Beantwoord

Wachtwoord van Samsung Galaxy S7 vergeten

• 8 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 15462 Bekeken

Goedenmiddag, ik heb gister op mijn s7 een vingerafdruk gezet. Maar als ik mijn telefoon aanzet en vervolgens mijn pin code heb ingevoerd komt er het volgende in beeld: voer uw wachtwoord in in plaats van vingerafdrukherkenning te gebruiken nadat het apparaat opnieuw is gestart om vingerafdrukken te beschermen. Maar dit wachtwoord weet ik dus niet meer, is er een manier om toch dit wachtwoord te achtehalen?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 8 augustus 2016, 17:39

Heb je daar wel ooit een wachtwoord voor aangemaakt? Zo niet dan kun je 'default_password' proberen. (Zonder aanhalingstekens, mét _ ) (probeer die sowieso even)

Anders kun je ook gewoon je Google wachtwoord proberen, die wil soms ook wel eens werken.

Het is vrij normaal dat hij na een reboot om je wachtwoord in plaats van je vingerafdruk vraagt, dat is een extra beveiliging. Dit kun je uit zetten onder Instellingen > Schermvergrendeling & Beveiliging > Veilig Opstarten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Hoi Mike,

Voer je backup wachtwoord eens 5x verkeerd in? Je zult dan 30 seconden moeten wachten. Als het goed is komt er dan een optie op je scherm te staan: ontgrendelen via Google. Je moet nu inloggen via je Google account. Als je dit wachtwoord niet meer weet moet je via de pc even dat wachtwoord veranderen. 🙂
ik kan maar 1 keer mijn wachtwoord proberen in te voeren, maar dan moet ik een uur wachten voor een nieuwe poging. Ik heb hem pas net dus er staat niet veel info op dus ga dan maar voor terugzetten denk ik.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je daar wel ooit een wachtwoord voor aangemaakt? Zo niet dan kun je 'default_password' proberen. (Zonder aanhalingstekens, mét _ ) (probeer die sowieso even)

Anders kun je ook gewoon je Google wachtwoord proberen, die wil soms ook wel eens werken.

Het is vrij normaal dat hij na een reboot om je wachtwoord in plaats van je vingerafdruk vraagt, dat is een extra beveiliging. Dit kun je uit zetten onder Instellingen > Schermvergrendeling & Beveiliging > Veilig Opstarten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mike,

Zo te zien heeft Kaassausje je in het andere topic kunnen helpen. :)

Aangezien het met elkaar te maken heeft sluit ik dit topic en verwijs ik je door naar het andere bericht. Als je nog vragen hebt kun je die dan ook daar stellen.

Reageer