Beantwoord

Wachten op de Samsung S8 of nu verlengen met de S7 Edge?

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 536 Bekeken

Hello,
Ik mag mijn telefoon verlengen... Maar een beetje in dubio welke ik moet nemen! Samsung s7 edge of nog wachten op de Samsung s8 (edge)? Zal het het wachten waard zijn? Wordt de Samsung s8 een groot verschil/beter dan de s7? Wat zouden jullie doen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 09:52

Hi Pomme,

Allebei zeer mooie toestellen! Welke telefoon heb je nu? Ik gok ook een Samsung.. 😉

Ik zag toevallig gister een nieuwsbericht op Androidworld dat er een foto en aankondigingsdatum gelekt zijn. Het is dus even afwachten voor een daadwerkelijke datum van release bekend is... Redt jouw huidige toestel het nog?

Je geeft overigens aan dat je mag verlengen, zou het kunnen dat dit om een ander nummer gaat waarmee je bent ingelogd? Dit nummer is namelijk op 25 november omgezet naar PrePaid, daar kan dus niet op verlengd worden op dit moment. Misschien is het dus een andere aansluiting waar het om gaat?

Mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pomme,

Allebei zeer mooie toestellen! Welke telefoon heb je nu? Ik gok ook een Samsung.. 😉

Ik zag toevallig gister een nieuwsbericht op Androidworld dat er een foto en aankondigingsdatum gelekt zijn. Het is dus even afwachten voor een daadwerkelijke datum van release bekend is... Redt jouw huidige toestel het nog?

Je geeft overigens aan dat je mag verlengen, zou het kunnen dat dit om een ander nummer gaat waarmee je bent ingelogd? Dit nummer is namelijk op 25 november omgezet naar PrePaid, daar kan dus niet op verlengd worden op dit moment. Misschien is het dus een andere aansluiting waar het om gaat?

Mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Hoi David! Nee dat klopt, het gaat wel om dit nummer maar is inderdaad omgezet naar PrePaid. Ik heb nu de Samsung S5, deze redt het nog wel maar toe aan een nieuwe! Maar ik neem aan dat als ik een nieuw toestel wil, weer een nieuw abonnement aan moet sluiten.. Maar ik denk dat ik dan toch ga wachten op de 8. Wordt deze veel duurder dan de Samsung 7 edge, qua kosten? (2 jarig contract).
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pomme,

Ah duidelijk! Wanneer de Samsung Galaxy S8 uit komt kan je inderdaad een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud. Geef dit wel aan tijdens de bestel procedure online of telefonisch.

Wat de prijzen zijn van de Galaxy S8 (edge) is bij ons nog niet bekend, hier durf ik dus ook geen uitspraken over te doen. Ik wacht persoonlijk dat het niet veel duurder zal zijn dan de Galaxy S7 (edge).

Ik vind het trouwens een verstandig besluit. Je huidige telefoon werkt nog goed, dus die kan je nog gebruiken. Zodra de nieuwe Galaxy S8 (edge) uit komt maak je wel gebruik van het nieuwste vlaggenschip van Samsung.

Reageer