Beantwoord

Whatsapp problemen

• 28 april 2019
  • 8 reacties
  • 1592 Bekeken

Reputatie 2
Sinds een tijd werkt Whatsapp niet meer naar behoren op mijn mobiele telefoon, Samsung Note 3.
De berichten komen erg laat binnen, soms niet en soms pas wanneer ik Whatsapp zelf open. Erg vervelend.
Vraag: kan het liggen aan mijn 'oude' telefoon, die echter nog geheel naar wens functioneert. Ik ben niet toe aan een nieuwe.
Op internet las ik iets over een verouderde Sim-kaart ??????
Vriendelijk verzoek om assistentie.

Bij voorbaat mijn dank,

AMTV
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 29 april 2019, 00:25

Heb je de laatste versie van whatsapp?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dat probleem heb ik ook met whatsapp met een Galaxy S8.
En mijn dochter met een Galaxy S6 edge met oa. whatsapp en instagram.
Dit sinds enkele weken.
Dit met oude router en ook nog steeds nadat ik 2 weken geleden een nieuwe router heb geinstalleerd.
Verder lijkt ook facebook etc vaak traag te laden.
Schakel je wifi op de gsm('s) uit, dan werkt alles wel goed en snel.

App machtigingen heb ik al een keer hersteld alsook staat slaapstand wifi niet aan.

Iemand enig idee?
Reputatie 3
Badge

soms heb ik ook last van Whatsapp die laat bericht binnenkomt . Zie bijna zelfde bericht van PatricaO

de versie van WhatsApp : 2.19.115

De provider is van Ziggo

Pierre
Reputatie 2
probleem ligt bij whatsapp volgens samsung, als je alles op melding aan hebt staan bij je instellingen, krijg ik meestal een geluidje, maar niet altijd helaas, maar Samsung zegt dat de telefoon instellingen goed staan en het dus aan WA moet liggen, dat verklaard ook waarom het bij heel veel types telefoon gebeurd
Reputatie 7
Badge +18

Heb je de laatste versie van whatsapp?soms heb ik ook last van Whatsapp die laat bericht binnenkomt . Zie bijna zelfde bericht van PatricaO

de versie van WhatsApp : 2.19.115

De provider is van Ziggo

Pierre

De nieuwste versie voor de iPhone is 2.19.51 en voor Android 2.19.134
Reputatie 7
Badge +18
De vraag is of de berichten te laat binnen komen of dat je te laat een melding krijgt. Vraag aan je familie en vrienden of ze vertraging zien als ze jou een bericht sturen, m.a.w. laat ze kijken of ze eerst 1 en later 2 vinkjes zien of meteen 2 vinkjes.
Reputatie 7
Badge +18
probleem ligt bij whatsapp volgens samsung, als je alles op melding aan hebt staan bij je instellingen, krijg ik meestal een geluidje, maar niet altijd helaas, maar Samsung zegt dat de telefoon instellingen goed staan en het dus aan WA moet liggen, dat verklaard ook waarom het bij heel veel types telefoon gebeurd

Complete onzin, we hebben hier in het gezin een Samsung, een OnePlus en een Nokia. Geen enkele vertraging met WhatsApp, zowel op Wifi als 4G van T-Mobile en Tele2.
Reputatie 4
Badge +4

probleem ligt bij whatsapp volgens samsung, als je alles op melding aan hebt staan bij je instellingen, krijg ik meestal een geluidje, maar niet altijd helaas, maar Samsung zegt dat de telefoon instellingen goed staan en het dus aan WA moet liggen, dat verklaard ook waarom het bij heel veel types telefoon gebeurdComplete onzin, we hebben hier in het gezin een Samsung, een OnePlus en een Nokia. Geen enkele vertraging met WhatsApp, zowel op Wifi als 4G van T-Mobile en Tele2.

Een probleem hoeft zich niet op elke telefoon te uiten.

Reageer