Beantwoord

Whatsapp update blijft hangen

Ik kreeg op mijn A5 de melding om whatsapp te updaten. Dat hebt ik gedaan. Hij is er overigens al 3 dagen mee bezig. Gisteren ben ik niet meer bereikbaar op whatsapp. Nu heb ik whatsapp verwijderd en probeer ik hem er opnieuw op te zetten wat ook al een avond/nacht en ochtend duurt. Wat is er aan de hand, wat doe ik niet goed, wat kan ik doen?!
icon

Beste antwoord door toetsie 24 maart 2016, 12:08

Je zou deze eens kunnen installeren en draaien en kijken of niet besmet ben met malware: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.malwarebytes.antimalware
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Kreeg je die als een advertentie of als een notificatie van Google Play?
Geen idee meer
Reputatie 4
Badge +7
Je zou deze eens kunnen installeren en draaien en kijken of niet besmet ben met malware: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.malwarebytes.antimalware
Bedankt voor het reageren en de moeite die u heeft genomen!
Ben net terug van de winkel en ga hem zo terug naar fabrieksinstellingen zetten eerst even een back up maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kleintje_JB,

Verstandig dat je gelijk even langs de winkel bent gegaan! Konden zij zien of je last had van een virus?

Is het ondertussen al gelukt met de back-up en reset? In onze toestelhulp vind je namelijk ook handleidingen hoe je dit stap voor stap uit kunt voeren. Als je hier nog hulp bij nodig hebt, laat het dan even weten! 🙂
In de winkel konden ze het ook niet vinden vandaar dat ik het thuis heb mogen resetten.
Hij werkt gelukkig weer helemaal goed. Het kost effe een paar dagen maar dan heb je weer wat haha
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kleintje_jb,

Jeetje mineetje.. kon je wel zonder WhatsApp die dagen? (Niet dat je een keus had;) haha ). Fijn dat het nu allemaal uiteindelijk wel gelukt is! Wel erg gek dat het zo lang duurde! Normaliter kost het een paar minuten. Hopelijk gaat het de volgende keer een stuk vlotter!

Trek je aan de bel als we nog iets voor je kunnen doen?

Reageer