Beantwoord

Waardeloze service rondom s10

Reputatie 2
Ik kijk al maanden uit naar de s10, speciaal bij T-mobile gebleven en een x aantal maanden meer betaald dan normaal zodat ik de 10 kon bij jullie kon aanschaffen.

Nu wordt er doodleuk geadverteerd met een pre-order datum

"De Samsung Galaxy S10e, Samsung Galaxy S10 en Samsung Galaxy S10 Plus zijn nu te bestellen met abonnement. De eerste uitleveringen vinden plaats op 8 maart."

Ik heb hem op dag 1 gepre-orderd nog binnen 24 uur, nu krijg ik een mail waarin je de levedatum van 9 maart ziet TEGEN BETALING OOK NOG? Ik pre-order een toestel toch niet voor niets.

Na het bellen met de klantenserivce wordt ik door de eerste medewerker doodleuk 10 min in de wacht gezet en heb de verbinding verbroken, na het opnieuw bellen was de oplossing 10 euro vergoed en dan op zaterdag leveren. De medewerker stond me verder goed te woord maar dit is natuurlijk geen oplossing.

Leuk dat ik me 10 euro vergoed krijg maar krijg ik alle moeite en energie terug voor de vrijdag? Na veel moeite vrij kunnen krijgen om zo het toestel in ontvangst te nemen en nu krijg ik dus..? precies helemaal niks en kost het me nog een dag.

Wat voor waardeloze marketingstructuur hanteren jullie? Ik ga wel over na een andere provider, belachlijk dit.

Mijn vraag is dan ook gelijk hoe kan ik de boel retourneren nadat deze ellende voorbij is?

M.v.g.
Sander
icon

Beste antwoord door fluxsystem 7 maart 2019, 11:18

Hallo @SanderNijkerk

Wat vervelend de situatie.

Wel tof dat je de galaxy s10 hebt ge-preorderd.

Het zit als volgt.. Het toestel is besteld gewoon bij T-Mobile.
De levering wordt gedaan door AMP, en daar zit het hem in.
De eerste lading emails voor klanten die eerst waren krijgen hem allemaal tegelijk.

Per dag zijn er een aantal tijdsvakken, het was dus FCFS (First Come First Served)
Het is dus voorgekomen dat je net te laat was en iemand je voor was.

Dit probleem heb ik zelf ook gehad, echter komt het bij mij vrijdag, omdat ik meer wou betalen voor de levering.

Hopelijk heb je je toestel snel in huis 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hallo @SanderNijkerk

Wat vervelend de situatie.

Wel tof dat je de galaxy s10 hebt ge-preorderd.

Het zit als volgt.. Het toestel is besteld gewoon bij T-Mobile.
De levering wordt gedaan door AMP, en daar zit het hem in.
De eerste lading emails voor klanten die eerst waren krijgen hem allemaal tegelijk.

Per dag zijn er een aantal tijdsvakken, het was dus FCFS (First Come First Served)
Het is dus voorgekomen dat je net te laat was en iemand je voor was.

Dit probleem heb ik zelf ook gehad, echter komt het bij mij vrijdag, omdat ik meer wou betalen voor de levering.

Hopelijk heb je je toestel snel in huis 🙂

Reageer