Beantwoord

Wijziging kleur besteld toestel

Goedeavond,

Ik heb gisteren de Samsung S10 128 gb in het blauw besteld maar bij nader inzien zou ik toch liever de witte willen bestellen kan dit nog?

Met vriendelijke groet Charity Mc Gowan
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 maart 2019, 14:33

Hoi Charity,

Oehh tof dat je een nieuwe Samsung hebt besteld!

Wat betreft de kleur: deze kun je alleen wijzigen door de huidige bestelling te annuleren en een nieuwe order te plaatsen. De nieuwe order kun je dan wel pas na twee dagen doen, omdat de annulering van de eerste bestelling dan eerst nog doorgevoerd moet worden.

Mocht je willen dat ik de huidige order voor je annuleer, laat het ons dan gerust even weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Charity,

Oehh tof dat je een nieuwe Samsung hebt besteld!

Wat betreft de kleur: deze kun je alleen wijzigen door de huidige bestelling te annuleren en een nieuwe order te plaatsen. De nieuwe order kun je dan wel pas na twee dagen doen, omdat de annulering van de eerste bestelling dan eerst nog doorgevoerd moet worden.

Mocht je willen dat ik de huidige order voor je annuleer, laat het ons dan gerust even weten!
Prima mag je annuleren voor mijn dan? Wanneer en hoe zal ik weet als je geanuleerd hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @william1504,

Ik zie terug dat je gisteren al contact hebt gehad en dat jouw order is geannuleerd. De bevestiging hiervan heb je ook per e-mail ontvangen. Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer