Beantwoord

Waar kun je je EAN-code vinden? (Samsung galaxy S4)

Hallo,
Ik wil graag deelnemen aan de actie waarbij je 100 euro terugkrijgt bij aankoop van de Samsung Galaxy S4
Hierbij wordt gevraagd om de EAN-code
Mijn vraag is of iemand weet waar ik die code kan vinden

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door ShadowLea 15 maart 2014, 20:32

De EAN-code van een product is gewoon die cijferreeks die onder je barcode staat. Een duidelijke kopie van het IMEI-nummer/de streepjescode van de verpakking is wat er verplicht opgestuurd moet worden. Beide staan naast elkaar op de doos.

Bekijk origineel

28 reacties

Ik gok dat 'ie op het doosje van de telefoon staat.
De EAN-code van een product is gewoon die cijferreeks die onder je barcode staat namelijk. :)
(EAN = Europees Artikel Nummer)

Mocht je het doosje al weggegooid hebben (omdat niet iedereen 'm bewaart), staat 'ie als 't goed is ook op je pakbon.

Bedoel je niet de IMEI-code trouwens? Die staat ook op de verpakking. :)
Zie Samsung Galaxy S4 Promotie - €100 retour - voorwaarden voor een foto van waar je de IMEI-code op de sticker vindt.
Reputatie 7
Badge +9
De EAN-code van een product is gewoon die cijferreeks die onder je barcode staat. Een duidelijke kopie van het IMEI-nummer/de streepjescode van de verpakking is wat er verplicht opgestuurd moet worden. Beide staan naast elkaar op de doos.

kan iemand mij vertellen of je voor de samsung galaxy s4 black edition de zelfde hoesjes kunt gebruiken als voor de gewone samsung galaxy s4?
Als je met "black edition" gewoon bedoelt dat je anders voor een witte / blauwe / weet ik welke kleur had kunnen kiezen, dan is er behalve de kleur totaal geen verschil en kun je daar gewoon eenzelfde hoesje omheen doen ja.
Wanneer je echt twijfelt: loop een telecomzaak in en zeg dat je een hoesje wilt proberen. 😉
Reputatie 7
Badge +9
De Black Edition is gewoon een andere kleur, niet een ander toestel. (net als pebble blue, pearl white of wat voor andere naam ze er aan hebben gegeven.)

Ja, je kan zonder problemen de hoesjes van de andere S4 gebruiken.
Geld het contract ook als aankoopbon?? ze hebben het alleen over kassa bonnen voor de cash back bonus van 100 euro bij samsung
Hoi evelien1207, welkom op het forum.

In dit topic wordt aangegeven door T-Mobile medewerkers dat een pakbon geaccepteerd zou moeten worden, omdat dat bij eerdere acties ook werd geaccepteerd.
Een contract geldt sowieso niet, da's een overeenkomst tussen jou en T-Mobile.
Dus als je de pakbon hebt bewaard, zou ik die gewoon opsturen.
De EAN Code is de nummer van je barcode.
Ik wil dus ook meedoen maar het een nr staat er niet bij, bij de actie en nu???
Hoi Esther27, welkom op het forum.

Welk nummer staat waar niet bij? 't Is nu niet heel duidelijk wat je precies bedoelt.
Ean gevonden.
Die is zo klein dat ik em niet zag
ShadowLea schreef:

"een duidelijke kopie van het IMEI-nummer/de streepjescode van de verpakking" is wat er verplicht opgestuurd moet worden. BEIDE.

Dit staan naast elkaar op de doos.

Dag
Ik ben bezig een registratie formulier voor gratis 32gb mini sd card in te vullen. De formulier accepteert niet ean code die op de doos van de telefoon staan.Wat moet ik doen?
Reputatie 6
Hallo efruzcan

De acties van Samsung hebben altijd betrekking op een bepaalde reeks uitgegeven toestellen. Wanneer je een toestel hebt waarvan de code niet juist is of niet voor komt in deze reeks, kun je geen aanspraak maken op de actie. Je kunt hier terugvinden welke reeks aanspraak kunnen maken op de actie die jij bedoeld. Laat je even weten of het gelukt is ?
balen.... samsung S4 gekocht bij t-mobile en ondanks dat ze wel genoemd worden in de actie van Samsung voor gratis 32mb sdcard blijkt het toestel geen 'actie-toestel' te zijn. Het EAN nummer wordt niet geaccepteerd.

😠
Ja leuke actie... heb precies hetzelfde.. samsung s4 gekocht bij tmobile waarbij een 32gb geheugenkaart zou zitten als je even een formulier invult bij samsung... ook bij mij word het ean nummer niet geaccepteerd .. en dus geen Geheugenkaart kado zoals beloofd in de actie...
Beetje jammer
Toch raar hoor.. je koopt een toestel waarbij als actie een 32gb geheugenkaart zou zitten.. je voldoet aan alle voorwaarden en ineens blijkt je 'ean' nr (waar je tot nu toe nog nooit van gehoord had) niet mee te doen.... zet er dan gewoon niet bij dat je er een gratis geheugen kaart bij krijgt...
pfff
Reputatie 4
@ delian, mnlx3 en efruzcan

Ik begrijp jullie reactie volkomen! Ik ga dit voor jullie uitzoeken en navragen bij de verantwoordelijke afdeling. Op het moment dat ik meer weet zal ik een update in dit topic plaatsen. Jullie horen van me! 🙂
Reputatie 4
@ delian, mnlx3 en efruzcan

Zoals afgesproken een terugkoppeling; er gaat helaas ergens iets fout in de systemen van Samsung, waardoor jullie geen aanspraak kunnen maken op de promotie. Er wordt ondertussen hard gewerkt aan een structurele oplossing.

Ik wil jullie hier echter niet op laten wachten, daarom wil ik jullie vragen om mij via een privébericht het IMEI-nummer en de EAN-code te sturen. Dan ga ik dit namelijk doorzetten naar Samsung en er op die manier voor zorgen dat je de 32 GB geheugenkaart toch zo snel mogelijk ontvangt! 😉
WillemE, netjes! Goed dat je hier mee aan de slag bent gegaan om tot een oplossing te komen!
Reputatie 4
@ allen

Even een nieuwe update: ik heb inmiddels een reactie ontvangen van Samsung: het probleem is opgelost en alle klanten kunnen zich weer op de normale manier registreren voor de 32 GB promotie. Dit kan je dus zelf doen via de website van Samsung.

Mocht dit onverhoopt toch niet lukken of wanneer er nog andere vragen zijn, dan weten jullie mij te vinden! 🙂
Reputatie 2
Balen, ik krijg het nu dus ook niet ,was de hele zomer weg tot eind september 2016, is de actie nu niet meer geldig???
Reputatie 2
hij accepteert mijn EAN dus niet, terwijl ik al even geregistreerd stond.
Reputatie 2
yes gelukt, spaties weghalen bij je EAN
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ledelay,

Fijn dat het gelukt is! 😃
Goedemiddag,

De verpakking van mijn Galaxy Tab A heb ik per ongeluk weggegooid. Nu wil ik meedoen aan de actie van de tablet carholder en charger en vraagt men naar het EAN nummer. Mijn verpakking is dus al weggegooid, op mijn bon vind ik alleen een IMEI nummer en op het apparaat zelf het IMEI nummer en het serienummer.
Hoe kom ik achter het EAN nummer?

Bedankt alvast!
groetjes,

Reageer