Beantwoord

Waarom geen internet verbinding als ik geen WiFi heb?

• 12 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 671 Bekeken

Heb sinds vorige week een nieuwe Samsung S6 en een nieuwe simkaart. Maar als ik buiten ben ,geen internet meer.Opnieuw opstarten helpt niet.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 april 2018, 10:58

@Mariettte

Het is niet de bedoeling dat je gaat lopen spammen, dat is eerder al aangegeven door Issam. Je hebt hier een reactie ontvangen en kunt daar dan ook verder posten over dit probleem, in plaats van oude topics open te breken.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Hoi Fabiandevries, welkom op het klantenforum.

Heb je de internetinstellingen wel juist staan? Met de info in dit topic kun je dat nagaan.

Heb je daarnaast ook mobiele gegevens aan staan buiten? Wi-Fi uit? (Zet onder Wi-Fi ook 'slimme netwerkwissel' uit.)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fabian,

Nogmaals welkom! :)

Er lijkt iets te zijn gebeurd toen je een nieuwe simkaart activeerde. Er was een blokkade actief die vanochtend verwijderd is. Als het goed is zou alles nu weer gewoon moeten werken. Zou je dit kunnen bevestigen?

Mocht het nog niet het geval zijn, kun je de reactie van Kaassausje dan eens doornemen om te kijken of dit wel werkt?
Hoi David , stappenplan van kaassaus doorgenomen en 2 maal uitgevoerd, maar nog steeds zonder WiFi geen internet
Reputatie 5
Badge +14
Maar je hebt wel netwerk ?
Reputatie 7
Badge +9
Gekke vraag.... Staat Mobiele Data wel aan?

En volgens mij is de APN trouwens al zo'n 5 jaar 'internet', en niet 'smartsites.t-mobile' zoals op die pagina vermeld staat.....
Reputatie 5
Badge +14
Bij mij wel smartsites.
Ik heb Samsung Galaxy 6 ook geen internet buiten .word gewoon afgescheept bah betaal ik voor .schandalig ik heb tranen in ogen moet nog tot 2019 wachten . Waarom doen ze niks.
Galaxy 6 moet 7 zijn ben zo boos
Reputatie 4
Badge +10
Nog meer vragen, waar in NL? Voorheen wel data verbinding gehad?
Meerder personen in jou omgeving zelfde probleem of allen met jou telefoon?
Wat is je postcode dan kijken we met je mee
@Mariettte

Het is niet de bedoeling dat je gaat lopen spammen, dat is eerder al aangegeven door Issam. Je hebt hier een reactie ontvangen en kunt daar dan ook verder posten over dit probleem, in plaats van oude topics open te breken.

Dit topic gaat op slot.