Beantwoord

Wachtwoord onmogelijk bij noodoproep Samsung S7

Beste mensen,
Ik heb sinds gisteren een Samsung S7. Jippiieeee dacht ik, maar sinds vanochtend blijft het hangen in de "noodoproep" stand. Je moet dus je wachtwoord invoeren, maar in deze nieuwe Samsungversie moet je wachtwoord ook een "letter" hebben. Je raad het al: Ik kan de "letter" absoluut niet tevoorschijn toveren in de noopoproepstand. Maw, ik kom dus niet meer in mijn mobiel, want opnieuw opstarten of aan en uitzetten werkt ook niet.

Wie weet wat te doen?

Bedankt alvast....
icon

Beste antwoord door ShadowLea 19 juni 2016, 00:11

Kun je eens proberen de Volume Omlaag en Aan/Uitknop tegelijkertijd 7 seconden ingedrukt te houden? Dit is het process van een battery pull op een S7.

Indien je een menu krijgt (varieert per firmware), dan moet je met de volumetoetsen navigeren naar 'Power Down', en bevestigen met de Home toets.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je eens proberen de Volume Omlaag en Aan/Uitknop tegelijkertijd 7 seconden ingedrukt te houden? Dit is het process van een battery pull op een S7.

Indien je een menu krijgt (varieert per firmware), dan moet je met de volumetoetsen navigeren naar 'Power Down', en bevestigen met de Home toets.
Hai,
Bedankt voor je reactie.

Ik ben er via Samsung achter gekomen dat ik mijn mobiel ook kan vinden via hun website https://findmymobile.samsung.com/ en dat ik het dan van afstand kan ontgrendelen. Dat heeft gelukkig gewerkt en daarnaast bleek dat ik gewoon zelf de verkeerde pincode voor mijn nieuwe sim in zat te toetsen, pfffff. Niet handig dus.

Nogmaals bedankt en fijne avond,

gr. Xiomara
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Xiomara,

Oeps, foutje kan gebeuren! 😉 Gelukkig ben je erachter gekomen en werkt alles weer!

Hoe bevalt je S7 tot nu toe? Welk toestel had je hiervoor? Al helemaal gewend?

Kan ik je nog ergens bij helpen? Laat het dan gerust weten!

Reageer