden door T-Mobile.

Mijn vragen zijn: werkt dit programma wel bij andere mensen en met welke instellingen, is dit een pilot/beta versie die uit is gebracht door T-mobile en WIsepilot, waar kan ik professionele support krijgen om het evt. werkend te krijgen?

Ik hoop dat ik hier een duidelijk antwoord op kan krijgen.

Links voor het programma:
http://pda.t-mobile.nl/nl/localmall/index.html
http://snn.wisepilot.com/tmn1/ota/install.jsp?pm=SAMWave

Internet instellingen ontvangen en geinstalleerd via: "all" naar 1300
- Wifi/Bluetooth is uitgeschakeld bij het opstarten.
- Internetabonnement is de standaard W&W.
- Getest op 3 verschillende locaties waaronder in een park met volledige 3G verbinding.
Reputatie 2
hoi hoi iedereen,

heb al een tijdje de samsung wave,maar op internet komen of een mms versturen wilt maar niet lukken. heb al geprobeerd via 1300 de instellingen goed te krijgen,maar ook handmatig. de mms is voor mij niet echt belangrijk,maar wel leuk om te kunnen doen. de instellingen van mijn internet krijg ik maar niet goed. ik heb dit ingesteld zoals hier onder beschreven:

Internet instellingen:
Gebruikersnaam [leeg]
Wachtwoord [leeg]

zodra ik op internet wilt komt hij met de vraag over de wifi als ik nee kies zegt hij interne fout en als ik ja kies zie ik de modems in de buurt die met wifi werken. wie kan mij helpen?
Reputatie 2
Ik heb nu anderhalve maand een Samsung Wave en ben er superblij mee, ondanks dat ie soms even vastloopt of langzaam is. Maar daar gaat het niet om. Gisteren wilde ik mijn mobiel pakken maar hij stond dus ineens uit (hij gaat wel vaker uit zichzelf uit) ik wilde m dus weer aanzetten en hij ging niet aan. Thuis maar even in de oplader gedaan om te kijken of die toen wel aan ging, maar nee hoor. accu er ook nog even uitgehaald en de contactpunten schoongemaakt maar hij bleef uit. Mijn vraag is nu: Zal ik gewoon naar een plaatselijke T-mobile winkel brengen?
Reputatie 2
Inmiddels ben ik 1 week verder zonder een oplossing voor dit probleem.
Zou er iemand van dit forum of 1 van de t-mobile medewerkers dit programma kunnen testen. Tot nu toe zijn er 3 t-mobile gebruikers geweest die hetzelfde probleem als ik ervaren.
Het gratis T-mobile applicatie is niet alleen voor de Samsung Wave, maar get zou bruikbaar moeten zijn op diverse platformen en toestellen.
Ik hoop dat er een passende oplossing is voor dit probleem.
Reputatie 2
is de Wave wel leverbaar? ik heb donderdagavond in de online shop verlengt maar status blijft op 2 staan:
2 Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Heb niets gehoord dat hij niet op voorraad zou zijn!!
Hoop hem toch snel te hebben anders had ik hem net zo goed direct in de winkel kunnen halen!!
Reputatie 2
Hoi allemaal,

sinds juni dit jaar heb ik de Wave. Ik vind dat de capaciteit van de batterij totaal niet in de buurt komt bij hetgeen gemeld wordt, bijvoorbeeld 600 uur (G2) of 550 uur (G3) standby. Mijn telefoon redt de 24 uur standby niet eens.
Zo gauw ik even bel, internet of andere zaken op de telefoon doe, is de batterij zelfs binnen de 10 uur leeg. Dit vind ik wel erg snel.

Wie heeft deze ervaring ook?

Wifi is niet actief, geen permanente internet verbinding, bleutooth uit.

Groeten
Frank
Reputatie 2
Ik heb sinds kort deze samsung wave en mijn telefoon valt soms ineens uit dan moet ik mn pin enz opnieuw ingeven ook duurt t heel erg lang voor deze op het beginscherm springt. Weet iemand wat dit is of wat ik hier aan kan doen?? Ik heb deze vraag eerder gezien alleen er is geen antwoord op gegeven.

