Beantwoord

wat een gedoe telefoon is de S10

• 16 april 2019
  • 2 reacties
  • 1010 Bekeken

Sinds een paar dagen de overstap gemaakt van een Huawei P20 Pro naar een Samsung S10 en eigenlijk vind ik het vooralsnog best een prut toestel met enorm veel gedoe. Misschien dat iemand hier deze problemen is tegen gekomen en weet hoe ik deze kan oplossen.

Allereerst op het moment dat ik een telefoongesprek aan neem dan staat het geluid op 100. Steevast moet ik vragen of de andere persoon even kan wachten omdat ik het geluid eerst zachter moet zetten. Ik heb het geluid al tig keer zachter gezet en bij elk nieuw gesprek staat hij op weer op 100. Het maakt niet uit of ik oortjes in heb of niet, als ik oortjes in heb staan die gewoon op 100. Zelfs als ik mijn oortjes uit doe dus de muziek pauzeer en weer terug in doe staat het geluid weer op 100.

Wanneer ik klaar ben met bellen, blijft het scherm zwart. Ik moet dan de powerknop indrukken om het scherm weer te zien. Uiteraard heb ik al op internet gezocht naar een oplossing en mijn dochter gevraagd die ook een S10 heeft maar die heeft deze problemen niet.
icon

Beste antwoord door ShadowLea 20 april 2019, 10:20

Ervaar je de problemen ook in Veilige Modus? Want beide worden meestal veroorzaakt van een door de gebruiker los geïnstalleerde app die niet met de telefoon mee komt. Een aantal call recording (gespreksopname) apps veroorzaken deze problemen vaak.

Zie hier voor de stappen om het toestel in veilige modus te starten: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ervaar je de problemen ook in Veilige Modus? Want beide worden meestal veroorzaakt van een door de gebruiker los geïnstalleerde app die niet met de telefoon mee komt. Een aantal call recording (gespreksopname) apps veroorzaken deze problemen vaak.

Zie hier voor de stappen om het toestel in veilige modus te starten: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/
Reputatie 3
Badge
Michelle1505

is het al opgelost ?

Pierre

Reageer