Vraag

Wat vind jij van de Samsung Galaxy S6 en de Samsung Galaxy S6 Edge?

De Samsung Galaxy S6 en de Samsung Galaxy S6 Edge zijn inmiddels aangekondigd, evenals de specificaties en images over hoe het toestel er uit gaat zien. Wat zijn jouw eerste indrukken?

91 reacties

Reputatie 1
TOP toestel als je het mij vraagt....maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet objectief 😉
Hey Sander!

Je hoeft natuurlijk ook niet helemaal objectief te zijn. Ik vind beide de Galaxy S6 en de Galaxy S6 Edge ook helemaal top!

Bedankt voor je leuke berichtje 🙂

Groetjes,
Pauline
Reputatie 7
Badge +9
Leuke specificaties!

De camera zal voor veel mensen het hoogtepunt zijn, vooral de mogelijkheden voor nachtfoto's zijn sterk verbeterd. F/1.9 is zeer geschikt voor 's nachts. Ook start de app nu aanzienlijk sneller, dus de kans dat je dat unieke moment mist is veel kleiner! Het kan mijn DSLR niet vervangen, maar voor alledaags fotograferen is het een prachtig stukje techniek.

Ik mis wel de Snapdragon (mijn ervaringen met Exynos zijn niet zo geweldig), maar dit is een nieuw soort, dus ik ben benieuwd naar de day-to-day resultaten!

Het design is strak en modern. Not so sure over het glimmende van de achterkant (als handcrame gebruiker), maar ik heb hem nog niet in het echt gezien.

Het design van de S6 Edge is vooral erg mooi. Ik kijk echt uit naar de mogelijkheden van de twee Edge kanten. Minder practisch dan de grotere variant op de Note Edge (Waar je ook app snelkoppelingen en veel meer op kon zetten), maar nu wel zowel voor links als rechtshandigen. 🙂

Het gebrek van een MicroSD is... pijnlijk. Aan een clouddienst heb ik niets, zowel in de trein als over de grens (waar ik zo'n 40% van mijn tijd ben). Ook ben ik nogal gehecht aan mijn mogelijk om simpelweg de batterij te wisselen. 128GB is voor mij niet voldoende, ik heb 32GB + 128GB MicroSd vol staan met films en muziek.

Maar de S6 is bedoeld om iPhone fans over de lijn te trekken, en zoals iemand op Sammobile ook al zei: Al die extra onderdelen en opties bezorgt ze alleen maar een aneurysma. 😉 😛

Ik vind het erg mooie toestellen met een prima lijst specificaties. Vooral de S6 Edge is prachtig.
Reputatie 1
Hey Sander!

Je hoeft natuurlijk ook niet helemaal objectief te zijn. Ik vind beide de Galaxy S6 en de Galaxy S6 Edge ook helemaal top!

Groetjes,
Pauline

Hey Pauline,

Ik zie dat je een medewerkster bent van T-Mobile. Maar bij deze (kan het niet genoeg blijven zeggen) wil ik even zeggen dat ik echt SUPER tevreden ben met het verlengingsvoorstel wat jullie hebben gedaan i.c.m. met de S6. Een aanbieding die ik gewoon niet kon en wilde weigeren! Ben echt de laatste dagen tip top geholpen door alle medewerkers van T-Mobile en ze hebben echt hun best gedaan om mij te behouden! Mag ook weleens gezegd worden vind ik zo :)

Ook ben ik al jaren tevreden (ook al toen ik in Florida woonde en daar 4 jaar lang T-Mobile klant was) over alle abonnementsvormen die jullie toen hadden en nu hebben. Ook nog totaal geen slechte ervaringen gehad met T-Mobile en daarom ben ik zo blij dat ik nu weer 2 jaar lang bij jullie ben.

Kan zijn dat het anders wordt als de S6 pas in juni/juli geleverd wordt aan mijn adres......haha nee hoor Pauline, dat was een flauw grapje. :8

Hoop dat ik op 10-14 april bij de nieuwe S6 bezitters ga behoren :D

Groeten,
Sander
Ik vind het jammer dat het toestel net zo duur is met verlengen dan als je een nieuw abonnement afsluit, dus zit ik te denken om over te stappen naar een andere provider waarmee ik wel 4g dekking heb in mijn woonplaats tenzij tmobile het toestel goedkoper maakt voor bestaande klanten.
Ik vind het jammer dat het toestel net zo duur is met verlengen dan als je een nieuw abonnement afsluit, dus zit ik te denken om over te stappen naar een andere provider waarmee ik wel 4g dekking heb in mijn woonplaats tenzij tmobile het toestel goedkoper maakt voor bestaande klanten.

Vind ik ook altijd ,voor bestaande klanten wordt niet veel gedaan
Het S6 edge is mijn keuze ,maar aub niet in zwart.
Waroom geen andere kleuren?