Liefs
Reputatie 2
Hoi Frank

Ik heb dit probleem ook binnen een dag moet ik mijn toestel weer opladen, ook al bel ik haast niet en heb ik alles uitstaan, irritant want soms is je toestel ineens uit.

gr merijn
Reputatie 2
ik heb een vraag...

ik krijg de telefoon niet aangesloten via USB.
Ik zet hem bij instellingen op 'vragen bij verbinding'
Dan doe ik de USB in de computer en in het toestel en klik dan op het toestel massaopslag.
Daarna gebeurt er niets.....

Weet iemand wat ik hier fout doen.. Bij al mijn andere telefoons doe ik hetzelfde en werken ze ook gewoon!!

gr marina
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem. Als ik em start dan krijg ik melding dat Wifi uit moet staan. Als ik die uitzet en het programma opnieuw start krijg ik dezelfde melding terwijl ik dan via G3 met T-mobile ben verbonden.
Reputatie 4
@Kiswum & fritsjan

Ik heb dit probleem doorgezet naar de technische afdeling. Ze zijn er momenteel mee bezig.
Reputatie 2
Wat is de "Gegevensservice" van samsung?

Mijn wave zegt steeds dat ik pakketgegevens moet inschakelen voor de gegevensservice. Wat dit is en waarom dit moet kan ik nergens vinden.
Als ik dit weiger komt hij om de paar seconden met die melding waarin ik een keus krijg: Ja/Nee.
Dit is lekker joh, als je een sms aan het tikken bent ofzo.

Ik moet toch zelf weten wanneer mijn gsm verbinding maakt met internet?
Ik wil niet betalen voor die gegevensservice...
Als ik mijn pakketgegevens een dag aanzet, heeft hij al zo'n 100KB verbruikt, zonder dat ik zelf op internet ga.

Ik hoop dat T-Mobile medewerkers dit lezen en met een gepaste oplossing komen.
Het toestel ruilen ging niet meer, dit heb ik al nagevraagd....
Mijn voorstel: Gratis web&walk plus?
Reputatie 2
xKaren schreef:

Ik heb nu anderhalve maand een Samsung Wave en ben er superblij mee, ondanks dat ie soms even vastloopt of langzaam is. Maar daar gaat het niet om. Gisteren wilde ik mijn mobiel pakken maar hij stond dus ineens uit (hij gaat wel vaker uit zichzelf uit) ik wilde m dus weer aanzetten en hij ging niet aan. Thuis maar even in de oplader gedaan om te kijken of die toen wel aan ging, maar nee hoor. accu er ook nog even uitgehaald en de contactpunten schoongemaakt maar hij bleef uit. Mijn vraag is nu: Zal ik gewoon naar een plaatselijke T-mobile winkel brengen?

Ik heb hetzelfde probleem als jou Karen, ik heb de telefoon nu ook ongeveer anderhalve maand en hij valt redelijk vaak gewoon uit en ik word er eigenlijk nog gek van.
Nou vroeg ik me af of iemand daar misschien een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt,
Robin2811
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met search 'n nav op de Samsung wave.
Hij blijft zeggen dat ik niet de juiste internet instellingen heb, en dat ik WiFi moet uitschakelen, terwijl deze niet eens aanstaat.

Als jullie een oplossing gevonden heb hoor ik dit graag.
Reputatie 2
pakketgegevens is internet
Reputatie 2
Ik had dit vorige week ook nadat ik van abo wisselde en een nieuw simkaartje moest gaan gebruiken. Wave bleef opstarten en uit gaan en zovoorts....totdat ik het zat was. heb bij de T-Mobileshop een nieuwe simkaart gekregen, probleem is opgelost...;o)
Haal dus een nieuwe sim, dan is het waarschijnlijk over.

Reageer