Beantwoord

Whatsapp Push-melding probleem S8+

• 18 februari 2018
  • 3 reacties
  • 2136 Bekeken

Ik ben er achter gekomen dat ik op mijn S8+ alleen maar whatsapp push meldingen kreeg als het scherm was ingeschakeld, nu kan ik dus via instellingen van whatsapp bij meldingen pop-up aan zetten op 'Alleen wanneer het scherm uit is' en dat zorgt er voor dat ik wel push meldingen van whatsapp krijg op lock screen, maar dan nu weer niet als hij ontgrendeld is, ik neem aan dat dit een kwaaltje tussen whatsapp en de S8 is?

Ben ik de enige en is er misschien nog iets wat ik kan doen om push meldingen van whatsapp te krijgen zowel ver- als ontgrendeld?

M.v.g.
icon

Beste antwoord door David 19 februari 2018, 10:45

Hey Jordy,

De bedoeling is dus uiteindelijk dat je altijd een melding krijgt, ongeacht of het scherm ingeschakeld is? Ik heb gelijk de instellingen van zowel WhatsApp als het toestel erbij gepakt. Bij mij (ik heb zelf een Samsung Galaxy S8) staat er in WhatsApp ook de optie 'Pop-up altijd weergeven'. Wanneer je deze in hebt geschakeld, krijg je ook een melding wanneer het scherm ontgrendeld is én wanneer deze vergrendeld is.

Mocht dit geen resultaat hebben, installeer dan ook even voor de zekerheid de app helemaal opnieuw. Wellicht helpt dat!

Ik ben benieuwd of het op die manier lukt om de meldingen altijd te zien! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jordy,

De bedoeling is dus uiteindelijk dat je altijd een melding krijgt, ongeacht of het scherm ingeschakeld is? Ik heb gelijk de instellingen van zowel WhatsApp als het toestel erbij gepakt. Bij mij (ik heb zelf een Samsung Galaxy S8) staat er in WhatsApp ook de optie 'Pop-up altijd weergeven'. Wanneer je deze in hebt geschakeld, krijg je ook een melding wanneer het scherm ontgrendeld is én wanneer deze vergrendeld is.

Mocht dit geen resultaat hebben, installeer dan ook even voor de zekerheid de app helemaal opnieuw. Wellicht helpt dat!

Ik ben benieuwd of het op die manier lukt om de meldingen altijd te zien! 🙂
Hoi David, nee ik bedoel echt de push meldingen en niet de pop-up chat, het is zo dat ik alleen push meldingen van whatsapp krijg op vergendeld scherm als ik dus tegen mijn wil in pop up chat aan zet op wanneer scherm uit staat, als ik pop-up chat helemaal uit zet, krijg ik alleen push meldingen van whatsapp als het scherm ontgrendeld is, opnieuw downloaden heb ik ook al geprobeerd en whatsapp uitzetten bij batterij optimalisatie ook, doorgaan op achtergrond staat aan..

Het lijkt echt op een kwaaltje want de Push meldingen zouden niks met de Pop-up chat te maken moeten hebben...
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jordy,

Het wordt een wat verwarrend verhaal, met al die verschillende meldingen! 😉 De push-meldingen zijn de berichten die van bovenaf het scherm binnenkomen en de pop-up chat is het bericht wat prominent op het scherm komt waarin je gelijk kunt chatten? Je kunt geen push-meldingen krijgen op het vergrendelde scherm, maar wel een pop-up chat.

Misschien praten we nu wel helemaal langs elkaar heen, haha, dat is mogelijk! Misschien heb je een screenshot? Je zou anders ook nog even een T-Mobile Shop binnen kunnen lopen, wellicht zien zij gelijk wat het probleem is en hoe dit op te lossen is.

We horen het graag!

Reageer