Reputatie 1
Met alle respect hoor, maar i.p.v. te zeuren hier op het forum, is het misschien beter dat je net zoals ik, kijkt wat T-Mobile voor je kan doen....met alleen maar zeuren en stilzitten is nooit iemand 'rijk' geworden 😉
Hey Sander!

Groetjes,
Pauline

Hey Pauline,

Ik zie dat je een medewerkster bent van T-Mobile. Maar bij deze (kan het niet genoeg blijven zeggen) wil ik even zeggen dat ik echt SUPER tevreden ben met het verlengingsvoorstel wat jullie hebben gedaan i.c.m. met de S6. Een aanbieding die ik gewoon niet kon en wilde weigeren! Ben echt de laatste dagen tip top geholpen door alle medewerkers van T-Mobile en ze hebben echt hun best gedaan om mij te behouden! Mag ook weleens gezegd worden vind ik zo :)

Ook ben ik al jaren tevreden (ook al toen ik in Florida woonde en daar 4 jaar lang T-Mobile klant was) over alle abonnementsvormen die jullie toen hadden en nu hebben. Ook nog totaal geen slechte ervaringen gehad met T-Mobile en daarom ben ik zo blij dat ik nu weer 2 jaar lang bij jullie ben.

Kan zijn dat het anders wordt als de S6 pas in juni/juli geleverd wordt aan mijn adres......haha nee hoor Pauline, dat was een flauw grapje. :8

Hoop dat ik op 10-14 april bij de nieuwe S6 bezitters ga behoren :D

Groeten,
Sander

Hi Sander,

Dank voor je leuke berichtje. Zo zien we het graag. Natuurlijk gaan we er alles aan doen om dat zo te houden. Haha, je kan er wel vanuit gaan ja, dat je je toestel eerder ontvangt dan juni/juli 😉 Alvast heel veel plezier ermee!

Groetjes,
Pauline
Leuke specificaties!

De camera zal voor veel mensen het hoogtepunt zijn, vooral de mogelijkheden voor nachtfoto's zijn sterk verbeterd. F/1.9 is zeer geschikt voor 's nachts. Ook start de app nu aanzienlijk sneller, dus de kans dat je dat unieke moment mist is veel kleiner! Het kan mijn DSLR niet vervangen, maar voor alledaags fotograferen is het een prachtig stukje techniek.

Ik mis wel de Snapdragon (mijn ervaringen met Exynos zijn niet zo geweldig), maar dit is een nieuw soort, dus ik ben benieuwd naar de day-to-day resultaten!

Het design is strak en modern. Not so sure over het glimmende van de achterkant (als handcrame gebruiker), maar ik heb hem nog niet in het echt gezien.

Het design van de S6 Edge is vooral erg mooi. Ik kijk echt uit naar de mogelijkheden van de twee Edge kanten. Minder practisch dan de grotere variant op de Note Edge (Waar je ook app snelkoppelingen en veel meer op kon zetten), maar nu wel zowel voor links als rechtshandigen. 🙂

Het gebrek van een MicroSD is... pijnlijk. Aan een clouddienst heb ik niets, zowel in de trein als over de grens (waar ik zo'n 40% van mijn tijd ben). Ook ben ik nogal gehecht aan mijn mogelijk om simpelweg de batterij te wisselen. 128GB is voor mij niet voldoende, ik heb 32GB + 128GB MicroSd vol staan met films en muziek.

Maar de S6 is bedoeld om iPhone fans over de lijn te trekken, en zoals iemand op Sammobile ook al zei: Al die extra onderdelen en opties bezorgt ze alleen maar een aneurysma. 😉 😛

Ik vind het erg mooie toestellen met een prima lijst specificaties. Vooral de S6 Edge is prachtig.

Hi Shadowlea,

Wat cool dat je er zoveel kennis van hebt! Jij gaat de Galaxy S6 Edge dus ook in huis halen? Wat is voor jou precies het absolute hoogtepunt van de lijst die je toestuurde?

Groetjes,
Pauline

Het S6 edge is mijn keuze ,maar aub niet in zwart.
Waroom geen andere kleuren?

Hi Mabuse,

We verkopen de Samsung Galaxy S6 Edge ook in het wit, en zeer binnenkort voegen we er nog een kleurtje aan toe. Een gouden kleurvariant. Interessant?

Groetjes,
Pauline
Reputatie 7
Badge +9

Hi Shadowlea,

Wat cool dat je er zoveel kennis van hebt! Jij gaat de Galaxy S6 Edge dus ook in huis halen? Wat is voor jou precies het absolute hoogtepunt van de lijst die je toestuurde?

