Beantwoord

wachtwoord samsung s7 edge vergeten en vergrendeld

• 26 april 2018
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Oke.. batterij leeg, dus ik start mn telefoon weer op. Helaas verkeerd wachtwoord... Blijkbaar heb ik 2 wkn terug m'n wachtwoord verander (toen ik ook ee vingerafdruk bescherming wilde) per ongeluk veranderd. In ieder geval... na vele mis pogingen, nog steeds geen goed ww...
Dus ging ik hier zoeken... En toen kwam ik deze geweldige oplossing tegen .. "Als het daar niet mee lukt kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen."
Na lang wikken en wegen heb ik dat dus gedaan.. En wat denk je? Idd nu is mn telefoon ook nog eens vergrendeld en ik krijg hem niet terug..
Please help!

p.s. Ik heb mn mobiel nooit aangemeld bij Samsung, dus via daar lukt t ook niet...( Ik probeerde t steeds, maar bleek om mn ouwe toestel te gaan..) Lekker handig... Pffff!

Resetten is ook geen optie omdat er filmpjes op staan van mn zieke moeder, die ik echt niet kwijt wil.
En ook niet zo slim was om deze ergens anders op te slaan.

Wie o wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 april 2018, 14:13

Hoi Blondt,

Oei, wat frustrerend en inderdaad erg belangrijk om de filmpjes te kunnen behouden! Snel een back-up maken zodra dit is opgelost! En over oplossen gesproken: wat ik je van harte aanraadt is om langs te gaan bij eenSamsung Servicepunt. Ik verwijs klanten niet graag door en help iedereen liever zelf, maar in dit geval is het belangrijk dat de bestanden behouden worden en je weer kunt inloggen zodat dat het hele toestel gereset wordt. Bij een Servicepunt kunnen ze dat vaak op de juiste manier doen - en hopelijk bij jou ook!

Je kunt de locaties van de Servicepunten op deze pagina vinden.

Ik ga voor je duimen, laat je weten hoe het afloopt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
welkom,

heb je weleens puk code gedaan ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Blondt,

Oei, wat frustrerend en inderdaad erg belangrijk om de filmpjes te kunnen behouden! Snel een back-up maken zodra dit is opgelost! En over oplossen gesproken: wat ik je van harte aanraadt is om langs te gaan bij eenSamsung Servicepunt. Ik verwijs klanten niet graag door en help iedereen liever zelf, maar in dit geval is het belangrijk dat de bestanden behouden worden en je weer kunt inloggen zodat dat het hele toestel gereset wordt. Bij een Servicepunt kunnen ze dat vaak op de juiste manier doen - en hopelijk bij jou ook!

Je kunt de locaties van de Servicepunten op deze pagina vinden.

Ik ga voor je duimen, laat je weten hoe het afloopt?

Reageer