Beantwoord

Zeer slechte wifi met Samsung S7

• 27 mei 2016
  • 2 reacties
  • 613 Bekeken

Samsung s5 nooit problemen met de wifi gehad met de s7 constant. Lees dat ik niet de enige ben. Slurpt ook n9g eens veel batterij met de s5 kon ik makkelijk 2 dagen doen.met de s7 haal ik de avond niet. Ook de camera stand begint hoekig met filmen. Ik ben niet tevreden over dit toestel. Is hier een oplossing voor. Constant telefoon opnieuw opstarten vind ik geen oplossing btw.
icon

Beste antwoord door ShadowLea 30 mei 2016, 16:40

Kunnen jullie Slimme Netwerkwissel (of Automatische Netwerkwissel of dergelijke benaming) onder de WiFi opties uitzetten?

Die optie is namelijk bedoeld voor landen waar gebruikers onbeperkt 4G hebben, en daar valt Nederland helaas niet onder. Als die aan staat, schakelt hij automatisch naar het sterkste netwerk, en meestal is dat 4G. Kost je stroom en data.

Zet daarnaast ook Altijd Scannen uit.

Loop ook even ons grote Batterij Besparingstopic door.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb sinds gisteren dit toestel ivm verlenging contract ontvangen dit probleem ook word er gek van en mn data gaat er ook aan, Graag een oplossing voor dit probleem herstarten uit aan schakelen snelle wifi aan uit netwerk vergeten router opnieuw enz enz enz alles maar dan ook alles geprobeerd mis mn oude vertrouwde xperia meer dan twee jaar gehad nooit geen gezeur mee gehad ben er nu al klaar mee 😞
Reputatie 7
Badge +9
Kunnen jullie Slimme Netwerkwissel (of Automatische Netwerkwissel of dergelijke benaming) onder de WiFi opties uitzetten?

Die optie is namelijk bedoeld voor landen waar gebruikers onbeperkt 4G hebben, en daar valt Nederland helaas niet onder. Als die aan staat, schakelt hij automatisch naar het sterkste netwerk, en meestal is dat 4G. Kost je stroom en data.

Zet daarnaast ook Altijd Scannen uit.

Loop ook even ons grote Batterij Besparingstopic door.

Reageer