Beantwoord

Wachtwoord vergeten van mijn Samsung S7

• 17 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 14915 Bekeken

hallo, ik heb mijn wachtwoord vergeten van mijn samsung galaxy s7 vergeten, ik kan dus niet meer de scherm ontgrendelen., is er andere manier om het achterhalen?
icon

Beste antwoord door jan kelder 17 augustus 2017, 04:39

Stap 1: Zorg dat het toestel minimaal 50% is opgeladen. Let er ook op dat het toestel binnen het bereik is van een internet netwerk. Dit kan een WIFI, 4g of 3g netwerk zijn.

Stap 2: Voer gedurende een minuut, meerdere malen een fout patroon in.

Stap 3: Er verschijnt een melding dat je 30 seconden moet wachten voordat je het patroon opnieuw kunt invoeren. Rechts onder in de hoek van je scherm verschijnt de tekst: “Patroon Vergeten”.

Stap 4: Tik op “OK” en vervolgens op “Patroon Vergeten”.

Stap 5: Hier kun je kiezen om je toestel te ontgrendelen met je Google account. Voer hiervoor je gebruikersnaam (e-mailadres van Google) en wachtwoord in waarmee het toestel geregistreerd is. Hierna klik je op ‘’inloggen’’.

Stap 6: Kies een nieuwe vergrendelingsoptie. Je hebt keuze uit een patroon, pincode, vingerafdrukscanner of wachtwoord. 
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Stap 1: Zorg dat het toestel minimaal 50% is opgeladen. Let er ook op dat het toestel binnen het bereik is van een internet netwerk. Dit kan een WIFI, 4g of 3g netwerk zijn.

Stap 2: Voer gedurende een minuut, meerdere malen een fout patroon in.

Stap 3: Er verschijnt een melding dat je 30 seconden moet wachten voordat je het patroon opnieuw kunt invoeren. Rechts onder in de hoek van je scherm verschijnt de tekst: “Patroon Vergeten”.

Stap 4: Tik op “OK” en vervolgens op “Patroon Vergeten”.

Stap 5: Hier kun je kiezen om je toestel te ontgrendelen met je Google account. Voer hiervoor je gebruikersnaam (e-mailadres van Google) en wachtwoord in waarmee het toestel geregistreerd is. Hierna klik je op ‘’inloggen’’.

Stap 6: Kies een nieuwe vergrendelingsoptie. Je hebt keuze uit een patroon, pincode, vingerafdrukscanner of wachtwoord. 
Hoi mirnabielma.

Als het niet lukt op de manier die Jan beschrijft, kun je deze twee manieren nog proberen:

Had je een Samsung Account gekoppeld op de telefoon? Dan zou je via Samsungs find my mobile je scherm kunnen ontgrendelen.

Eerst log je in onder "zoeken" met het e-mailadres wat je gekoppeld hebt, dan krijg je mogelijk direct je telefoon al te zien als optie. Klik op "zoeken" onderaan, vervolgens weer onderaan op "meer" en als laatste, ook weer helemaal onderaan, "mijn apparaat ontgrendelen".

Als het daar niet mee lukt kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Laat je weten of je jouw telefoon weer hebt kunnen ontgrendelen? 🙂
Vanmorgen na een droom dat mijn mobiel stolen was toch maar het patroon er direct opgezet. Later geprobeerd en ja hoor... uiteraard verkeerd.
Maar ik zit inmiddels in de 30 minute wachten optie en zie geen optie dat ik ergens iets zie staan dat ik mijn Samsung account kan vinden om daar in te loggen met mijn mail adres. Ik kom in geen enkel scherm om ergens anders iets voor elkaar te krijgen. Kan dus ook geen harde reset geven. ( als ik dat al wil zonder geen dingen kwijt te raken ) Ik heb ook een Samsung S7 Galaxy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Poppietoppie,

Zat de code niet in een andere droom? 😉 Heb je het toestel misschien ondertussen al weten te ontgrendelen?

In jouw bericht geef je met name aan dat je de suggesties van Jan Kelder hebt geprobeerd, maar heb je ook de opties van Kaassausje al geprobeerd? Als je geen optie in het scherm zelf krijgt, dan zijn dat namelijk de opties die je als vervolgstappen moet proberen. Ik hoop dat je jouw toestel kunt ontgrendelen zonder dat er bestanden gewist worden! :S Probeer bovenstaande even uit en laat dan weten wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

We zien jouw reactie graag tegemoet en hopelijk is het gauw opgelost!

Reageer