Beantwoord

Vreemde voorwaarden bij actie VR Gear

• 9 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Ik ben zeer teleurgesteld in zowel Samsung als TMobile. Vol enthousiasme kocht ik op 31.7.2016 de S7 Edge, ook omdat ik er een gratis VR Gear bril bij zou krijgen. In de winkel werd dit volop gepromote door de verkoper en 1 van de redenen waarom ik van de fijne LG G3 overgestapt ben naar de mooie S7 Edge. Netjes via Samsung op 10 augustus de bestelling gedaan. Na 2 maanden had ik nog steeds niets ontvangen dus stuurde ik een mail naar Samsung. Hun antwoord was: Je hebt op dit adres al een aanvraag gedaan dus kom je er niet meer voor in aanmerking. Mijn zoon had inderdaad ook een nieuwe telefoon gekocht, per telefoon waren wij EUR 564,95 kwijt.
Ik was echt zo verbaasd dat ik gebeld heb met Samsung. Toen ik zei dat ik het op een ander adres had moeten laten bezorgen was haar antwoord dan ook: Dat was beter geweest.....
Heel boos (inderdaad een slechte reactie) heb ik de telefoon erop gegooid. Bij TMobile kreeg ik alleen maar bij het Call centrum te horen: Dat is een Samsung probleem, daar doen wij niets aan.
Nogmaals, als ik het geweten had dan had ik het heel anders aangepakt, maar een aanbieding hoort mijns inziens bij het toestel en niet bij het huishouden. Dat ik hier een topic aan wijd, is meer in de hoop dat ik nu wel gehoord word en dat jullie ook op de hoogte moeten zijn van deze vreemde voorwaarden.
icon

Beste antwoord door David 11 oktober 2016, 10:34

Hey Inge,

Welkom op ons forum! Ik snap goed dat je hiervan baalt..

Ik heb even contact opgenomen met Samsung en heb begrepen dat zij ook op jouw Facebookbericht hebben gereageerd. Helaas is er in dit geval niets aan te doen dat je buiten de voorwaarden van deze actie valt. We hadden je hier graag bij geholpen, maar de actie is er echt één vanuit Samsung zelf, waar wij verder niets aan kunnen doen.

Als wij je echter nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Denk ook dat je hier tmobile niet voor aan kunt spreken omdat dit een actie is van samsung.
Ik ken de voorwaarden niet van samsung maar dit is dan ook ver beneden peil hoe samsung reageerde. Ze hebben ook niet in de voorwaarde staan dat je maar ėėn toestel mag kopen .ik zou nog een keer op een rustige manier het probleem voor leggen bij hun . Succes
Goed

Goedenavond Jan,

Het is meer dat ik op zoek ben naar hulp en ik vroeg mij af of Tmobile (ook al zijn zijn slechts de provider) mij kon adviseren. Oke, ik was inderdaad wel wat teleurgesteld over de manier hoe ik te woord gestaan werd bij het call center van Tmobile maar ik snap ook wel dat zo'n meisje haar best probeert te doen. Thanks anyway voor je reactie. Ik heb het nog een keer voorgelegd aan Samsung, ik hoop dat ze er wat mee doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Inge,

Welkom op ons forum! Ik snap goed dat je hiervan baalt..

Ik heb even contact opgenomen met Samsung en heb begrepen dat zij ook op jouw Facebookbericht hebben gereageerd. Helaas is er in dit geval niets aan te doen dat je buiten de voorwaarden van deze actie valt. We hadden je hier graag bij geholpen, maar de actie is er echt één vanuit Samsung zelf, waar wij verder niets aan kunnen doen.

Als wij je echter nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Goedenavond David,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om contact te zoeken met Samung, maar ik heb wel gemerkt dat dit een bedrijf is waar je vooral geen problemen moet hebben want oplossings- en klantgericht zijn ze niet. Via facebook hebben ze alleen gemeld dat het de voorwaarden zijn, verder niet. In een (via messenger) prive bericht heb ik op 10 oktober nog geprobeerd te vragen of ze mij uit kunnen leggen dat voor mijn dure S7 edge deze rare voorwaarden van kracht waren en dit is nu opeens veranderd naar 3 cadeaus per huishouden (per aangekocht product) bij aankoop van een S6. Tot op heden heb ik niets meer gehoord. Ik wilde het netjes houden, maar ik ga mijn bericht van Samsung nu toch openbaar maken op Facebook.
Ik ga dit forum niet gebruiken om Tmobile aan te vallen, toch hoop ik dat dit soort vervelende lessen opgepakt worden door hen om andere klanten te behoeden voor dezelfde ellende die ik nu heb. Ik ben ontzettend blij met mijn prachtige toestel maar dit is voor mij wel een reden om de volgende keer te kiezen voor een ander merk. Nu maar hopen dat ik geen technische problemen krijg met mijn Samsung-toestel, ik vrees het ergste daar de klantgerichtheid van Samsung ver te zoeken is.
Nogmaals dank, Inge

Reageer