Vraag

Zeer traag

Beste T-Mobile
Ik heb afgelopen vrijdag i300 abbonement met het toestel Samsung Galaxy s 2 bij u gehaald en sinds toen heb ik erg slechte bereik en zeer trage internet !
T-Mobile geeft mij 7.2 mbps belooft en ik haal niet eens 1 Mbps, ik kan bijna niet op internet, ben zelfs in uw winkel geweest om het signaal sterkte te testen maar alsnog is het zeer laag !
Wat kan ik doen?
Met vriendelijke groeten

5 reacties

Hallooo ???? iemand?
Aantwoord graag??? waarom reageert niemand?
Reputatie 6
Ik heb zelf via de Ovi Store de Opera Mini Mobile Web Browser op mijn telefoon gezet. Deze is een stuk sneller dan Web 'n Walk. Misschien een optie? Alsnog moet je natuurlijk gewoon snel internet krijgen als dat je beloofd is.
Reputatie 2
ik heb een i500 en haal zelden 2 mb waardeloos dus dit heb ik al meerdere keren aangegeven maandag mag ik verlgengen maar twijfel of ik dit ga doen
Reputatie 5
@jljuvin

Mijn excuses voor de late reactie. In eerste instantie zou ik je willen vragen om een zogeheten kruistest uit te voeren. Hierbij plaats je de simkaart in een ander toestel om daarin te testen of het probleem zich ook voordoet. Wanneer het probleem zich ook voordoet in een ander toestel kun je dit kenbaar maken en zullen we voor je nakijken of het probleem in het netwerk zit. Mocht het probleem zich niet voordoen in een ander toestel dan kan het ook een toestelprobleem betreffen en zullen we hier verdere stappen op ondernemen.

Reageer