Vraag

wachtwoord invoeren op Samsung Galaxy A5

• 10 december 2019
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy A5 (uit 2017). Ik heb ook de Outlook app op mijn telefoon zitten. Ik wilde mijn ‘werkmail’ op mijn telefoon bekijken wat ik normaal nooit doe. Dat is een ander mailadres dan mijn privémail. Ik moest een wachtwoord invullen maar het lukte niet. So far so good.. Nu moet ik opeens elke keer als ik mijn telefoon aandoe ( dmv een druk op de homeknop en daarna veeg over het beginscherm) een wachtwoord invullen. Dat wil ik helemaal niet maar wat ik er ook over gelezen of geprobeerd heb, ik krijg het niet uitgeschakeld. Ik gebruik geen pincode of wachtwoord. Wie o wie heeft de oplossing ? 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Tila1962 

Welk wachtwoord wordt er gevraagd?

Kan je de instellingen eens terug zetten zoals Outlook verwijderen en andere wijzigingen die je hebt aangebracht, doet alles het dan weer gewoon?

Daarna zou je misschien alles weer rustig kunnen instellen en opletten op alle wijzigingen die worden aangebracht.

Als ik op de homeknop druk krijg ik het beginscherm. Dan veeg ik eroverheen om toegang tot mijn apps te krijgen. Voordat ik toegang tot de apps heb moet ik opeens een wachtwoord invullen. Ik heb geprobeerd Outlook te verwijderen maar dat lukt niet.

Reputatie 7
Badge +13

@Tila1962

Kan je alle belangrijke gegevens op je telefoon bewaren ergens en een back up maken?

Misschien helpt een fabrieksreset nog?

Of als je dat niet wilt doen naar een app zoeken in je instellingen die je verdacht lijkt.

Reageer