Beantwoord

Waar gaat jouw voorkeur naar uit? De Samsung Galaxy S6 of de Samsung Galaxy S6 Edge?

We zijn benieuwd waarom!
icon

Beste antwoord door Rosan1 4 maart 2015, 14:46

De S6 Edge en waarom?
Nou de vorm van de zijkanten maken hem zooo stoer!
Het matriaal en de vormen maken hem af.

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Badge +13
De S6 Edge en waarom?
Nou de vorm van de zijkanten maken hem zooo stoer!
Het matriaal en de vormen maken hem af.
Hi Rosan,

Eens! Ben erg benieuwd hoe de S6 Edge (maar ook de S6) er in real life uitzien!

Groetjes,
Pauline
Reputatie 7
Badge +9
Ik vind de S6 wel erg mooi! 🙂 Eindelijk weer eens wat vernieuwends qua design in de flagship range. De Note 4 Edge was al een hele stap voorwaards, maar die was niet geschikt voor linkshandigen (hoewel de Edge daarvan wel meer toepassingen bood).

Ik ben wel benieuwd hoe de markttests gaan uitpakken, want dit is voor Samsung een first.
Hi ShadowLea,

Dat wordt zeker een interessante. Wat vind je precies zo anders aan de Galaxy S6?
Reputatie 7
Badge +9
Vooral dat het de eerste op de markt is voor alle gebruikers met dit design en deze innovatie. Niemand anders heeft dit nog gedaan, en ik ben toch wel erg gek op nieuwe dingen 🙂

Wat mij het meeste interesseert eraan is de mogelijkheden die we nog niet gezien hebben, welke handigheidjes en opties weten de apps en xda devs er mee weten te bedenken.
Ik heb al iemand horen praten om de zijkant een SMS te laten uitspellen in Morse dmv een onderbroken balk.
En de 6 kleurcodes die gebonden zijn aan contacten te linken aan apps, om ipv bellen een app te kunnen starten.
Ook was iemand bezig met het idee om de kleurbalken te laten reageren op de muziek die er wordt afgepeeld.
En om de balken te laten veranderen van kleur als de batterij verder leegloopt, zodat je aan de kleur meteen het percentage kan zien. (Van groen naar rood, stapsgewijs of gelijkmatig). Dat soort leuke opties zijn wel heel interessant! 🙂
Reputatie 5
Nouja in het geval van de EDGE hoop ik dat ze er voldoende verkopen, de prijs is niet mis. Anders zullen ontwikkelaars er niets mee gaan doen.
Ikzelf vind de EDGE te duur, en de S5 moet ik nog maar zien wat de batterijduur zal zijn. Cameraprestaties boeien me weinig omdat ik voor het echte werk wel een andere camera heb liggen.

Ik ben benieuwd hoe de toestellen zich qua batterijduur presteren tegenover de M9
Reputatie 1
Iwan,

Geen HTC fan geloof ik hè? ;)

En niet gelijk de S6 downsizen tot de S5, ik heb je door! 😛
@ Iwan, Let the best win! 😉
s6 Edge die is mooier! + ik heb gehoord dat je de notificatielampje beter ziet wanneer die plat ligt bij de edge.
De edge de uitstraling
je moet de samsung galaxy s6 edge kopen die heb ik zelf ook het scherm ziet er mooi uit je moet en wel een hoesje op doen anders kunnen de randjes scherp aanvoelen, de edge rand geeft veel extra voordelen zoals de nachtklok aan de zijkant van je scherm
De galaxy s6 edge is vind ik zelf mooier Door de het bijzondere scherm. Maar of ik nou zoveel euro er meer voor uit zou geven dan de gewone s6 ? Nee dat heb ik er niet voor over dus geef mij maar de s6 gewoon.
Doe mij dan toch maar liever de samsunf s6
De galaxy s6 edge vanwege het design.... maar die prijs.... slik!
Ik zou zelf voor de s6 gaan. Gewoon omdat ik te weinig meerwaarde in de edge zie om er meer geld vorm te betalen.
S6 edge, super mooi scherm
Hoi, laat voor mij de edge maar zitten. ik heb het gevoel dat ie eerder kapot gaat. en als ik hem in mijn hoesje heb zie ik die edge toch niet. Ben bang dat als ie valt hij door die mooie zijkant sneller kapot gaat.
Galaxy S6 versus de S6 EdgeSamsung heeft in 2015 niet één maar twee verschillende Galaxy S6-smartphones op de markt gebracht. Te gek natuurlijk, maar welke moet je eigenlijk kiezen? 

De twee nieuwe Samsung Galaxy S6-smartphones hebben allebei een stevig metalen frame. Toch zijn de Galaxy S6 en Galaxy S6 Edge niet al te zwaar. Ze wegen 138 en 132 gram. In deze vergelijking zit het grootste verschil qua uiterlijk in het unieke en gebogen Edge-display van de Galaxy S6 Edge. Deze heeft de gewone Galaxy S6 niet. Dit scherm loopt over de twee zijkanten schuin af, over de rand van de smartphone. Uniek! Bovendien ziet het er heel fraai uit. Wat mij betreft zorgt dit ervoor dat de Galaxy S6 Edge mooier is dan de ‘gewone’ Samsung Galaxy S6.
ik loop er zelf ook over te denken om de s6 edge aan te schaffen ziet er strak uit heeft net dat beetje meer wat hem onderscheidend maakt van andere toestellen mede door de aflopende randen volgens mij kun je daar in de toekomst leuke dingen aan koppelen je e-mail berichten noem maar op
Ik heb de s6 edge plus genomen. Echt een geweldig mooi toestel om te zien. Heb hem nu een poosje in mijn bezit en is echt snel en maakt heel mooie foto's, ook bij minder licht.

Reageer