Beantwoord

zwart scherm galaxy note 4

• 31 mei 2017
  • 3 reacties
  • 1680 Bekeken

gister ochtend was ik wat aan het bekijken op mijn galaxy note 4 en uit het niets werd mijn scherm zwart.
ik heb online gezocht naar allerlei hulpmiddelen zoals de 1-2-3 methode.
voor de rest doet hij het gewoon alle lichtjes gaan gewoon aan alleen doet de scherm het niet. hij is niet gevallen ik had hem gewoon in m'n handen.
wat kan ik hier tegen doen? moet ik nu een compleet nieuw scherm laten zetten?
icon

Beste antwoord door dijkertje 31 mei 2017, 11:32

Ik heb zelf ook een Note 4 gehad en deed altijd het volgende als die vastliep:
- Achterklep opentrekken en batterij eruit halen en even 30 seconden wachten. Daarna terugplaatsen en weer aan proberen te zetten.
- Power button, home button en volume hoog en omlaag buttons tegelijkertijd indrukken voor ongeveer 4 seconden. Daardoor reset het toestel zich, net alsof die herstart wordt. Hiermee verlies je niks.
- Mocht de eerste niet helpen, dan raad ik je aan je Note 4 voor een paar uur aan de lader te houden, omdat misschien de batterij (te) leeg is.
- Als 4e optie zou je kunnen overwegen om een nieuwe batterij te kopen (deze zijn ongeveer €15 à €20 euro en dus stuk goedkoper dan een nieuw scherm).
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb zelf ook een Note 4 gehad en deed altijd het volgende als die vastliep:
- Achterklep opentrekken en batterij eruit halen en even 30 seconden wachten. Daarna terugplaatsen en weer aan proberen te zetten.
- Power button, home button en volume hoog en omlaag buttons tegelijkertijd indrukken voor ongeveer 4 seconden. Daardoor reset het toestel zich, net alsof die herstart wordt. Hiermee verlies je niks.
- Mocht de eerste niet helpen, dan raad ik je aan je Note 4 voor een paar uur aan de lader te houden, omdat misschien de batterij (te) leeg is.
- Als 4e optie zou je kunnen overwegen om een nieuwe batterij te kopen (deze zijn ongeveer €15 à €20 euro en dus stuk goedkoper dan een nieuw scherm).
dat heb ik allemaal gedaan ook de 1-2-3 heb allerlei filmpjes en dergelijke bekeken en heb net een paar maanden een nieuwe batterij.
maar hij doet het weer heb hem een hele dag laten liggen met de batterij eruit en ik dacht gisteravond laten we het weer eens proberen en ineens deed hij het weer. heb wel gelijk m'n cache weer leeg gemaakt
Reputatie 6
Badge +17
Hey Sergio,

Ah super. Goed nieuws, bedankt voor de update en het delen van je oplossing. En Dijkertje bedankt voor het meedenken. 😉

Reageer