Vragen/problemen Samsung Wave S8500

Toon eerste reactie

130 reacties

Reputatie 2
Goedendag.

Ik heb inmiddels een mail gestuurd aan samsung en die geven aan dat er voor mijn toestel wel een nieuwere update is en dat als ik hem niet via kies kan downloaden dat het via het service centrum /reparatiecentrum in orde gemaakt kan worden, vind het alleen wel vervelend dat iedere keer als mijn toestel geupdate moet worden dat hij via het reparatiecentrum moet worden opgestuurd en dat ik dan een week geen gebruik kan maken van mijn toestel omdat ik geen reservetoestel heb liggen, het toestel is van juli vorig jaar dus pas 8 maanden oud gezien het feit dat mijn abonnement tot volgend jaar december loopt zal hij nog wel een paar keer moeten worden opgestuurd, jammer dat jullie me bij het vervroegd ingaan van mijn abonnement me geen ander toestel hebben geadviseerd want dit toestel begint nu vervelend te worden, kan hij niet omgeruild worden voor een goed werkend toestel en dan geen samsung wave meer.

m vr gr

Aeon schreef:

@Merijn50

Op dit moment heb ik vanuit Samsung gecommuniceerd gekregen dat er een aantal applicaties zijn die nog 'te nieuw' zijn om in gebruik te nemen met de huidige BADA versie van de Samsung Wave. Op dit moment moet ik je helaas teleurstellen en is het alleen mogelijk om applicaties te gebruiken die beschikbaar zijn voor BADA versie 1.0 en 1.0.2. Zodra BADA 1.2 officieel uitkomt is het mogelijk om na het installeren van deze versie de gewenste applicaties te downloaden.

Reputatie 5
@niels stam

Het is niet mogelijk om je huidige toestel terug te sturen en daarvoor een ander toestel te ontvangen. Je zou een los toestel kunnen aanschaffen of gebruik kunnen maken van een Early Renewal.

@Merijn50

Wat vreemd dat ze mij dan niet gewoon hebben verteld dat er een nieuwe software-versie beschikbaar is. Weet je zeker dat deze officieel is uitgebracht?
Reputatie 2
Onderstaand de inhoud van de mail die ik ontving van samsung.<p>m vr gr</p><br>Geachte heer/mevrouw, <p>Bedankt voor uw e-mail. </p>Er is inderdaad een nieuwere versie voor uw toestel beschikbaar. Als Samsung KIES geen update geeft, dan <br>kunt u maar op 1 andere manier de nieuwste software op het toestel zetten en dat is via het <br>reparatiecentrum. <p>Wij raden u daarom aan navraag te doen bij uw eigen Samsung dealer. Deze kan het toestel voor u innemen <br>en opsturen naar een reparatiecentrum, die het toestel verder in behandeling neemt. <br>Mocht u niet terecht kunnen bij uw dealer, dan kunt u het toestel eventueel ook zelf opsturen naar een <br>reparatiecentrum. U kunt dan eerst uw reparatie registreren op www.gsmrepareren.nl. </p>Voor overige vragen kunt u contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG <br>(0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur. <br>Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens <br>paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel. <p>Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. </p>Met vriendelijke groet, <br>Samsung Electronics Benelux B.V.
Reputatie 2
Onderstaand nogmaals de inhoud van de mail die ik ontving van samsung.

m vr gr

graag uw reactie t-mobile

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail. Er is inderdaad een nieuwere versie voor uw toestel beschikbaar. Als Samsung KIES geen update geeft, dan kunt u maar op 1 andere manier de nieuwste software op het toestel zetten en dat is via het reparatiecentrum. Wij raden u daarom aan navraag te doen bij uw eigen Samsung dealer. Deze kan het toestel voor u innemen en opsturen naar een reparatiecentrum, die het toestel verder in behandeling neemt. Mocht u niet terecht kunnen bij uw dealer, dan kunt u het toestel eventueel ook zelf opsturen naar een reparatiecentrum. U kunt dan eerst uw reparatie registreren op www.gsmrepareren.nl. Voor overige vragen kunt u contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG(0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur. Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Samsung Electronics Benelux B.V.
Reputatie 6
Badge +12
Welke is de nieuwste versie dan?

