Beantwoord

Z - Fold 2 beschikbaar, maar niet op voorraad. niemand 500 euro cashback?

• 15 februari 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Reputatie 2

Eergisteren mocht ik verlengen (mooi moment) en zag de mooie actie met cashback staan van Tmobile/samsung dus ik dacht: mooie deal en ik val binnen de promotie. Ik heb mijn betaling van 500 euro per creditcard gedaan en netjes bevestigd gehad van tmobile. Nu kreeg ik alleen geen link van AMP.

Dus net gebeld naar tmobile die aangaf dat de telefoon pas op zijn vroegst 27ste binnenkomt (niet geleverd) en daarom heb ik geen AMP link.
Nu wil het net zo zijn dat de cashback registratie geldt t/m uiterlijk 14 maart. 
Betekent dit dat iedereen die op de grote advertentie heeft geklikt buiten de boot vallen? kan ik nog annuleren? er stond dat hij direct leverbaar was en de medewerker aan de telefoon bevestigde dit. hij verwees mij door naar samsung. en samsung kon mij hier op niet antwoorden.  Betekent mijn aankoop van de telefoon (zonder geleverd te zijn) nog dat ik binnen dit termijn val. en kan ik als ik dus nog 2 weken wacht alsnog voor de 14e mijn telefoon aanmelden? om heel eerlijk te zijn is die 500 euro cashback het alleen waard de z fold te nemen te nemen, anders is het ineens niet zo aantrekkelijk meer. (ook niet als ik had geweten dat ik 2 weken moest wachten ivm de actie) maar de site gaf aan direct leverbaar. 

Edit:
Nogmaals gebeld met tmobile < aankoopdatum geldt. kan dus wachten tot hij binnenkomt en nog bedenken of ik hem wil houden ivm de cashback actie als ik buiten de promotie val (later dan 14maart geleverd.) dan wacht ik nog rustig af. 

icon

Beste antwoord door David 22 februari 2021, 16:49

Hi @Beatfluence,

Goed om in je edit te lezen dat jouw vraag is beantwoord door m'n collega. Als er nog iets waar we hier op de Community bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Beatfluence,

Goed om in je edit te lezen dat jouw vraag is beantwoord door m'n collega. Als er nog iets waar we hier op de Community bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer