Beantwoord

Wanneer wordt Samsung Galaxy S7 Edge geleverd?

  • 15 maart 2016
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Het is niet echt duidelijk wanneer Samsung galaxy s7 edge wordt geleverd. ik heb na mijn bestelling een mail gehad van de toestel 11 maart geleverd zal worden. maar heb nu toe nog steeds geen mail gehad met een wijziging van datum. heb ook al contact gehad met klantenservice er werd tegen mij verteld dat ik 15 maart mijn toestel geleverd krijg maar heb nog steeds geen mail gehad en een bezorg afspraak te maken. en dan lees ik nog op de site dat toestel pas 1 april te leveren is. Vind dit wel erg slordig hoe er wordt gecommuniceerd door T-mobile. Kan er een duidelijke datum gegeven worden wanneer de toestel geleverd wordt?
icon

Beste antwoord door Amy 16 maart 2016, 08:32

Goedemorgen allemaal,

Ik snap dat jullie natuurlijk zo snel mogelijk de nieuwe toestellen in handen willen hebben en het is natuurlijk niet leuk dat je hier langer op moet wachten dan je gedacht had of dat verteld is. Excuses hiervoor! Voor de actuele informatie verwijs ik jullie graag naar dit forumtopic. De afdeling Ordermanagement plaatst hier updates over de levertijden.

Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen. Wij zijn hierbij ook afhankelijk van de leverancier. Wanneer een toestel erg gewild is kan het gebeuren dat je hier langer op moet wachten. Zodra het toestel beschikbaar is ontvang je een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. We moeten dus nog eventjes om jullie geduld vragen..

Omdat er al een topic is over Levering van Samsung bestellingen heb ik dit topic gesloten. In bovengenoemd topic kun je uiteraard je reactie kwijt.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Het is niet echt duidelijk wanneer Samsung galaxy s7 edge wordt geleverd. ik heb na mijn bestelling een mail gehad van de toestel 11 maart geleverd zal worden. maar heb nu toe nog steeds geen mail gehad met een wijziging van datum. heb ook al contact gehad met klantenservice er werd tegen mij verteld dat ik 15 maart mijn toestel geleverd krijg maar heb nog steeds geen mail gehad en een bezorg afspraak te maken. en dan lees ik nog op de site dat toestel pas 1 april te leveren is. Vind dit wel erg slordig hoe er wordt gecommuniceerd door T-mobile. Kan er een duidelijke datum gegeven worden wanneer de toestel geleverd wordt?
Ja,dat is voor mij ook een onaangename verassing.
Mijn dochter kreeg bij de klantenservice ook te horen dat hij er nog niet is.
Maar ze was het er niet mee eens en is de andere dag gewoon naar de winkel gegaan en dan is hij er ineens wel..................rara hoe kan dat?
Moet er wel bij vermelden dat de mijne zakelijk is.
dit is allemaal zo vaag. de toestel is wel te verkrijgen in de winkel maar kan nog niet geleverd worden. mijn zus heeft de s7 ook besteld maar dan ergens anders en zij heeft haar toestel al op 11 maart binnen gekregen. jammer genoeg heb ik bij T-mobile een abonnement lopen voor 2 jaar anders had ik mijn telefoon ook ergens anders besteld.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Ik snap dat jullie natuurlijk zo snel mogelijk de nieuwe toestellen in handen willen hebben en het is natuurlijk niet leuk dat je hier langer op moet wachten dan je gedacht had of dat verteld is. Excuses hiervoor! Voor de actuele informatie verwijs ik jullie graag naar dit forumtopic. De afdeling Ordermanagement plaatst hier updates over de levertijden.

Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen. Wij zijn hierbij ook afhankelijk van de leverancier. Wanneer een toestel erg gewild is kan het gebeuren dat je hier langer op moet wachten. Zodra het toestel beschikbaar is ontvang je een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. We moeten dus nog eventjes om jullie geduld vragen..

Omdat er al een topic is over Levering van Samsung bestellingen heb ik dit topic gesloten. In bovengenoemd topic kun je uiteraard je reactie kwijt.