Beantwoord

Wanneer krijgt de galaxy S9+ de upgrade naar android9 pie bij T-Mobile

• is een Top Poster
  • 8 reacties
Is het al bekend wanneer de upgrade naar android9 pie komt
Ik zie dat de unbranded toestellen bv deze al met de kerstdagen gehad hebben
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2019, 11:26

Hi allemaal,

Top dat jullie elkaar helpen!

Ik heb het even nagevraagd en zelf verwachten wij de update binnen een aantal weken te hebben. Een precieze datum heb ik op dit moment nog niet voor jullie, maar dan weten jullie dit in ieder geval!

Ik wil wel meegeven dat alternatieve manieren om de updates te installeren geheel op eigen risico zijn en wij bieden daar vanuit T-Mobile geen ondersteuning in aan.

Bekijk origineel

21 reacties

Ik heb exact dezelfde vraag. Niemand die mij antwoord kan geven, heel irritant. Samsung heeft me verwezen naar T-Mobile en T-Mobile zegt ook weer van niks te weten. Update is al een maand uit maar nog steeds niks ontvangen.

Kan iemand mij hier antwoord op geven van T-Mobile?
Precies. Met deze vragen loop je steeds tegen een gesloten deur aan en krijg je van T-Mobile geen enkele reactie.
Ze smeren je wel dure abonnementen aan en dan zoek je het verder maar uit.
Helaas kan ik over 11 maanden pas van provider veranderen maar ga dat zeker doen
Schandr T-Mobile ga eens wat fatsoenlijker met je klanten om en verleen eens fatsoenlijke service aan je klanten
Het moet toch zonder meer bekend zijn wanneer de upgrade komt
Ik weet niet of andere providers nou per de beter zijn hieromtrent, maar dat neemt niet weg dat het een kwalijke zaak is. Komt Samsung eindelijk eens redelijk snel met een Android update, gooit de provider weer roet in het eten...
Precies maar ook hier komt er geen enkele reactie van tmobile
Reputatie 3
Badge +4
Hoi hoi.

Je kan de update sneller krijgen door een orginele unbranded firmware van samsung te downloaden en die te flashen naar je galaxy S9.

Je raakt wel je bestanden kwijt dus een backup maken is handig.

De firmware kan je bijvoorbeeld via sammobile of samfirm krijgen of samdb.

Check goed de device naam en goed de instructies die op 1 van de website staat en je bent unbranded
Dank je wel
Ik heb geen ervaring met flashen op een smartphone en ben dus een beetje huiverig. Maar ga nu toch op zoek naar instructies om dit te gaan doen dank je wel
Reputatie 3
Badge +4
Hallo Dullp.

Als je de officele samsung firmwares gebruikt werkt het perfect.

Ik kan ook hulp bieden,

Als je even de versie van je samsung geeft stuur ik je alles wat je nodig hebt.

Dit kan je vinden bij Instellingen -> info telefoon -> Software gegevens, noem even de SW-Versie ServiceProvider.

En ik maak je spulletjes klaar
Ggewéldig dat je wilt helpen
Dit heb ik gevonden bij de software versie service provider
SAOME_SM-G965F_ODX_TNL_00-019 1c92da7c650d7ece
TNL/TNL,TNL/TNL

Mijn gegevens zijn als volgt
\
Mijn provider is. Tmobile

Hartelijke groet

Peter
Reputatie 3
Badge +4
Beste Dullp

Nooit je email op de website zetten, als je die even weghaalt dan komt het goed 🙂
Oeps sorry
Hoe kan ik die weghalen ???
Reputatie 3
Badge +4
De 3 bolletjes rechts onder in en dan bericht bewerken.
Echter heb ik wel een email verzonden, daar kan je ook direct contact opnemen indien vragen
Precies alleen zie bij de 3 bolletjes alleen raporteren en link naar redactie staan en geen bewerken helaas
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb een melding gemaakt.

Zal wel snel worden opgepakt 🙂.

Al de inbox gecheckt?
yep op mijn mail nog niets zien binnen komen
Reputatie 3
Badge +4
Hmmh heb hem wel al lang verzonden momentje.
Yep nu wel. Dank je wel
Reputatie 6
Badge +14
Dullp schreef:

Oeps sorry

Een moderator zal het emailadres morgen weghalen.
Reputatie 3
Badge +4
Folkert schreef:

Dullp schreef:

Oeps sorry

Een moderator zal het emailadres morgen weghalen.

Al doorgegeven
Reputatie 3
Badge +4
Lukt het een beetje??
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Top dat jullie elkaar helpen!

Ik heb het even nagevraagd en zelf verwachten wij de update binnen een aantal weken te hebben. Een precieze datum heb ik op dit moment nog niet voor jullie, maar dan weten jullie dit in ieder geval!

Ik wil wel meegeven dat alternatieve manieren om de updates te installeren geheel op eigen risico zijn en wij bieden daar vanuit T-Mobile geen ondersteuning in aan.
Reputatie 3
Badge +4
David schreef:

Mijn oplossing past beter haha

Reageer