Vraag

Wordt de Samsung note 5 verkocht?

• 8 januari 2016
  • 23 reacties
  • 2363 Bekeken

Komt samsung note 5 in januari bij Tmobile of komt deze nou niet ? Volgens de klantenservice in december komt die alleen deed haar computer het niet, zodat de datum niet zichtbaar werd. Maar hoe zit het nou???

23 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Nanananaaa,

Welkom terug op het forum. Leuk om je hier weer te zien. ;)

Gaaf dat je geïnteresseerd bent in de Note 5. Welk toestel gebruik je nu? Wat is voor jou de reden om voor de Galaxy Note 5 te gaan? Ik ga dit gelijk voor je navragen bij onze collega die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik een reactie heb gekregen laat ik het jou weten. 🙂
Hey Hallo,

Ja ik wil heel heeeeel graag de Note 5. Ik gebruik nu de Note 3 en alles van de Note 5 spreek mij erg aan. Ik moet binnenkort mijn abonnement verlengen dus vandaar dat ik het vraag. Dat zou namelijk een goede reden zijn om bij Tmobile te blijven.
Heel erg bedankt dat u het voor mij wilt navragen.
Reputatie 1
Samsung zal in februari voorafgaand aan de beurs in Barcelona eerst de Galaxy s7 + edge aankondigen, waarschijnlijk zullen ze ook een aankondiging doen voor de Note 5. Dit zijn helaas nog geruchten. Je zal er wel rekening mee moeten houden dat de Note 5 totaal niet op de Note 3 lijkt.
Maar waarom zegt de klantenservice dat die er in januari komt... hij schijnt op een lijst te staan met telefoons die binnenkort binnen komen
Reputatie 1
Als je via Google zoekt dan zal je zien dat het allemaal geruchten zijn. Kan natuurlijk zo zijn dat de note alsnog naar Nederland komt maar dan is het eigenlijk al niet meer de moeite waard om deze aan te schaffen.
De note 5 heeft nagenoeg de zelfde specs als de note 4, geen S pen, geen extra geheugen slot, geen wisselbare batterij, middelmatige preformance en inmiddels als ruim een jaar oud.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Nanananaaa,

Leuk dat je binnenkort weer kan verlengen. Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van onze vriendelijke collega. Ze geeft aan dat wij de Galaxy Note 5 niet gaan aanbieden. Als alternatief bieden wij de Samsung Galaxy S6 Edge + aan. Heb je dit toestel toevallig al bekeken? Ik ben ervan overtuigd dat je een leuk toestel gaat vinden. 😉
Quote Issam, "Ze geeft aan dat wij de Galaxy Note 5 niet gaan aanbieden." Dan is er ook geen reden om bij Tmobile te blijven, ook ik moet verlengen volgende maand. maar geen note 5. Dan zal ik zeker overstappen. Helaas....:( @Issam, weet je ook de reden waarom jullie dit niet gaan aanbiede? Note 5 is aardig gewild?
Reputatie 6
Quote Issam, "Ze geeft aan dat wij de Galaxy Note 5 niet gaan aanbieden." Dan is er ook geen reden om bij Tmobile te blijven, ook ik moet verlengen volgende maand. maar geen note 5. Dan zal ik zeker overstappen. Helaas....:( @Issam, weet je ook de reden waarom jullie dit niet gaan aanbiede? Note 5 is aardig gewild?

Hoi,

Met alle respect, maar bij welke provider ga je hem dan wel kopen? De Note5 is nog bij geen enkele provider te krijgen. En daarnaast, als je graag bij T-Mobile wilt blijven, kun je nog altijd via een externe reseller verlengen.
Hoi KME,, ik heb niet gezegd dat een andere provider deze wel gaat aanbieden? Dat zie ik daar niet. Alleen als ik dan zou gaan voor de S6 Edge Plus, is Tmobile gewoon duurder. Tevens hebben jullie maar 1 model S6 Edge plus.. dat is ook jammer. Tevens ik las op de Samsung forums dat een moderator aangaf dat hij wel in EU aangeboden gaat worden. Release date word in januari bevestigd.. just FYI
Reputatie 6
Hoi,

Excuus, dat heb ik dan verkeerd begrepen.

