Beantwoord

Wachtwoord vergeten Samsung J5

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 11983 Bekeken

Ik heb dus een Samsung j5 2017 en ik ben het patroon vergeten. Ik heb wel vingerafdruk erin maar die kan je niet alleen maar gebruiken soms moet je ook je patroon gebruiken maar die weet ik niet meer. Ik kan nu niet meer op mijn mobiel. Ik kan ook niet op patroon vergeten klikken want dat staat nergens. Ik moet nu inmiddels al 2 minuten wachten elke keer als ik mijn code verkeerd invoer. En er staat ook nergens waar ik mijn mobiel kan resetten.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 maart 2018, 11:41

Hi Lara,

Super jammer dat je je wachtwoord bent vergeten! Maar geen zorgen! Ik ga mijn best doen om dit probleem voor jou op te lossen! Ik heb even gezocht en ben uiteindelijk terecht gekomen op deze pagina met handige tips! Zij geven hier 4 methodes aan om je toestel alsnog te ontgrendelen. Bij elk methode staats stapsgewijs uitgelegd wat je kan doen. Ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken om middels een van de methodes je toestel weer aan de praat te krijgen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Probeer 'm eens te backuppen op de cloud(zoals dropbox) Doe het als volgt:Log in op je dropbox en sluit je telefoon aan op je pc. Back-up 'm en reset 'm via de pc. Ik ken er een appje voor maar ben de naam vergeten:?
Maar ik kan mijn mobiel dus helemaal niet openen want daar heb ik het patroon voor nodig ik kan alleen op mijn startscherm werkt het dan nog steeds want hoe moet ik dan bij dropbox en zo. Waarom gebeurt mij dit nou:(
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lara,

Super jammer dat je je wachtwoord bent vergeten! Maar geen zorgen! Ik ga mijn best doen om dit probleem voor jou op te lossen! Ik heb even gezocht en ben uiteindelijk terecht gekomen op deze pagina met handige tips! Zij geven hier 4 methodes aan om je toestel alsnog te ontgrendelen. Bij elk methode staats stapsgewijs uitgelegd wat je kan doen. Ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken om middels een van de methodes je toestel weer aan de praat te krijgen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Maar ik kan mijn mobiel dus helemaal niet openen want daar heb ik het patroon voor nodig ik kan alleen op mijn startscherm werkt het dan nog steeds want hoe moet ik dan bij dropbox en zo. Waarom gebeurt mij dit nou:( Ja maar dat hoeft ook niet hoor 😃 gewoon aansluiten en dan een appje zoeken om te back-uppen en dan te resetten via dat appje op je pc. EDIT: Dat appje is ook gewoon op je pc.
Reputatie 3
dan moet je een reset doen (Alles reseten)

https://www.youtube.com/watch?v=dwTng4mtWQ8

Reageer