Beantwoord

Wachtwoord Samsung Galaxy S4 vergeten

• 13 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 2937 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren in alle haast mijn wachtwoord van mijn Samsung galaxy s4 veranderd, en dat ben ik nu vergeten. Ik heb nu in totaal al 45x opnieuw ingevoerd en geraden, maar er schiet mij niets te binnen. Ook komt er geen mogelijkheid 'wachtwoord vergeten' of iets dergelijks te staan.

Is er iemand die mij kan helpen? Ik vind dit behoorlijk vervelend.
Alvast bedankt.

Anouk
icon

Beste antwoord door Anouklambregts 15 augustus 2016, 10:42

Hoi David,

Ik had mijn wachtwoord weer geraden, en wist vrij zeker dat het nou het goede was. Toch kreeg ik weer foutmeldingen. Ik heb na nog een paar keer proberen mijn toestel uit, en weer aangezet. Na het invoeren van mijn pincode lukte het wel meteen mijn wachtwoord in te voeren.
Ik heb toen meteen mijn wachtwoord veranderd in een patroon.

Bedankt voor de hulp

Anouk
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anouk,

Dat is ook erg onhandig! :S Heb je van het weekend nog een ingeving gekregen over het wachtwoord?

Je zou eigenlijk na een keer of 5 het verkeerde wachtwoord ingevuld te hebben een optie moeten krijgen om je wachtwoord te herstellen. Dit is bij jou dus niet het geval geweest? Normaal linken we door naar een bestaand topic, maar op dit moment kan ik geen vergelijkbaar probleem vinden. Op Androidworld hebben ze echter een uitgebreide instructie hoe je dit probleem aan kunt pakken. Hopelijk helpt dit je bij het oplossen! :)

We horen graag hoe het er nu voor staat en of je jouw telefoon al hebt kunnen ontgrendelen!
Hoi David,

Ik had mijn wachtwoord weer geraden, en wist vrij zeker dat het nou het goede was. Toch kreeg ik weer foutmeldingen. Ik heb na nog een paar keer proberen mijn toestel uit, en weer aangezet. Na het invoeren van mijn pincode lukte het wel meteen mijn wachtwoord in te voeren.
Ik heb toen meteen mijn wachtwoord veranderd in een patroon.

Bedankt voor de hulp

Anouk
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anouk,

Gelukkig is het dan uiteindelijk toch goed gekomen! 🙂

Reageer