Maar je kunt nog altijd via een externe reseller verlengen, daar zijn de toestellen vaak goedkoper.
Samsung Galaxy Note5 N920i LTE 64GB Octa-core Simlockvrij (Goud)

GSM / 4G LTE staat
f/1.9 16MP achterzijde + 5MP Front camera's
Optisch spiegelbeeld stabilisatie + Auto HDR
4K UHD Video-opname
Samsung Exynos 7420 Octa-Core Chipset
5.7" super AMOLED Display
Quad HD 2560 x 1440 standaardresolutie
Omvat S Digitale Pen

Wordt dus wel met S pen geleverd. Ziehttp://www.valuebasket.nl/nl_NL/Samsung-Galaxy-Note5-N920i-LTE-64GB-Octa-core-Simlockvrij-(Goud)/mainproduct/view/21038-AA-GD?AF=GOONL&gclid=CjwKEAiAws20BRCs-P-ssLbSlg4SJABbVcDpjrjKKR-47lODF6jkLx0cbaLa1IO8yM1tYL-YxXfsDhoCNHnw_wcB voor meer info.
Wel raar dat T-Mobile vooralsnog besluit om hem niet in Nederland uit te gaan brengen...
Ohja op http://www.galaxyclub.nl/2015/12/samsung-galaxy-note-5-europa-nederland-vanaf-januari?wpmlmethod=optin&success=1#newsletters-embed8738 wordt gezegd dat Samsung nog deze maand de datum gaat aankondigen.
Kijk Stephandeboer85 en DJ Theo antwoorden precies wat ik bedoel en zeggen beiden precies wat ik wilde zeggen.
Bedankt Stephandeboer85 en DJ Theo voor jullie uitleg.
Hmm... Dat is toch raar.....
Hij is bij de phoneshop met een T-mobile abonnement (verlenging) wel gewoon beschikbaar!

http://www.phoneshop.nl/samsung-galaxy-note-5-n920c-import/

http://www.phoneshop.nl/samsung-galaxy-note-5-dual-sim-n920cd-import/
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Via een externe partij is het mogelijk, omdat zij grotere voorraden hebben en aan meerdere providers leveren. Op die manier hebben zij meer mogelijkheden qua toestellen.

Zoals je bij de Phoneshop ook ziet is dit een geïmporteerd toestel en deze leveren wij niet. In Europa is de Note 5 ook nog nergens gelanceerd, vandaar dat er alleen nog import is.

Mochten we nog ergens info over kunnen geven, dan horen we het graag! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
De Note 5 is helemaal niet uitgebracht voor de Europese markt.

Deze is alleen uitgebracht voor de VS, en alle Europese verkoop is illegale zij-import.

Hou er rekening mee dat alle Samsung toestellen een regio blokkade erop hebben, en je dus mogelijk zit met een gesloten toestel.

Daarnaast snap ik, als jarenlange Note gebruiker, niet waarom iemand zo'n stap terug zou willen kopen. De Note 5 is een S6 met een pennetje, in plaats van wat de Note hoort te zijn.

Exynos 7420
Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2.1 GHz Cortex-A57
Mali-T760MP8
4 GB RAM
Non-removable Li-Po 3000 mAh battery
1440 x 2560 pixels (~518 ppi pixel density)

Geen MicroSD, geen Infrarood, geen verwijderbare batterij.

Dit was de Note 4:

Qualcomm Snapdragon 805
Quad-core 2.7 GHz Krait 450
Adreno 420
microSD
3 GB RAM
Verwijderbare Li-Ion 3220 mAh battery
1440 x 2560 pixels (~515 ppi pixel density)

Waarom zou men dan in vredesnaam extra geld uitgeven voor een toestel dat minder is dan de voorganger?

Ook komt over 6 maanden de Note 6 al uit.
Reputatie 4
Badge +7
En de S7 serie wordt volgende maand aangekondigd.
Was ook zozooo jammer dat tmobile soms niet mee doet met de trend. Wou toen graag de s6 active, of de s6 in de het blauw . Kon het wel fluiten
Heeft t-mobile al een idee wanneer de note 5 beschikbaar is? ik mag al een paar weken verlengen maar ik wil heel graag de nieuwe note 5. Ik had de note 1 en nu de note 3 en ben verknocht op de extra functies en het pennetje. Die gebruik ik dagelijks. Ik hoop echt dat hij snel komt want ik wil niet settelen met een andere tel.
Hoi Haasr, welkom op het forum.

Heb er zelf nog niets over gehoord, maar ik als note 4 gebruiker zou er niet voor gaan, het toestel is geen verbetering, ook niet t.o.v. de Note 3. Ik zou wachten op de Note 6, duurt ook niet zo lang meer.

Ik wil je wel graag wijzen op het redelijk nieuwe concept 'Toestel Flexibiliteit'. (Zie die pagina voor alle info en een link naar de voorwaarden.) Als je een Stel Bij Sim Only afsluit kun je op een later moment alsnog overgaan op een contract met toestel. Handig voor de mensen die graag nog even wachten op dat ene toestel, maar niet een bepaalde tijd heel veel willen betalen aan een oud abonnement! 🙂
Ja daar had ik inderdaad over gehoord. Leek mij ook een goed idee. De note 6 is misschien ook wel een goede optie wanneer komt hij ongeveer uit? Is het al zeker dat die wel naar Nederland komt?
Reputatie 2
Hoi Haasr,

Vooralsnog zijn er geen plannen om de Note 5 in Nederland uit te brengen. Over de Note 6 is nog niets bekend. Wel is er op 21 februari Unpacked 2016! :)

Groetjes,

Lot
Samsung WebCare

Reageer