Beantwoord

Wachtwoord Samsung Galaxy S7 Edge vergeten

• 3 mei 2017
  • 3 reacties
  • 2535 Bekeken

Ik heb nu al meerdere topics gelezen over vergeten pincodes en dergelijke en daar las ik dat je met je google account in kan loggen en anders je telefoon helemaal moet recetten. Deze optie kan ik niet vinden, en de optie telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen krijg ik ook niet voor elkaar.... wat moet ik doen?! Want ik begin nu toch wel een beetje kriegel te worden dat ik mijn eigen telefoon niet in kan...

alvast bedankt voor het antwoorden!

PS: het gaat niet om de sim-code maar de code van de lockscreen....
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 mei 2017, 00:55

Hoi jinxi-me, welkom op het klantenforum.

Had je een Samsung Account ingesteld op je telefoon? Dan kun je via deze pagina je scherm ontgrendelen. Log in met je Samsung account, druk op zoeken, klik vervolgens op meer en kies dan voor mijn apparaat ontgrendelen.

Anders kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Laat je weten of je weer in je telefoon kunt? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi jinxi-me, welkom op het klantenforum.

Had je een Samsung Account ingesteld op je telefoon? Dan kun je via deze pagina je scherm ontgrendelen. Log in met je Samsung account, druk op zoeken, klik vervolgens op meer en kies dan voor mijn apparaat ontgrendelen.

Anders kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Laat je weten of je weer in je telefoon kunt? 🙂
Hoi Kaassausje!

Echt super bedankt voor je antwoord!!!! ben er echt heel blij mee. Ik kan nu mijn telefoon gelukkig weer normaal gebruiken!
Thank You!!!
Hoi jinxi-me.

Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is. 🙂

Reageer