Beantwoord

Wifi en bluetooth

• 1 juni 2016
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 2
Hoi ..ik hoop dat iemand me hier op weg kan helpen , zowel wifi en bluetooth scannen geen verbindingen in de omgeving in normale telefoonmodus en na het scannen met wifinder begrijp ik dat ik een software probleem hebt want xapp schijnt niet zichtbaar te zijn .... maar in veilige modus scant hij wel naar wifi en bluetooth ...
icon

Beste antwoord door Hajar 2 juni 2016, 11:27

Hi esliep,

Welkom op ons Forum!

Ik denk graag met je mee, esliep. Zou je jouw toestel kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens, maar zet de back-up niet meteen terug. Test eerst op een "schone installatie" of het lukt om wifi verbinding te scannen. Als het werkt dan kun je jouw gegevens weer terugzetten.

Laat je mij weten of het lukt? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi esliep,

Welkom op ons Forum!

Ik denk graag met je mee, esliep. Zou je jouw toestel kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens, maar zet de back-up niet meteen terug. Test eerst op een "schone installatie" of het lukt om wifi verbinding te scannen. Als het werkt dan kun je jouw gegevens weer terugzetten.

Laat je mij weten of het lukt? 🙂
Reputatie 2
Hou Hajar ,

Helaas lukte dit niet niets lijkt te kunnen werken ...

Groetjes Emely
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Emely,

Jammer om te lezen dat het niet is gelukt. Als een reset naar de fabrieksinstellingen niet werkt dan adviseren we om de telefoon ter reparatie aan te bieden. Neem voordat je dit doet eerst een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. In dit topic vind je ook meer informatie over het reparatie proces.

Houd je ons op de hoogte van het proces? Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Reputatie 7
Badge +9
Als het in veilige modus wel werkt, is het probleem softwarematig. Het probleem is ergens een 3rd party app die klooit met je WiFi en Bluetooth.

Heb je na de reset een backup teruggezet? Want daar kan het probleem bij mee teruggekomen zijn.

Wat xApp hier mee te maken heeft is mij een totaal raadsel. Dat is een app voor Xtreamer producten.

Probeer even wat hij doet als je de Cache leegt. Dat doe je zo:
Telefoon uit.
Volume Up + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Cache Partition
Bevestig met Aan/Uit toets.
Wacht...
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.

Reageer