Beantwoord

Webmail

• 10 april 2019
  • 5 reacties
  • 740 Bekeken

Op mijn desktop computer heb ik een webmail icoontje kunnen plaatsen, zodat ik direct naar mijn t-mobilethuis.nl e-mail kan gaan. Hoe kan ik dat ook op het "bureaublad" van mijn mobile telefoon plaatsen? Ik had voorheen een planet internet e-mail adres en dat kon ook als webmail op mijn mobiele telefoon worden geplaatst.

Sorry als ik het een beetje krom omschrijf, maar ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken.

Groet,

Nellyca
icon

Beste antwoord door Folkert 10 april 2019, 19:03

Beste Nelly,

Omdat ik zelf geen Samsung heb kan ik het je alleen uitleggen als je de Chrome app gebruikt om te surfen op het internet, ik weet dat Samsungs ook een eigen app hebben maar ik heb zelf een Nokia. De Chrome app kom je op alle merken telefoons tegen.

Open de Chrome app en surf naar https://mail.t-mobilethuis.nl/

Rechts bovenin je scherm zie je drie kleine stipjes boven elkaar staan.
Tik daar op en kies de optie Toevoegen aan Startscherm.
Wijzig eventueel de naam van de snelkoppeling en kies Automatisch toevoegen.

De snelkoppeling staat nu op je startscherm en je kunt er direct mee naar je T-Mobile webmail.

Laat even weten of het lukt.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Nelly,

Wat voor merk en type smartphone heb je? Als we dat weten kunnen we kijken hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. We begrijpen precies wat je wilt, je hebt het heel duidelijk omschreven!

Groet, Folkert
Beste Folkert,

Ik heb een Samsung smartphone, type Galaxy S8.

Alvast bedankt.

Groet,

Nelly
Reputatie 7
Badge +18
Beste Nelly,

Omdat ik zelf geen Samsung heb kan ik het je alleen uitleggen als je de Chrome app gebruikt om te surfen op het internet, ik weet dat Samsungs ook een eigen app hebben maar ik heb zelf een Nokia. De Chrome app kom je op alle merken telefoons tegen.

Open de Chrome app en surf naar https://mail.t-mobilethuis.nl/

Rechts bovenin je scherm zie je drie kleine stipjes boven elkaar staan.
Tik daar op en kies de optie Toevoegen aan Startscherm.
Wijzig eventueel de naam van de snelkoppeling en kies Automatisch toevoegen.

De snelkoppeling staat nu op je startscherm en je kunt er direct mee naar je T-Mobile webmail.

Laat even weten of het lukt.

Groet, Folkert
Beste Folkert,

Hartelijk dank voor je hulp. Het is gelukt zonder al te veel moeite. Je uitleg was heel duidelijk en voor een niet zo technisch persoon als ik heel gemakkelijk te volgen.

Groet,

Nelly
Reputatie 7
Badge +18
Beste Folkert,

Hartelijk dank voor je hulp. Het is gelukt zonder al te veel moeite. Je uitleg was heel duidelijk en voor een niet zo technisch persoon als ik heel gemakkelijk te volgen.

Groet,

Nelly

Beste Nelly,

Dat is leuk om te horen! Bedankt voor je berichtje.

Groet, Folkert

Reageer