Beantwoord

Wanneer is Samsung Galaxy A5 2017 verkrijgbaar?

• 2 februari 2017
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo,

Is er al bekend wanneer de Samsung A5 (2017) te verkrijgen is?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Joshua
icon

Beste antwoord door Thalina 3 februari 2017, 14:05

Hoi Joshua,

Wat leuk dat je naar dit toestel aan het kijken bent! Mooi toestel! 😃 En goed nieuws: je kunt het toestel bij ons al bestellen en hij is direct leverbaar. Ik zie trouwens dat je op dit moment nog niet kunt verlengen, gaat het misschien om een ander abonnement dan het abonnement waarmee je nu bent ingelogd op het forum?

Als ik nog aanvullende vragen kan beantwoorden, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joshua,

Wat leuk dat je naar dit toestel aan het kijken bent! Mooi toestel! 😃 En goed nieuws: je kunt het toestel bij ons al bestellen en hij is direct leverbaar. Ik zie trouwens dat je op dit moment nog niet kunt verlengen, gaat het misschien om een ander abonnement dan het abonnement waarmee je nu bent ingelogd op het forum?

Als ik nog aanvullende vragen kan beantwoorden, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Hoi Thalina,

Bedankt voor je reactie! Het toestel is voor mijn schoonmoeder. Zij mag weer een nieuw toestel uitkiezen en heeft momenteel de A5 waar ze erg tevreden over is. Kan ik dit ook via een T-mobile winkel regelen? Dan kan ik samen met haar gaan kijken.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Joshua
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joshua,

Wat lief dat je haar hierbij helpt! 🙂 Je kunt inderdaad ook naar de T-Mobile shop gaan om dit te regelen. Dan kan ze het toestel ook nog even in het echt zien voordat ze beslist. Wil je haar alvast veel plezier ermee toewensen namens mij? Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst!

Reageer