Ik heb Bada 1.2 op mijn telefoon
Reputatie 2
ik heb nog steed versie 1.0 kan hem niet updaten via kies, t-mobile service heeft er vorig jaar nieuwe software opgezet.

m vr gr
Reputatie 6
Badge +12
Waarom kan je hem niet via KIES update dan?

Ik had Kies erop gezet en toen deed ik mijn telefoon verbinden.

Er werd direct aangegeven dat er een update was.
Reputatie 2
geen idee krijg een melding dat ik mijn versie niet kan updaten

gr
hoi,

Wil graag een nieuwe simkaart bestellen.

zou kunnen voor 5 euro als ik dat hier doe

de mijne is gestolen hoe kan ik dat doen
Reputatie 6
Badge +12
Dat moet niet in dit topic :)
Je kan dit doorvoeren via MY T-mobile.
Reputatie 6
Badge +12
Vreemd, bij mij gaf hij het direct aan.

Je krijgt wel connectie met je PC ?
Reputatie 2
ik krijg wel connectie met mijn pc, dus daar kan het niet aan liggen, ws aan de versie bada welke door t-mobile erop is gezet.

gr
Reputatie 6
Badge +12
Dat is vreemd ik heb ook een T-mobile tel en gewoon die updates.

Samsung Wave mislukte update - niets werkt
Reputatie 2
wat is eigenlijk het verschil tussen bada 1.0 en bada 1.2.

Vorig jaar is mijn toestel opgestuurd naar t-mobile service, zij hebben er nieuwe software opgezet, denk dat daar het probleem in zit.

gr
Reputatie 6
Badge +12
Er is weinig verschil, dat vind ik althans 🙂 !

Hij lijkt iets sneller.
Reputatie 2
dan heeft het denk ik weinig zin om het toestel weer op te sturen denk ik, dank voor je reactie.

gr
Reputatie 6
Badge +12
Dat is inderdaad zonde, ik zou hem niet opsturen als ik jou was.
Reputatie 2
Hoop alleen dat als de bada 2.0 versie er is dat ik hem er dan wel kan opzetten, want als de garantie van mijn toestel verlopen is word het niet meer door het servicecenter gedaan denk ik.

gr
Reputatie 6
Badge +12
Versie 2.1 is eral dus 2.0 komt niet meer denk
Reputatie 2
hoi

versie 1.2 is er toch niet de 2.1 niet hoor vlgs mij.

gr
Reputatie 6
Badge +12
Dat is waar ook 🙂 !

Sorry.
Reputatie 2
Hehe heb eindelijk versie 1.2 is erop gezet door t-mobile, alleen jammer dat mijn toestel hier 2 x 2 weken bij tmobile is geweest, heb nu zo goed als geen gebruik kunnen maken van mijn internet omdat de telefoon die ik tijdelijk had hier niet zo geschikt voor was.
Ben nu wel weer tevreden met mijn wave.
groetjes
Reputatie 6
Badge +12
Gelukkig dat het probleem is verholpen 🙂
Ik heb een Samsung Wave S7230. Nou ik ben er echt niet over tevreden. Hij valt gemiddeld 4 tot 5x per dag uit en staat dan weer op nieuw op en dan moet ik mijn pincode weer invoeren.

Ik heb hem al een x opgestuurd te reperatie. Terug gekregen na 3 weken wat denk je dag later doet hij het gewoon weer. Diverse keren naar T-mobile gebeld zouden ze me vande reperatie afdeling terug bellen na bijna 2 weken en zelf 3x bellen hebben ze eindelijk terug gebeld. Nu sturen ze een nieuw toestel toe. Nou ik ben benieuwd want ik weet 1 ding als deze het weer doet wil ik een helemaal ander toestel want ik zit veel in de auto en moet veel bellen en wordt veel gebeld voor mijn werk en dan moet ik wel goed te bereiken zijn.

Ik vind het gewoon zo jammer van t-mobile dat de reparatie afdeling zo snel te bereiken is en dat je gewoon zelf tig x moet bellen om het probleem opgelost te hebben.
Reputatie 2
Hallo,

Wie kan mij helpen?

Ik heb via samsung kies geprobeerd te updaten en nu loopt mijn telefoon vast. Hij gaat niet meer uit en aan en geeft een fout bij noodherstel.

Ik heb de wave gt-s8500 met bada. Batterij erin en eruit gehad. Hij reageert helemaal niet meer. En nu...?

riska

Reageer