Beantwoord

wifi valt weg: alleen bij mijn toestel

• 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 596 Bekeken

Wi-fi valt steeds weg. Moet steeds opnieuw ingesteld worden.Valt dan na 20 seconden weg. Dit is niet het geval bij huisgenoten. Galaxy S5
icon

Beste antwoord door Hajar 11 augustus 2016, 09:34

Hi Resselsen,

Dankjewel voor je reactie. Gelukkig is het wel opgelost door Macfree virusscanner te verwijderen. Ik begrijp dat je baalt dat je zoveel MB hebt moeten verbruiken en dus wil ik een uitzondering voor je maken en de MB-aanvuller vergoeden.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi resselsen,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welcome back!

Gek zeg, daar moeten we een oplossing voor vinden. Sinds wanneer heb je hier last van?

Kan je wel gebruik maken van andere Wi-Fi zonder problemen? Heb je al een keer geprobeerd om het Wi-Fi netwerk thuis te vergeten via de instellingen van je telefoon en opnieuw in te stellen? Krijg je nog een melding te zien als de Wi-Fi weg valt? Valt de hele verbinding dan weg of heb je alleen geen toegang meer tot het internet?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hallo Issam,
Bedankt voor je reactie.
Alles ge-set en opnieuw ingesteld. Dit alles hielp niet. Ook geen melding als de wi-fi wegviel. Het kostte me 400 MB in een paar dagen. Ik heb 500 MB bijgekocht.
Het probleem is inmiddels opgelost: Ik verwijderde de MacAfee viruscanner en dat hielp.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Resselsen,

Dankjewel voor je reactie. Gelukkig is het wel opgelost door Macfree virusscanner te verwijderen. Ik begrijp dat je baalt dat je zoveel MB hebt moeten verbruiken en dus wil ik een uitzondering voor je maken en de MB-aanvuller vergoeden.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Reageer