Beantwoord

Wissen van woorden in sneltoets

• 6 juni 2016
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Ik heb aantal keren geprobeerd het goede woord in te typen voor een account maar steeds was fout nu staat dat hele rijtje wel in me sneltoetsenbord .Normaal klik ik erop houd vast en druk op verwijder.Dat doe ik nu ook en zegt hij wel dat hij het verwijderd maar toch staat het er nog? Weten jullie hoe dit komt andere woorden wist hij wel gewoon namelijk.
icon

Beste antwoord door mysterywoman 7 juni 2016, 13:07

😃 Heel vreemd ik pakte vanmorgen mob om het nog keer te proberen en bleek ineens opgelost te zijn ,terwijl ik gister ook al paar keer aan en uit gezet had me mob.Nou ja het is eraf dus probleem opgelost 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Dag mysterywoman, welkom op het klantenforum.

Van welk toestel maak je gebruik?
En welk toetsenbord gebruik je?
Het toestel is samsung s5 en bij instelling staat bij taal en invoer samsung toetsenbord aangevinkt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mysterywoman,

Welkom op ons forum! :)

Heb je, na het verwijderen van de woorden, je toestel al eens opnieuw opgestart, zodat het toestel alle veranderigen kan verwerken? Zou je anders ook onder Instellingen - Taal en invoer bij je persoonlijke woordenboek eens kunnen checken of je hier niet per ongeluk iets verwijderd hebt?

Zou het trouwens kunnen dat je de woorden voor het account op verschillende manieren hebt geschreven, waardoor je ze allemaal stuk voor stuk moet wissen?

Laat even weten of het gelukt is de suggesties te wissen!
😃 Heel vreemd ik pakte vanmorgen mob om het nog keer te proberen en bleek ineens opgelost te zijn ,terwijl ik gister ook al paar keer aan en uit gezet had me mob.Nou ja het is eraf dus probleem opgelost 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hi Mysterywomen,

Ah dat is goed om te lezen! Je doet je naam wel eer aan. 😉

Als je nog andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden!
😛 whaha ja he als ik weer wat heb zie je me wel weer verschijnen toch evengoed bedankt voor de antwoorden 😉
Reputatie 6
Badge +17
See you soon Myster Woman!

Neem in de tussentijd een kijkje in het voorstel topic. We zijn nu wel heel erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 😉

Reageer