Beantwoord

Wijzigingen aan brengen in favoriete contacten samsung A5 2047

• 24 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 7924 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft, de samsung A5 2017. Nu staat er in de lijst met contacten een aantal aangemerkt als favoriet. Ik zou hier graag wijzigingen in aan willen brengen, heb alleen geen idee hoe dit moet. iemand die dit wel weet?

Alvast bedankt!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 augustus 2017, 17:29

Hoi vdhoek, welkom op het klantenforum.

Als je de contacten-app opent, heb je bovenin een tabje met favorieten. Druk lang op een naam waarvan je 'm niet 'favoriet' wil hebben, dan verschijnt er een vinkje een kun je de rest van de niet-favorieten ook aantikken. Als je ze allemaal hebt gehad, druk je rechts bovenin op het menu-symbool (waarschijnlijk drie puntjes onder elkaar) ((let op: selecteer de bovenste van de twee, indien er twee keer een menu-symbool staat.)). De eerste optie in het menu is dan om de favorieten te verwijderen.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi vdhoek, welkom op het klantenforum.

Als je de contacten-app opent, heb je bovenin een tabje met favorieten. Druk lang op een naam waarvan je 'm niet 'favoriet' wil hebben, dan verschijnt er een vinkje een kun je de rest van de niet-favorieten ook aantikken. Als je ze allemaal hebt gehad, druk je rechts bovenin op het menu-symbool (waarschijnlijk drie puntjes onder elkaar) ((let op: selecteer de bovenste van de twee, indien er twee keer een menu-symbool staat.)). De eerste optie in het menu is dan om de favorieten te verwijderen.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Hallo kaassausje,

Het is idd gelukt, dus bedankt voor je antwoord!!
Echter krijg ik rechts boven in geen menu symbool maar de optie om het contact te delen of te wissen. Wanneer je dan voor wissen kiest wordt het gekozen contact alleen uit je favorieten verwijdert.
En waarschijnlijk kunt u dan ook vertellen hoe ik een contact toevoeg aan favorieten 😃, hier ben ik nl ook nog niet achter.

Alvast bedankt!!
Hoi vdhoek.

Ah, dan is dat net wat anders op dat toestel. Fijn dat het alsnog ongeveer hetzelfde werkt. :)

Als je in de contacten-app op een naam tikt, krijg je een informatievenster met een aantal dingen. Staat er een ster ergens rechts bovenin? Daarmee kun je zelf favorieten aanmaken.

Het kan ook via de Favorieten-tab zelf, als je daar een + symbool hebt staan. De + staat voor toevoegen.
Hallo kaassausje,

Dat is verschillend. Als ik nu bij de favorieten kijk die ik nog heb staan in de lijst, in totaal 7, hebben 2 een ster die ik aan of uit kan zetten zeg maar. Maar de andere 5 staat er geen ster bij. Heb inmiddels meerdere contacten uit mijn hele lijst gecontroleerd en een aantal hebben wel een ster, maar ook heel veel niet. Ik kan dus een aantal wel aanmerken als favoriet maar juist diegene waarbij ik dit zou willen hebben deze mogelijkheid niet. Hoe kan ik dat aanpassen?
Hoi vdhoek.

Zou je eens willen controleren een contact die niet toegevoegd kan worden als favoriet toevallig op de simkaart is opgeslagen?

Kun je die nummers dan eens opslaan in het telefoongeheugen? Krijg je dan wel de mogelijkheid om ze als favoriet aan te merken? 🙂
Dat heb ik idd net geprobeerd. Alleen moest ik daarvoor eerst het contact verwijderen van mijn telefoon. Daarna opnieuw opgeslagen en dit maal op het apparaat zelf ipv de simkaart. Dan nog staat de ster er niet bij, maar kan ik wel naar de info van het contact gaan. Daar moet ik dan kiezen voor bewerken, groepen en daar toevoegen aan de groep "starred in android" . Het is even een omweg, maar wel gelukt. Alleen jammer dat ik dan eerst het contact van de telefoon moet verwijderen, ik kan nl niet vinden hoe je hem eventueel zou kunnen kopiëren naar het apparaat zelf.
Om favoriete contacten temaken moeten de contacten op de telefoon opgeslagen zijn en als zichtbaar ingesteld zijn.indien je de contacten lijst op de simkaart hebt ingesteld kan je geen favorieten aanmaken
Reputatie 7
Badge +9
@peejee68 Zou je alsjeblieft eerst willen kijken hoe oud de laatste reactie in een topic is voor je reageert? Deze was van 26 augustus 2017.

Reageer