Beantwoord

Wifi geen bereik

Ik ben over gestapt naar tmobile maar ben niet echt tevreden 😠heb boven moeite of geen bereik😑bij Vodafone had ik daar geen last van😑jammer iedereen raden me tmobile aan en heb voor het abonnement betaald heel raar
icon

Beste antwoord door Hajar 14 juni 2017, 13:58

Hi Stoerwijffie,

Aaah balen dat je ervaring niet goed is. Daar moeten we natuurlijk verandering in brengen! Kun je precies aangeven waarmee jij problemen ervaart? Ik zie in je titel wifi staan. Heb je alleen wifi problemen? Van welk toestel maak je gebruik? Heb je al geprobeerd om het wifi netwerk te vergeten en opnieuw verbinding te maken? Wifi problemen liggen natuurlijk niet aan ons netwerk.

Heb je met mobiele data wel bereik? Ervaar je problemen met bellen of met internet?

Ik hoor graag van je en we gaan er samen voor zorgen dat je weer een happy T-Mobile klant bent!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Stoerwijffie,

Aaah balen dat je ervaring niet goed is. Daar moeten we natuurlijk verandering in brengen! Kun je precies aangeven waarmee jij problemen ervaart? Ik zie in je titel wifi staan. Heb je alleen wifi problemen? Van welk toestel maak je gebruik? Heb je al geprobeerd om het wifi netwerk te vergeten en opnieuw verbinding te maken? Wifi problemen liggen natuurlijk niet aan ons netwerk.

Heb je met mobiele data wel bereik? Ervaar je problemen met bellen of met internet?

Ik hoor graag van je en we gaan er samen voor zorgen dat je weer een happy T-Mobile klant bent!
Ik heb een A5 Samsung maar als ik boven was nooit last met de WiFi data gehad nu ik bij jullie ben wel raar heb mee data aanstaande plus de WiFi dus zou ik zozo verbinding moeten hebben
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stoerwijffie,

Begrijp ik het goed dat het echt alleen om jouw wifi-verbinding gaat? Heb je met andere apparaten ook problemen met het wifi-netwerk op zolder? Kun je eens kijken wat er gebeurt als je met een ander wifi-netwerk verbindt? Heb je dan wel een goede verbinding? Ben je klant bij ons met jouw vaste internet? Dus klant bij T-Mobile Thuis? Ik kan je zo snel niet terugvinden in ons systeem namelijk. Als je problemen hebt met jouw wifi-verbinding kun je het beste contact opnemen met jouw internetprovider. Als dat T-Mobile Thuis is, kun je dan via een privébericht jouw postcode en huisnummer sturen? Als je bij een andere internetprovider klant bent, kun je het beste contact met hen opnemen.

Als het toch om jouw mobiele netwerk gaat, kun je dan aangeven of je alleen problemen hebt met internetten of ook met bellen, gebeld worden en/of sms'en? En heb je dit alleen op zolder of overal in huis?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet! Geniet voor nu in ieder geval van het mooie weer 🆒
Dank voor je antwoord maar als ik de data aan heb staan zou hij het toch ook moeten doen met een ander toestel nog nooit last van gehad
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Stoerwijffie,

Dat zou inderdaad zo moeten werken ja, hebben anderen hier ook last van? Mijn collega Thalina heeft hierboven nog een hele reeks vragen gesteld waar je niet op hebt gereageerd. Zou je dit alsnog kunnen doen, anders kunnen wij je niet verder helpen?

We zien jouw reactie graag snel tegemoet!
Ik heb problemen met mijn wifi. Hij staat als verbonden maar geen internet. Alles geprobeerd maar niets helpt. Wie weet er een raad op ??????
Reputatie 5
Badge +11
Turkan81 schreef:

Ik heb problemen met mijn wifi. Hij staat als verbonden maar geen internet. Alles geprobeerd maar niets helpt. Wie weet er een raad op ??????

Je hebt dus wel 'WiFi bereik', maar geen internet. Wie is je internet provider?
Reputatie 6
Badge +5
Als je T-Mobile Thuis hebt, kan het zijn dat je een onderbreking van je diensten hebt gehad vannacht. Zie dit topic voor de allerlaatste info. Het zou verholpen moeten zijn!

Is je wifi van T-Mobile Thuis niet optimaal? Kijk dan hier hoe je snel je wifi kunt verbeteren.
ik heb alles van de KPN hier! toen ik nog Vodafone klant was deed alles het goed de wifi en de data maakte ook gebruik van 4G! nu ik al een week T-Mobile klant ben valt hij soms uit en laad hij trager is heel raar
Reputatie 6
Badge +5
Dan denk ik dat het aan de wifi van je thuisnetwerk ligt. Pakt je telefoon een ander wifi-netwerk wel goed? Dan zou ik proberen je KPN wifi te verbeteren of even met hen contact op te nemen.

Reageer