Beantwoord

wat is de release datum voor de lollipop update Samsung S5?

release datum lollipop update samsung s5
icon

Beste antwoord door ShadowLea 26 februari 2015, 22:27

De uitrol van de 5.0 Lollipop update voor de S5 is stopgezet vanwege het ontbreken van de Stille Modus.

Er is in een aantal landen al een update uitgerold waarin deze modus is teruggezet. Nog even geduld, dus! 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De uitrol van de 5.0 Lollipop update voor de S5 is stopgezet vanwege het ontbreken van de Stille Modus.

Er is in een aantal landen al een update uitgerold waarin deze modus is teruggezet. Nog even geduld, dus! 🙂
Ik heb vandaag de software update uitgevoerd en de stille modus is weer terug! ☺️
Reputatie 7
Badge +9
De Update voor de S5 PHN is inderdaad vandaag uitgerold!
Ik kan nogsteeds geen update doen 😞
Reputatie 7
Badge +9
@mac_intosch
Waarschijnlijk heb je de T-Mobile branded firmware, die is nog niet uit. Alleen de de Unbranded firmware. (toestellen die je bij de Mediamarkt koopt, bijvoordeeld. De eerste toestellen door T-Mobile uitgegeven zijn ook Unbranded.)

Zou je eens kunnen bellen naar *#1234#? Er verschijnen dan 3 regels.

In de CSC regel staat: G900F___XXXX. Op de plek van de___ staan 3 letters.
Staat hier PHN dan heb je de Unbranded Nederlandse firmware.
Staat hier TNL dan heb je de T-Mobile Nederland Branded firmware.
(voor klanten van Belsimpel, phonehouse tc, XEF = Frankrijk, BTU = UK)
De update, die vandaag uitgekomen is die is alleen voor de S5 normaal niet voor de mini of wel.... ik heb de S5 normaal en de S5 mini maar heb hem alleen op de normale ontvangen namelijk.....
De S5 mini heeft nog geen update gehad nee, die draait overal nog op 4.4.2
Oké is er al wel een verwachting wanneer er voor de mini een update uit komt of dat ook niet!
Reputatie 7
Badge +20
Hey ttbviper,

Deze update staat wel op de planning, maar er is helaas nog geen concrete datum waarop je deze kunt updaten helaas! :S

Zorg in ieder geval dat je het Samsung software update topic goed in de gaten houdt voor het laatste nieuws!

Reageer