Groetjes,
Pauline

Ik zou heel graag willen, maar helaas gaat mij dat niet lukken. Ik zit met een inkomen van 400 euro per maand in de Bijstand. 😞

Voor mij toch wel het hoogtepunt is het unieke design van het toestel en de functionaliteit van de Edges. 🙂
De edge 🆒 super gave uitvoering inderdaad!
Ben al jaren klant bij T-Mobile en altijd erg vriendelijk geholpen mocht er iets zijn of ivm verlening van mijn abo.
Deze ronde twijfel ik erg, mag weer verlengen... Maar weet zelf nog niet helemaal waar ik goed aan doe.
Één deze dagen maar eens contact opnemen met 1 van je collega's en eens horen wat jullie me aanraden 🙂
Reputatie 7
Badge +15
@Mtine

Goed om te horen! 😃

Waar twijfel je over? Welk toestel?Je kunt in de winkel natuurlijk altijd verschillende toestellen bekijken! Als je wilt verlengen kun je altijd telefonisch contact opnemen met onze Sales afdeling via 0800-8104.

Heb je voorkeur voor bepaalde specificaties? We denken graag met je mee! 🙂
De Samsung Galaxy Edge gaat op dit moment mijn voorkeur zeker wel naar uit.
Maar wauw die prijzen.. ja ontkom je niet aan tegenwoordig, of je moet minder verwend aangelegd en sneller tevreden zijn met de "minder" nieuwere dingen van tegenwoordig.

Ik twijfel zelf alleen waar ik goed aan zou doen 64GB of 128GB, aangezien het geheugen niet verder uitgebreid kan worden en ik er wel weer 2 jaar mee vooruit hoop te kunnen.

En mocht ik voor 1 van die 2 gaan, is die bij jullie ook verkrijgbaar in het wit? Of alleen de 32GB?

Qua samenstelling van abonnement weet ik zo ongeveer wel wat ik wil en die opties zijn er genoeg bij jullie dus daar hoef ik niet lang over na te denken gelukkig ( een zorg minder 😃 )

Sorry voor het lange verhaal 😮 !
Jammer dat ik nog zolang aan mijn abbo vast zit!!
Ja en ik ook!.. Mijn zusje heeft hem wel besteld. Mijn s5 loopt nog tot volgend jaar mei. Ach ja je kunt niet alles hebben.. Zou ook zeker voor de Edge gegaan zijn. Nog steeds erg tevreden met de Galaxy S5 en ook met de service van TMobile. Heb veel opstartproblemen gehad met de S5, maar deze zijn netjes verholpen. Enige minpuntje is dat de S6 Edge niet waterdicht is.
Reputatie 6
Badge +16
Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Dit is naar mijn mening na de overstap van de Galaxy S2 naar de Galaxy S3 de grootste verandering in de Galaxy serie. Een compleet nieuw design met nieuwe materialen, een processor van Samsung zelf en het gebogen scherm. Ik ben erg benieuwd naar hoe deze toestellen er in het echt uit zien en vooral wat jullie ervaringen zijn. ;)

Ps. voor de mensen die nog een lopend contract hebben en echt niet kunnen wachten tot ze kunnen verlengen, je kan een Early Renewal doen. Om hier gebruik van te maken kan je bellen naar 0800-8104.
Edge heeft een GEWELDIG design.

Ik zie echter voor mij 2 nadelen:
1) ik gebruik altijd een cover waarin in ook mijn bankpasjes kwijt kan; ergo weg design voordeel.
2) als de zijkant ook gedeeltelijk glas is, is de kans op beschadiging en glasbreuk groter (en wordt ws. de verzekering duurder)

daarom ga ik toch liever (met pijn in het hart) voor een gewone S6.

Mijn abonnement loopt nog tot 11-2016, dus het is nog even wachten voor mij. Maar ach, dan is ws. de S7 al weer uit 😉 en ga ik daar voor.

Een Early Renewal is voor mij geen optie, vind ik te duur (71 euro).
Reputatie 6
Badge +13
Vandaag beide toestellen in handen gehad en wauwwwww de s6 edge is echt heel mooi ontworpen.
Helaas mag ik voorlopig nog niet verlengen dus het is enkel verlekkerd ernaar kijken.
Reputatie 7
Badge +9
Of gewoon de S5 op Martkplaats zetten en een beetje bijleggen 😛
Reputatie 6
Badge +13
Een beetje veel denk ik eerder...
Ik had een verlenging gedaan met de s6, maar zag afgelopen vrijdag de s6 en de s6 edge liggen. Was gelijk helemaal om en heb het er voor over om wat meer te betalen voor de edge, die vind ik echt veel mooier.
Ik ga voor de s6 edge. Geweldig toestel. Al maanden het idee dat ik de Iphone6 zou nemen maar nu ik de s6 edge zie ben ik om. Stap waarschijnlijk wel over naar KPN. 180euro minder betalen voor de telefoon voor het zelfde maandbedrag.
Reputatie 7
Badge +15
@Sanderh47 Ik zie dat David je al heeft geholpen in dit topic! :)

@rger76
Goede keuze de S6 Edge! 😉 Ik snap dat je bent gaan vergelijken. Vind je het een goed idee als ik iemand van de Sales afdeling contact met je laat opnemen? Ik ben er namelijk zeker van dat we je een mooie aanbod kunnen doen!

Reageer