Vraag

Wat vind jij van de Samsung Galaxy S6 en de Samsung Galaxy S6 Edge?

Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goed toestel, razendsnel in vergelijking met mijn vorig toestel de s3. Geen spijt gehad om deze te hebben gekocht.

Zo! Dat moet een verschil zijn geweest! 🆒
zeker een top toestel ziet er mooi uit makkelijke te gebruiken
Reputatie 2
Op zich redelijk toestel wat me wel enorm stoort
-batterij niet verwisselbaar kan ik mee leven maar dat ik sinds laatste update 2 keer per dag moet laden nee
updates duren veelste lang nog steeds ram probleem.
waar ik me heel erg aan stoor is dat gorilla glass 4 helemaal niet zo goed is.
leg telefoon netjes op tafel als ik thuis ben.
bij weggaan gaat ie in een lege broekzak.
en toch zit beide zijde vol met lichte krasjes.
Heb hem bij samsung experiense store gehaald.
heb je probleem kan je zo paar uur wachten met 1 klant voor je.
reparatie frontcamera met blauwe vlek duurde maand
service samsung waardeloos
updates waardeloos
heb s1 s3 s5 s6 note 2 in huis gehad en heb er nu genoeg van van heel samsung.
Nee geen samsung meer voor mij
volgende telefoon wordt nexus of misschien wel windows phone
heel mooi toestel is het
Ik ben er super tevreden over.
Heb nu 2 maanden de s6edge in het goud. Erg fijn toestel, goede camera en het toestel werkt snel. De batterij gaat ook erg lang mee, wel jammer dat deze niet meer zelf te verwisselen is. Ik zou het toestel zeker aan andere aanbevelen!
De edge lijkt me heel erg leuk alleen het scherm is zo snel stuk denk ik.. aangezien de zijkantjes ook scherm is
Ik vind de toestel Samsung edge een geweldige telefoon!! K mag volgende week verlengen maar helaas vind k het best veel geld voor een bijbetaling van 189 euro. K hoop dat dat in een week nog gaat veranderen anders wordt het Vodafone.
Ik ben bij dat ik gebleven ben
Baal ervan dat er nog geen behoorlijk goede screen protector leverbaar is voor de edge.
Ben altijd voorzichtig met mijn telefoontoestellen, maar nu net een miniscul krasje op het scherm ontdekt. verder een waanzinnig mooi toestel.
Reputatie 7
Badge +9
Baal ervan dat er nog geen behoorlijk goede screen protector leverbaar is voor de edge.
Ben altijd voorzichtig met mijn telefoontoestellen, maar nu net een miniscul krasje op het scherm ontdekt. verder een waanzinnig mooi toestel.

Die zijn er wel degelijk. Je moet alleen wat verder zoeken dan Nederland, want hier wordt je opgescheept met goedkope plastic velletjes die niet eens een fatsoenlijke coating hebben.

Het beste is Tempered Glass. Dat is speciaal behandeld glas. (Een vorm van veiligheidsglas). (Tr is het beste (Staat voor rounded edges), maar T is ook een optie als Tr niet beschikbaar is.) Helaas is er voor een gebogen scherm weinig te vinden aan tempered glass.

Skinomi heeft bijvoorbeeld deze. Tempered Glass, full panel, Rounded edges, vrijwel onbreekbaar.: http://www.amazon.com/Skinomi-Tech-Glass-Replacement-Touchscreen/dp/B00ZV86D0C/

Een andere optie is de Curved Crystal van Spigen. Dat is een extreem sterke folie. http://www.spigen.com/collections/galaxy-s6-edge/products/galaxy-s6-edge-screen-protector-curved-crystal

Beide zijn erkende merken van hoge kwaliteit.

Voor hoesjes kun je ook beter buiten Nederland kijken. Otterbox, Spigen, Skinomi, dat zijn de betere merken, in plaats van die rotzooi waar je je hier blauw aan betaald. (Zo wordt Otterbox bijvoorbeeld ontwikkeld in samenwerking met het Amerikaanse leger, en worden de top-range modellen getest door er met een SUV overheen te rijden.)
Ik heb bijna spijt dat ik de s5 heb genomen...
de s6 spreekt me heel erg aan.
vraag me ook af kan het nog beter dan deze nieuwe telefoon?:P
ik heb heel dit topic door gelezen maar er niks over gelezen.
ik vind de edge een mooi toestel alleen hij had in het begin een gps bug en volgens mij is die nog niet opgelost als je stil stond zou de gps alle kanten op gaan aangezien ik hem wil gebruiken als vervanger van me note 3 voor ingress moet je wel gewoon stil blijven staan en niet steeds 10 tot 30 meter van de plek waar je ingress werk moet doen steeds gaan

de nieuwe s6 edge plus heeft deze bug niet maar daar hebben ze de hardware iets veranderd om dat tebereiken
maar vind 140 euro extra voor 1 cm meer telefoon veel geld
Ik heb zelf de edge en ben er super tevreden mee op alle punten.
Hallo,

Sinds gisteren ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy S6.
Ik ben er tot nu toe heel tevreden over echter ben ik (nog) niet te spreken over de camera.
Scherp stellen van dichtbij gaat zonder problemen, echter als ik een foto probeer te maken over en afstand van 7 meter wordt er erg korrelig beeld weergegeven. Nu kon het (volgens Internet) zijn dat er nog een plastic aanwezig was, echter had ik deze ook al verwijderd.
Ik heb ook al de Prof instellingen geprobeerd echter geen resultaat. Iemand hier ervaring mee?:)
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pmaster,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 😉

Ik heb je topic verplaatst naar het topic over de Samsung Galaxy S6 en S6 Edge. Wellicht dat iemand hier hetzelfde probleem ervaart. Wel erg vervelend dat je camera niet helemaal naar behoren werkt. Zou je de tips in dit topic eens door willen nemen. Wellicht dat de gouden tip er ook tussen staat! :)

Wil je ons op de hoogte houden?

Reageer