Beantwoord

Wat is het oogje teken bovenin mijn scherm?

• 11 november 2014
  • 3 reacties
  • 56905 Bekeken

Bovenin mijn scherm (rechts in de hoek) komt er regelmatig een tekentje tevoorschijn in de vorm van een oogje, Nu vraag ik me af wat dit betekend en wat ik eraan moet/kan doen ?
Hoop op een snelle reactie want ik heb dit al een hele poos :?
icon

Beste antwoord door iamPuk 11 november 2014, 21:59

Ik denk dat je het slim sluimeren oogje bedoel:

Klap de statusbalk open door met je vinger van boven naar beneden te schuiven. Dan tik je rechtsboven op de 3 vierkantjes. Je krijgt dan dit te zien (kan andere volgorde zijn):

En die zet je uit.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Ik denk dat je het slim sluimeren oogje bedoel:

Klap de statusbalk open door met je vinger van boven naar beneden te schuiven. Dan tik je rechtsboven op de 3 vierkantjes. Je krijgt dan dit te zien (kan andere volgorde zijn):

En die zet je uit.
Dank je voor je reactie, maar ik heb die slim sluimer er niet eens bij staan zie ik.
Maar wat houdt het tekentje zo ie zo in dan? Waar heeft het mee te maken?
Kan het kwaad ?
En waarom springt het regelmatig bovenin mijn scherm ?
:? 😠
Reputatie 6
Hallo Troellala

Slim Sluimeren 'kijkt' met de frontcamera of deze jouw ogen kan detecteren. Wanneer dit zo is dan blijft het scherm aan, wanneer de ogen niet gezien worden zal het scherm normaal op standby gaan om de batterij te besparen. Je kunt de optie ook terugvinden in de instellingen en dan display. Je kunt hier een filmpje vinden van Samsung over deze functie. Oh en nee hoor het kan geen kwaad, het is alleen om jou te helpen het toestel makkelijker te gebruiken.
Is jouw vraag hiermee beantwoord? Wanneer je nog vragen hebt voor ons horen we het graag van je, we helpen je graag aan een antwoord.

Reageer