Vraag

Whatsapp werkt niet meer

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kan Google play niet installeren en mijn wattsap doet het niet krijg steeds melding vernieuwen maar Google play doet het niet.

8 reacties

Hoe moet dat
Reputatie 6
Badge +12
Heb je de telefoon al eens helemaal uitgezet?
Welke telefoon gebruik je?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi nellied,

Welkom bij de community! Leuk om je hier te zien. 🙂

We helpen je graag, want geen whatsapp kunnen gebruiken is natuurlijk niet zo fijn.. De Google Play store staat standaard op je telefoon, deze hoef je dus niet te installeren. Heb je zoals CrisTien al adviseerde je telefoon een keer uit en weer aan gezet?

Welke foutmelding krijg je als je Google Play store wil openen en welke melding krijg je als je Whatsapp opent? Werken andere applicaties wel? We zijn erg benieuwd naar je reactie nellied!
Het is een veelgemaakte fout bij Google Play. Ik raad u aan alle defecte apps te verwijderen en ze één voor één opnieuw te installeren en te kijken of alles goed werkt. In het geval dat u nog steeds geen enkele app van Play Store kunt installeren, raad ik u aan apps te installeren vanuit elke app-winkel van derden of rechtstreeks via hun .apk-bestand. Zorg ervoor dat u "Installatie vanaf onbekende bronnen" hebt ingeschakeld voordat u doorgaat met de installatie van het apk-bestand.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Garryjoshi,

Dankjewel voor het delen van deze tip! Leuk dat je je kennis ook deelt op onze Community! 🙂
GarryJoshi schreef:

Het is een veelgemaakte fout bij Google Play. Ik raad u aan alle defecte apps te verwijderen en ze één voor één opnieuw te installeren en te kijken of alles goed werkt. In het geval dat u nog steeds geen enkele app van Play Store kunt installeren, raad ik u aan apps te installeren vanuit elke app-winkel van derden of rechtstreeks via hun .apk-bestand. Zorg ervoor dat u "Installatie vanaf onbekende bronnen" hebt ingeschakeld voordat u doorgaat met de installatie van het apk-bestand.

Ik ben vergeten deze *ZEER BELANGRIJKE* regel toe te voegen aan mijn antwoord. Wanneer u apps van ELKE app-winkel van derden installeert, moet u uiterst voorzichtig zijn, omdat die apps niet door Google worden geverifieerd. Dit kan uw apparaat mogelijk beschadigen met virussen en malware. Dus wees voorzichtig terwijl je deze stap zet.

En het is goed Hajar. Ik ben blij deel uit te maken van zo'n geweldige gemeenschap. Ik hoop dat ik meer mensen kan helpen 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi GarryJoshi,

Haha super dat je je tip aanvult! Deze community is ook bedoeld om klanten te helpen dus alle tips zijn welkom! 😃
Hajar schreef:

Hi GarryJoshi,

Haha super dat je je tip aanvult! Deze community is ook bedoeld om klanten te helpen dus alle tips zijn welkom! :D

iMessage voor pc: iMessage is een ongelooflijk informerende administratie van Apple. We moeten toegeven dat het een hoogtepunt is van de meest instinctieve informerende applicatie ooit. De geactualiseerde hoogtepunten in iMessage zijn buitengewoon voordelig. Met de iOS-aanpassing 10 vertoonde iMessage tekenen van verbetering met de iOS zelf.

iMessage is zeker een stukje van de iPhones geweest. Momenteel kan iMessage worden gebruikt op uw Windows-pc en Mac. iMessage voor pc is een zeer heersende trend op het web, maar feit is dat niemand echt weet hoe iMessage op hun Windows-pc moet worden gezet en hoe imo for laptop kan worden bekeken.

Reageer