Beantwoord

"wachtwoord invoeren om apparaatopslag te decoderen" uitschakelen

  • 21 juli 2016
  • 2 reacties
  • 1066 Bekeken

Mijn Samsung S5 is gecodeerd door een collega en nu kan ik er niet meer in. de collega is niet meer bereikbaar.
Hoe kan ik de telefoon resetten zodat ik er weer op kan inloggen?

Ik kan dus niet in menu's. Na opstarten vraagt hij

"wachtwoord invoeren om apparaatopslag te decoderen"

oplossingen die ik kan uitsluiten :
-Collega is onbereikbaar wegens ontslag
-Ik heb geen code.
-Ik kan niet in menu's.
-Safemode werkt niet.
-10x fout wachtwoord intypen werkt ook niet.
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juli 2016, 19:25

Hi spen,

Daar ben ik weer. Inmiddels heb ik een reactie gekregen van Samsung. Zij geven aan dat wanneer je uiteindelijk geen contact meer kan krijgen met je oud collega je de telefoon alleen nog terug kan zetten naar de fabrieksinstellingen.

Instructies vind je op de website van Samsung.

Als je aanvullende vragen hebt dan helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi spen,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen zeg. Goed dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd. Na even rondgekeken te hebben op het internet ben ik helaas geen oplossing tegengekomen. Ik heb de hulp ingeschakeld van Samsung in de hoop dat zij wel een oplossing kunnen bieden.

Het kan uiteraard geen kwaad om langs één van de Samsung Service Centers te gaan. Als er een oplossing is voor je gecodeerde Galaxy S5, dan hebben zij die zeker!
Reputatie 6
Badge +17
Hi spen,

Daar ben ik weer. Inmiddels heb ik een reactie gekregen van Samsung. Zij geven aan dat wanneer je uiteindelijk geen contact meer kan krijgen met je oud collega je de telefoon alleen nog terug kan zetten naar de fabrieksinstellingen.

Instructies vind je op de website van Samsung.

Als je aanvullende vragen hebt dan helpen we je graag verder!

Reageer