Vragen/problemen Samsung Wave S8500


Reputatie 2
ik heb zondag via tmobile.nl een samsung wave besteld ik koos voor deze site omdat er bij stond dat je er een 16gb kaartje bijkreeg maar deze zit er dus niet bij bij samsung had ik m voor 1 juni moeten registreren dus pech geen kaartje volgende keer weer gewoon bij gsmweb is veel goedkoper

130 reacties

Hehe...eindelijk opgelost........bij de phonehouse wisten ze me te vertellen dat er nog een prog.op de achtergrond draaide..Hebben ze voor mij uitgeschakeld en netjes uitgelegd hoe ik dat in het vervolg moest doen.....



OPGELOST DUS!!!
alles geprobeerd, heb ook de nieuwste versie van KIES erop staan...
Badge +12
@Poseidon,

Heb je alle USB ingangen al getest ?
Probeer eens de ''laatste'' versie van ''KIES'' erop te zetten
Beste mensen



Ik heb dit topic even doorgelezen maar geen oplossing gevonden.

Ik kan de telefoon niet aansluiten op de p.c. Samsung-kies vindt geen telefoon en bij massa-opslag keuze gebeurt er ook totaal niks.

Klopt het dat het aan de telefoon zelf kan liggen? Ik heb nl. geen zin om WEER (na 3 maal mijn sony-ericson 3 weken kwijt te zijn geweest) mijn telefoon op te sturen... Dan ruilen ze hem weer maar een keer om.......

graag reactie...
Badge +12
@Riska,

Hij doet dus helemaal niks meer?
En als je hem eerst even oplaad?
Reputatie 2
Hallo,

Wie kan mij helpen?

Ik heb via samsung kies geprobeerd te updaten en nu loopt mijn telefoon vast. Hij gaat niet meer uit en aan en geeft een fout bij noodherstel.

Ik heb de wave gt-s8500 met bada. Batterij erin en eruit gehad. Hij reageert helemaal niet meer. En nu...?

riska

Ik heb een Samsung Wave S7230. Nou ik ben er echt niet over tevreden. Hij valt gemiddeld 4 tot 5x per dag uit en staat dan weer op nieuw op en dan moet ik mijn pincode weer invoeren.

Ik heb hem al een x opgestuurd te reperatie. Terug gekregen na 3 weken wat denk je dag later doet hij het gewoon weer. Diverse keren naar T-mobile gebeld zouden ze me vande reperatie afdeling terug bellen na bijna 2 weken en zelf 3x bellen hebben ze eindelijk terug gebeld. Nu sturen ze een nieuw toestel toe. Nou ik ben benieuwd want ik weet 1 ding als deze het weer doet wil ik een helemaal ander toestel want ik zit veel in de auto en moet veel bellen en wordt veel gebeld voor mijn werk en dan moet ik wel goed te bereiken zijn.

Ik vind het gewoon zo jammer van t-mobile dat de reparatie afdeling zo snel te bereiken is en dat je gewoon zelf tig x moet bellen om het probleem opgelost te hebben.
Badge +12
Gelukkig dat het probleem is verholpen 🙂
Reputatie 2
Hehe heb eindelijk versie 1.2 is erop gezet door t-mobile, alleen jammer dat mijn toestel hier 2 x 2 weken bij tmobile is geweest, heb nu zo goed als geen gebruik kunnen maken van mijn internet omdat de telefoon die ik tijdelijk had hier niet zo geschikt voor was.
Ben nu wel weer tevreden met mijn wave.
groetjes
Badge +12
Dat is waar ook 🙂 !



Sorry.
Reputatie 2
hoi

versie 1.2 is er toch niet de 2.1 niet hoor vlgs mij.

gr
Badge +12
Versie 2.1 is eral dus 2.0 komt niet meer denk
Reputatie 2
Hoop alleen dat als de bada 2.0 versie er is dat ik hem er dan wel kan opzetten, want als de garantie van mijn toestel verlopen is word het niet meer door het servicecenter gedaan denk ik.



gr
Badge +12
Dat is inderdaad zonde, ik zou hem niet opsturen als ik jou was.
Reputatie 2
dan heeft het denk ik weinig zin om het toestel weer op te sturen denk ik, dank voor je reactie.

gr
Badge +12
Er is weinig verschil, dat vind ik althans 🙂 !

Hij lijkt iets sneller.
Reputatie 2
wat is eigenlijk het verschil tussen bada 1.0 en bada 1.2.

Vorig jaar is mijn toestel opgestuurd naar t-mobile service, zij hebben er nieuwe software opgezet, denk dat daar het probleem in zit.



gr
Badge +12
Dat is vreemd ik heb ook een T-mobile tel en gewoon die updates.

Samsung Wave mislukte update - niets werkt
Reputatie 2
ik krijg wel connectie met mijn pc, dus daar kan het niet aan liggen, ws aan de versie bada welke door t-mobile erop is gezet.



gr
Badge +12
Vreemd, bij mij gaf hij het direct aan.


Je krijgt wel connectie met je PC ?
Badge +12
Dat moet niet in dit topic :)
Je kan dit doorvoeren via MY T-mobile.
hoi,



Wil graag een nieuwe simkaart bestellen.

zou kunnen voor 5 euro als ik dat hier doe

de mijne is gestolen hoe kan ik dat doen
Reputatie 2
geen idee krijg een melding dat ik mijn versie niet kan updaten



gr
Badge +12
Waarom kan je hem niet via KIES update dan?


Ik had Kies erop gezet en toen deed ik mijn telefoon verbinden.

Er werd direct aangegeven dat er een update was.
Reputatie 2
ik heb nog steed versie 1.0 kan hem niet updaten via kies, t-mobile service heeft er vorig jaar nieuwe software opgezet.

m vr gr

Reageer