Beantwoord

wachtwoord S20

• 21 januari 2021
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe s20 , ik heb deze geïnstalleerd en weer opnieuw opgestart.

Nu vraagt hij om een wachtwoord van tenminste 4 tekens en 1 letter.

Ik heb alleen een vingerafdruk er in gezet en geen wachtwoord

Ook staat de telefoon op vliegtuigstand wat ik er niet af krijg want daarvoor is het ww vereist.

De telefoon kan ook niet uitgezet worden zonder ww 

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 januari 2021, 08:04

Hallo @cashro66 

Normaal stel je een vingerafdruk altijd in met een back up wachtwoord/pincode/patroon.

Lukt een harde reset ook niet?

Turn off your phone, then press and hold the Power/Bixby key and Volume Up key, then press and hold the Power key. Release the keys when the Android mascot appears. When the Android system recovery menu appears, use the Volume Down key to select "Wipe Data/Factory Reset" and press the Power/Bixby key to proceed.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @cashro66 

Normaal stel je een vingerafdruk altijd in met een back up wachtwoord/pincode/patroon.

Lukt een harde reset ook niet?

Turn off your phone, then press and hold the Power/Bixby key and Volume Up key, then press and hold the Power key. Release the keys when the Android mascot appears. When the Android system recovery menu appears, use the Volume Down key to select "Wipe Data/Factory Reset" and press the Power/Bixby key to proceed.

nee ook dan vraagt hij om een ww

Ik ben inmiddels bij de t mobile shop geweest en de medewerker geeft aan dit niet eerder gezien te hebben.

Hij kan het ook niet fixen, de telefoon is gloednieuw maar kan hem nu niet gebruiken.

Ik wil gewoon een nieuwe maar krijg nergens antwoord op.

een reset wil ook niet want ook dan vraagt hij om een wachtwoord 

het moet een wachtwoord met tenminste 4 tekens en 1 letter zijn, ik gebruik niet zulke wachtwoorden dus kan het zo ook niet zelf ingesteld hebben.

Reputatie 1

Via https://findmymobile.samsung.com kun je inloggen met je Samsung account. Hiermee kun je je telefoon ontgrendelen als je je wachtwoord niet weet.

Dat lukt ook niet want de telefoon staat op vliegtuigstand

Reputatie 5
Badge +12

Ik zou even een supportvraag bij Samsung uitzetten.

Dat het toestel, zelfs na factory reset om een WW vraagt is opmerkelijk je hebt toch geen custom rom op het toestel geladen?

Reageer